Gjest Ellii Skrevet 26. oktober 2016 #2301 Del Skrevet 26. oktober 2016 Liker ikke den reklamen hun er med i, den for tannbleking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 26. oktober 2016 #2302 Del Skrevet 26. oktober 2016 5 timer siden, Valetta skrev: Det var kanskje litt hårsårt ja, det er jeg enig i. Men samtidig sammenligner hun jo sykdommer, og å si at det er "enklere" med anorexi er en veldig skivebom. Skjønner jo hva hun egentlig prøver å si, men det ble veldig klønete. Man skal trå varsomt i dette terrenget. Ja. En vakker dag flytter dem - ut av landet. Tenk å være over 40 år å engasjere seg så voldsomt i ei som ikke er utviklet en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2016 #2303 Del Skrevet 26. oktober 2016 18 minutter siden, Ellii skrev: Liker ikke den reklamen hun er med i, den for tannbleking. Har ikke sett den..men nå inneholder ikke tannbleking solgt i Norge noe som kan fysisk bleke tennene da. Så hun reklamerer for svada. Og 14 år gamle suckers går vel rett på!! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellii Skrevet 26. oktober 2016 #2304 Del Skrevet 26. oktober 2016 3 minutter siden, DreamOn skrev: Har ikke sett den..men nå inneholder ikke tannbleking solgt i Norge noe som kan fysisk bleke tennene da. Så hun reklamerer for svada. Og 14 år gamle suckers går vel rett på!! Haha. Huff, litt synd at det er så mange tenåringer som kaster bort pengene sine (eller foreldrene sine) Forbilde ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 26. oktober 2016 #2305 Del Skrevet 26. oktober 2016 1 time siden, Ellii skrev: Liker ikke den reklamen hun er med i, den for tannbleking. Har du link til reklamen? Har heller ikke sett den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. oktober 2016 #2306 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) På 15.10.2016 den 5.23, Summ skrev: Jeg skjønner at barna liker henne, hun er flink! Hun kunne valgt å sitte å blogge fra rommet sitt enda og fått like mye penger som hun gjør nå, men hun gjør noe for fansen. Jeg husker jo meg selv som liten, hvis idolene mine var på tv,film ol, så var jeg heelt i hundre. SE har prøvd ut å synge, og har lagd sanger, hun kjemper for dyrevern, hun er miljøbevisst, hun har vært med i mange tv-programmer og viser alltid en fin side av seg selv. Hun er ekte, ærlig og snill. Hun går inn i prosjektet for fullt og er dedikert og engasjert i det hun driver med, alltid. Hun gir alltid hundreogti prosent. Hun går veldig fort lei, og det er noen ganger synd, men det er snakk om å finne seg selv. Hun reiser, noe som gir leserne spennende lesestoff, hun danser, synger, prøver seg som DJ, er modell, er flink til å snakke for seg,har skrevet bok, er med vennene sine, er målrettet. Det mest spennende er at hun faktisk lykkes i alt hun gjør, og alltid gjør seg ferdig med et prosjekt før hun starter på neste. Dyrevern? Miljø? Hahahahaha... Du har tydeligvis ikke fulgt med. Hun påstår at hun er opptatt av ditt og datt, men med handling viser hun at hun egentlig ikke er det. Lykkes i alt hun gjør? LOL. Hun lykkes i å rappe f.eks. andres dikt og legge dem på bloggen sin uten å oppgi kilden. Det stemmer. Endret 26. oktober 2016 av jabx 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 26. oktober 2016 #2307 Del Skrevet 26. oktober 2016 På 15. oktober 2016 den 5.23, Summ skrev: Særiøst? Om så mange små barn/tenåringer leser bloggen hennes, tviler jeg på at de skjønner så veldig mye av de dype innleggene hennes. Jeg klarer noen ganger kanskje å lese halvparten, også orker jeg ikke mer fordi det er så tung-lest. Tror disse barna ser mest på bildene, osv. Jeg skjønner at barna liker henne, hun er flink! Hun kunne valgt å sitte å blogge fra rommet sitt enda og fått like mye penger som hun gjør nå, men hun gjør noe for fansen. Jeg husker jo meg selv som liten, hvis idolene mine var på tv,film ol, så var jeg heelt i hundre. SE har prøvd ut å synge, og har lagd sanger, hun kjemper for dyrevern, hun er miljøbevisst, hun har vært med i mange