Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er klart. Hvem som helst får tv tid i dag. Og tv2 må virkelig elske blonde bimboer. Eller vent litt...de selger jo. Tv2 driver salg de og. Trist de er med på å gjøre ungdommer usikre. Å fylle på vipper koster 20000 året! Hvilken 15 åring har råd til det?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye operasjoner, sprøyter og sminke. Allikevel må de bruke filter oppå det igjen. Helt sprøtt.

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, miagunda skrev:

Så mye operasjoner, sprøyter og sminke. Allikevel må de bruke filter oppå det igjen. Helt sprøtt.

Mye vil ha mer. Og plutselig er man Jocelyn Wildenstein, helt uten filter 😂

• Liker 15
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Å herregud, det er helt ekstremt å se på hvordan hun har blitt. Ansiktet hennes er så stramt av alt hun har puttet inn i det at det snart er i ferd med å sprekke, mimikken er ikke mulig å få frem lengre, og det ser jo ikke ut som det skal ta slutt med det første heller. Kan ikke fatte og begripe at hun som kaller seg "forbilde" ikke vil ta mer ansvar for hva dagens unge får slengt i ansiktet. Og hva i alle dager er det som gjør at hun skal få sitt eget program på TV, hva er det i hverdagene hennes som er såpass viktig og kunnskapsrikt at folk må fôres med det på TV-skjermen også? #medianorge 

Skrevet

Er det bare jeg som syns det høres ut som om hu sliter med å uttale ord riktig spesielt når hu synger? Får en følelse av at all driten hu har i leppa demper bevegeligheten:a034:

• Liker 11
Gjest orfeus
Skrevet
19 minutter siden, Lundii skrev:

Er det bare jeg som syns det høres ut som om hu sliter med å uttale ord riktig spesielt når hu synger? Får en følelse av at all driten hu har i leppa demper bevegeligheten:a034:

Hun sliter også med diksjonen når hun snakker engelsk. 

Gjest orfeus
Skrevet
14 minutter siden, elisaday skrev:

OMG. Dere kan takke Facebook for at jeg ble minnet på dette innlegget jeg la ut på denne dag i 2013. Enjoy 😂

http://m.inspirato.blogg.no/1321271102_kjre_rosablogger_ja_d.html

Hvor var foreldrene til disse jentene? Det er så tragisk at det blir komisk. Det verste er jo at de har mer eller mindre stagnert på det nivået, riktignok utstyrt med sponsede klær og sminke.

Jeg husker henne med pollenallergi, hvem var det?

Skrevet
1 time siden, elisaday skrev:

OMG. Dere kan takke Facebook for at jeg ble minnet på dette innlegget jeg la ut på denne dag i 2013. Enjoy 😂

http://m.inspirato.blogg.no/1321271102_kjre_rosablogger_ja_d.html

Edit: Ser dette blogginnlegget er fra 2011. Det gjør det bare enda mer hysterisk spør du meg... 🙄

Mona er fantastisk.

Følger henne på insta.

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, orfeus skrev:

Hvor var foreldrene til disse jentene? Det er så tragisk at det blir komisk. Det verste er jo at de har mer eller mindre stagnert på det nivået, riktignok utstyrt med sponsede klær og sminke.

Jeg husker henne med pollenallergi, hvem var det?

Heidi Alexandra Olsen.

Eller,Heidi Olsen,som hun faktisk heter.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og hets.

Papirfly, mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

Papirfly, mod.

Skrevet

"Jeg vil mye heller ha dobbeltmoral enn ingen moral" Ok...

Har igrunn ikke noe imot Sophie Elise (hvis man ser bort ifra at hun hele tiden skaffer seg dyr for og så gi dem bort), jeg forstår likevel ikke hvorfor noen vil gi henne et TV-program for hun er jo helt "død" foran kamera.

• Liker 9
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Dette er kommersiell TV, og noen må ha regnet seg frem til at det lønner seg.

Skrevet
10 hours ago, Tom Bäcker said:

Dette er kommersiell TV, og noen må ha regnet seg frem til at det lønner seg.

Nei, nå... :nei:

Ikke kom her med intelligente betraktninger! :tongue:

• Liker 2
Gjest orfeus
Skrevet
5 timer siden, Anna ~ skrev:

Nei, nå... :nei:

Ikke kom her med intelligente betraktninger! :tongue:

Så ... Det er greit at de utnytter dypt deprimerte folk for å tjene penger?

(Sofie sier selv at hun var syk i opptaksperioden.)

Skrevet

Finner kun en anmeldelse av den nye låta, og der gir P3 den terningkast 2. De andre har kanskje ikke giddet engang?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er det ikke slik at Anti, managementet hennes som hun nå har brutt med, jobbet i 2 år for å få til prosjekt "SE vil ha sin egen TV-serie"? Der det i reklamen for serien sies at TV-teamet fikk være med mens SE skulle bli kjent med seg selv? I den samme perioden hun sier hun var syk av depresjon? Og serien heter "SEs verden" mens folk sannsynligvis vil kikke for å se hvor mye hun avslører om operasjoner og skandaler hun har tjent gode penger på å skape innholdsmarkedsføring og merkevare av. 

Okay :vetikke:

Tilføyelse: SE går fra Anti til UI www.dn.no/etterBors/2017/11/04/1311/Medier/sophie-elise-gar-til-united-influencers

Endret av Cavatina
Lenke
  • Liker 5
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Jeg klarte 40 sekunder. Hun har null stemme og sliter med å uttale ordene. For førti år siden var det et nachspiel i et plateselskap som gikk fullstendig galt og resulterte i en plateinnspilling. Det var min første tanke da jeg hørte låta. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...