tv-programmer og viser alltid en fin side av seg selv. Hun er ekte, ærlig og snill. Hun går inn i prosjektet for fullt og er dedikert og engasjert i det hun driver med, alltid. Hun gir alltid hundreogti prosent. Hun går veldig fort lei, og det er noen ganger synd, men det er snakk om å finne seg selv. Hun reiser, noe som gir leserne spennende lesestoff, hun danser, synger, prøver seg som DJ, er modell, er flink til å snakke for seg,har skrevet bok, er med vennene sine, er målrettet. Det mest spennende er at hun faktisk lykkes i alt hun gjør, og alltid gjør seg ferdig med et prosjekt før hun starter på neste. Hun kjemper ikke for dyrevern. Hun bare later som. Hun gir faen i dyrene så lenge hun får den dyretestede Chanel-sminken sin og løsvippene sine. Fillersene hun dytter i trynet hele tiden er garantert også testet på dyr. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 27. oktober 2016 #2308 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Den totale livsinntekten kan nok uten tvil bli hardt rammet ved alvorlig sykdom som anoreksi, ja. Anoreksi koster mye penger i form av tapte utdanningsår og andre begrensinger for resten av livet eller i alle fall i mange mange år. Si at SE har operert seg for 300 000 kroner. Det er en sum som en anorektiker som er syk fremfor å jobbe, lett taper på kort tid. Det kan også være at vedkommende kommer senere ut i jobb enn andre pga forsinkelser i utdanning og ergo taper mange årsinntekter der. Sykdommen kan føre til at vedkommende ikke klarte en lengre utdanning og dermed gikk glipp av den bedre betalte jobben vedkommende ville klart om h*n alltid hadde vært frisk. Kroniske skader og uførhet etter noen år i arbeidslivet er ingen umulighet det heller. Kort sagt kan det komme store tap på inntektssiden, år etter år. Det lønner seg aldri å være alvorlig, kronisk syk. Hverken økonomisk eller på andre måter. Endret 27. oktober 2016 av Cement 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. oktober 2016 #2309 Del Skrevet 27. oktober 2016 På 19.10.2016 den 17.02, mjauritz skrev: Til og med Linnea Myhre tar SE i forsvar i kommentarfeltet sitt, og hun er hard med å "ta" rosabloggerne. Som noen allerede har påpekt så er LM hard mot SEs rivaler. SE tar hun på med silkehansker og støtter henne i nøyaktig det hun kritiserer andre rosabloggere for. De er venninner. LM er dobbeltmoralsk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 27. oktober 2016 #2310 Del Skrevet 27. oktober 2016 18 timer siden, Ellii skrev: Liker ikke den reklamen hun er med i, den for tannbleking. Jeg synes den er herlig selvironisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 27. oktober 2016 #2311 Del Skrevet 27. oktober 2016 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
three_arm_sally Skrevet 28. oktober 2016 #2312 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Har nå lest ferdig boka, så tenkte jeg skulle dele min ærlige mening. Først og fremst synes jeg boka hadde mye skrivefeil og rare formuleringer - noen steder til og med ord som manglet. Føler at den kunne trengt flere runder korrekturlesing og redigering. Tror ikke noen annen forfatter hadde fått gitt ut en bok med så mye feil. Når det kommer til innholdet er det litt opp og ned. Noen deler er litt lite reflekterte og jeg føler hun kunne gått mer inn i dybden. På den andre siden føler jeg at hun stort sett har vært veldig utleverende om tiden i Harstad og hun beskrev mange triste episoder som ga meg vondt i hjertet. Jeg er på SE sin alder og jeg kjente meg veldig igjen i mange av hennes følelser fra tiden på ung.skolen og videregående. Ofte når jeg leser SE's såkalte "dype" blogginnlegg føler jeg at det kan bli litt påtatt. Jeg forventet egentlig det samme fra boken, men den føles faktisk veldig ekte. Jeg tror ikke hun har pyntet noe særlig på sannheten rundt de situasjonene og følelsene hun beskriver. Når hun flytter fra Harstad til Oslo begynner boka å falle litt sammen derimot. Ting går veldig fort i svingene og boka er plutselig over uten at noe egentlig har endret seg. Synes også det er litt spesielt at hun ikke så mye som nevner f.eks. forholdet til Robin. Endret 28. oktober 2016 av three_arm_sally (skriveleif) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 28. oktober 2016 #2313 Del Skrevet 28. oktober 2016 3 timer siden, three_arm_sally skrev: Har nå lest ferdig boka, så tenkte jeg skulle dele min ærlige mening. Først og fremst synes jeg boka hadde mye skrivefeil og rare formuleringer - noen steder til og med ord som manglet. Føler at den kunne trengt flere runder korrekturlesing og redigering. Tror ikke noen annen forfatter hadde fått gitt ut en bok med så mye feil. Når det kommer til innholdet er det litt opp og ned. Noen deler er litt lite reflekterte og jeg føler hun kunne gått mer inn i dybden. På den andre siden føler jeg at hun stort sett har vært veldig utleverende om tiden i Harstad og hun beskrev mange triste episoder som ga meg vondt i hjertet. Jeg er på SE sin alder og jeg kjente meg veldig igjen i mange av hennes følelser fra tiden på ung.skolen og videregående. Ofte når jeg leser SE's såkalte "dype" blogginnlegg føler jeg at det kan bli litt påtatt. Jeg forventet egentlig det samme fra boken, men den føles faktisk veldig ekte. Jeg tror ikke hun har pyntet noe særlig på sannheten rundt de situasjonene og følelsene hun beskriver. Når hun flytter fra Harstad til Oslo begynner boka å falle litt sammen derimot. Ting går veldig fort i svingene og boka er plutselig over uten at noe egentlig har endret seg. Synes også det er litt spesielt at hun ikke så mye som nevner f.eks. forholdet til Robin. Det store spørsmålet er: Har hun nevnt rumpa? Hehe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. oktober 2016 #2314 Del Skrevet 28. oktober 2016 40 minutter siden, tweet skrev: Det store spørsmålet er: Har hun nevnt rumpa? Hehe Dt tviler jeg på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
three_arm_sally Skrevet 29. oktober 2016 #2315 Del Skrevet 29. oktober 2016 13 timer siden, tweet skrev: Det store spørsmålet er: Har hun nevnt rumpa? Hehe Nope, ikke nevnt i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. oktober 2016 #2316 Del Skrevet 29. oktober 2016 1 time siden, three_arm_sally skrev: Nope, ikke nevnt i det hele tatt. Da kommer hun aldri til å nevne den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 29. oktober 2016 #2317 Del Skrevet 29. oktober 2016 Kom hun ikke med noe vissvass i et intervju om at hvis hun skulle holde noe tilbake i boken så ble den ikke ærlig eller noe sånt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 29. oktober 2016 #2318 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) 3 timer siden, Sandin skrev: Kom hun ikke med noe vissvass i et intervju om at hvis hun skulle holde noe tilbake i boken så ble den ikke ærlig eller noe sånt? Det er da ikke å være uærlig å ikke nevne den. Hvis hun skriver om hvor godt hun har trent og resultatene hun fikk av det, er det å lyve - og moderering, dette er ikke spekulering men bare et eksempel. Hun kan ikke skrive om hver og en ting som hun har sagt, gjort og ment osv hele livet for å gå for å være 100 % ærlig. Man kan si mye om henne, boken, rumpa og så videre - men dette blir for dumt. Endret 29. oktober 2016 av Galaxy X Fullførte setning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 29. oktober 2016 #2319 Del Skrevet 29. oktober 2016 6 timer siden, Galaxy X skrev: Det er da ikke å være uærlig å ikke nevne den. Hvis hun skriver om hvor godt hun har trent og resultatene hun fikk av det, er det å lyve - og moderering, dette er ikke spekulering men bare et eksempel. Hun kan ikke skrive om hver og en ting som hun har sagt, gjort og ment osv hele livet for å gå for å være 100 % ærlig. Man kan si mye om henne, boken, rumpa og så videre - men dette blir for dumt. Les en gang til du. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 29. oktober 2016 #2320 Del Skrevet 29. oktober 2016 Står fortsatt ved mitt. Utdyp, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå