Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. oktober 2016 #2321 Skrevet 30. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Halogen Skrevet 30. oktober 2016 #2322 Skrevet 30. oktober 2016 Tenkte jeg og.. lett å si at operasjoner er dumt og alle burde like seg selv når hun har fikset alt hun var misfornøyd med i utgangspunktet. Skjønner hva hun prøver å si liksom, men hun har fikset på ting siden 2013.. 9
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. oktober 2016 #2323 Skrevet 30. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Ellii Skrevet 30. oktober 2016 #2324 Skrevet 30. oktober 2016 7 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Blir litt provosert når hun kun skylder på samfunnet og alle rundt henne. I min klasse på ungdomskolen så var det ei jente som var fornøyd med seg selv. Hun kunne nevne småpirk, men brydde seg ikke. De som hadde både store og små ting de mislikte med seg selv. Selv de er nå voksen og ingen av dem har tydd til operasjon. Vi hadde også små sminkedukker med 4 lag med BH'er for å få pupper. Vi hadde de som gikk uten sminke og ga faen. Og alt imellom. Jeg vil tørre å påstå at samtlige klasser har slike elever. Så hvorfor er det da slik at 1 av 20 elever får problemer med å godta seg selv og tyr til operasjon? Hvorfor får de psykiske problemer og sliter i mange, mange år? Er det virkelig riktig at den ene personen skal skylde på de andre? Når 19 av 20 har faktisk klart seg helt fint, i samme miljø, med samme "press"? Jeg mener og tror at et slikt press. Det er i deg selv, ikke de rundt deg. Du sammenligner deg selv med andre. Du velger å ty til operasjon. Du velger å gråte over at naboen har en penere nese. Du velger å tenke på deg selv, og synes synd på deg selv. Slikt fører til selvforakt og problemer med tiden. Det hele starter med deg selv, og det er kun du som kan velge å komme deg utav det. Ved å få hjelp, forandre tankegangen din. Alle er usikre på seg selv en gang i livet. Men er det virkelig riktig å sitte der 10 år etter å skylde på alle andre? På samfunnet? Jeg mener det blir feil. Det finnes en reel sykdom, en sykdom som ikke har noe som helst med samfunnet å gjøre. Det er en sykdom som er i kroppen din. Press alene, eller usikkerhet over egen kropp og ansikt gjør deg ikke syk, for da hadde alle vært syke. Det er heller ikke en sykdom. Jeg vet at dette temaet er stort og komplisert. Men i bunn og grunn så er det deg det står på. Ikke naboen, ikke klassevenninnen din, ikke samfunnet. Dagens ungdom er så redd for å ta ansvar for seg selv og sitt liv, sine meninger og syn på alt og alle rundt seg. Det er så mye lettere å sette seg ned å sippe, og skylde på alle andre. Enn å faktisk ta et tak selv. Det blir også en smitteeffekt, for nå er det jo helt innafor å skyld på samfunnet, fordi så mange andre gjør det. Det provoserer meg, at hun sitter der å skylder på samfunnet, i stedet for å ta ansvar for seg selv. Enig i dette. Alle opplever press fra samfunnet, selvfølgelig noen mer enn andre, men til syvende og sist tar man egne valg. Gikk i klasse med en kjent blogger som også skrev at hun hadde hatt fæl barndom og stort press fra samfunnet, og det hadde hun sikkert også. (Som mange andre) Men det var hun som var den største mobberen i klassen og det var hun selv som valgte å operere seg. Hvordan en person oppfører seg på tross av motstand og står i mot press, det er det som er viktig. "What doesn't kill you males you stronger" Håper inderlig at SE har lært av sine valg og at hun kan ta valg nå og i framtiden som hun kan stå for.
SoftKitty Skrevet 31. oktober 2016 #2325 Skrevet 31. oktober 2016 Halloween 2017 skal jeg kle meg ut som "meg selv sommeren 2017". Sophie Elise har en egen evne til å hele tiden se tilbake på forrige måned/år som om det var en helt annen tid, der hun var en helt annen person.. Må være rart å oppleve virkeligheten sånn, at man føler at man forandrer seg så innmari mye fra uke til uke omtrent at man ser på seg selv for så kort tid siden så mye "utenfra"? Hvor mange ganger har hun ikke skrevet om hvor fælt hun hadde det ifjor og hvor lykkelig hun er akkurat nå også? Eller hvor opptatt hun var av utseendet "før" mens nå er alt annerledes.. Så går det noen flere måneder så sier hun det samme om tiden som er nå, osv. Hun er ikke den eneste bloggeren som har den tendensen da, kanskje det er en konsekvens av å leve av å vise frem og skrive om seg selv hele tiden, at man blir hyperfokusert på seg selv og ser seg selv utenfra pga bloggen? Eller kanskje det er vanlig og det bare er jeg som er kjedelig.... 24
BeverTramp Skrevet 31. oktober 2016 #2326 Skrevet 31. oktober 2016 Det provoserer meg grenseløst at hun reklamerer for skin repair uten å nevne den reseptbelagte medisinen som FAKTISK gjorde underverker for huden hennes. 42
Kragebein Skrevet 31. oktober 2016 #2327 Skrevet 31. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, mod
konkelimonke Skrevet 31. oktober 2016 #2328 Skrevet 31. oktober 2016 1 time siden, BeverTramp skrev: Det provoserer meg grenseløst at hun reklamerer for skin repair uten å nevne den reseptbelagte medisinen som FAKTISK gjorde underverker for huden hennes. mener jeg leste om det for ett års tid siden? eller kanskej det var lenger siden? at hun endelig fikk noe fra legen som funket og bla bla bla... Men det kan jo også ha seg at reseptmedisinen tok det værste og at skin repair har hulpet på vedlikehold? Aldri bruktskin repair så vet ikek hvor bra det er, men det er vel som vanlig "vidundermidler" 2
Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2016 #2329 Skrevet 31. oktober 2016 2 timer siden, SoftKitty skrev: Halloween 2017 skal jeg kle meg ut som "meg selv sommeren 2017". Sophie Elise har en egen evne til å hele tiden se tilbake på forrige måned/år som om det var en helt annen tid, der hun var en helt annen person.. Må være rart å oppleve virkeligheten sånn, at man føler at man forandrer seg så innmari mye fra uke til uke omtrent at man ser på seg selv for så kort tid siden så mye "utenfra"? Hvor mange ganger har hun ikke skrevet om hvor fælt hun hadde det ifjor og hvor lykkelig hun er akkurat nå også? Eller hvor opptatt hun var av utseendet "før" mens nå er alt annerledes.. Så går det noen flere måneder så sier hun det samme om tiden som er nå, osv. Hun er ikke den eneste bloggeren som har den tendensen da, kanskje det er en konsekvens av å leve av å vise frem og skrive om seg selv hele tiden, at man blir hyperfokusert på seg selv og ser seg selv utenfra pga bloggen? Eller kanskje det er vanlig og det bare er jeg som er kjedelig.... Herregud. Skulle tro hun var 76 år og så tilbake på et langt liv med mange feilsteg, også er hun enda så og si fjortis og kommer garantert til å dumme seg ut mange, mange ganger til. Sikkert nok til å skrive 3-4 bøker til om det intetsigende livet hun lever! 23
LeilaS Skrevet 31. oktober 2016 #2330 Skrevet 31. oktober 2016 4 timer siden, BeverTramp skrev: Det provoserer meg grenseløst at hun reklamerer for skin repair uten å nevne den reseptbelagte medisinen som FAKTISK gjorde underverker for huden hennes. Akkurat det er jeg veldig enig i!! 3
JessicaL Skrevet 1. november 2016 #2331 Skrevet 1. november 2016 Hun burde reklamert for roaccutan. Men det er jo ulovlig, og noe må hun tjene penger på. 4
Gjest Newroz Skrevet 1. november 2016 #2332 Skrevet 1. november 2016 Jeg syns det kostymet hennes var en ganske god kopi av hun norske som hadde den videoen som gikk overalt for litt siden.. Nå finner jeg så klart ikke tilbake hvor jeg leste det, og husker ikke hva hun kaller seg på instagram, men ei som hadde en video hvor hun går fra sminking til totalt operert.
Birdo Skrevet 1. november 2016 #2333 Skrevet 1. november 2016 43 minutter siden, Newroz skrev: Jeg syns det kostymet hennes var en ganske god kopi av hun norske som hadde den videoen som gikk overalt for litt siden.. Nå finner jeg så klart ikke tilbake hvor jeg leste det, og husker ikke hva hun kaller seg på instagram, men ei som hadde en video hvor hun går fra sminking til totalt operert. Kanskje ikke så rart, med tanke på at det er hun som sminket SE.. 13
Edie Skrevet 2. november 2016 #2334 Skrevet 2. november 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.
complex Skrevet 2. november 2016 #2335 Skrevet 2. november 2016 17 timer siden, Newroz skrev: Jeg syns det kostymet hennes var en ganske god kopi av hun norske som hadde den videoen som gikk overalt for litt siden.. Nå finner jeg så klart ikke tilbake hvor jeg leste det, og husker ikke hva hun kaller seg på instagram, men ei som hadde en video hvor hun går fra sminking til totalt operert. 1
lulu88 Skrevet 2. november 2016 #2336 Skrevet 2. november 2016 7 timer siden, complex skrev: Som igjen er en kopi av denne: 3
Guarana Skrevet 2. november 2016 #2337 Skrevet 2. november 2016 Synes sophie elise sin blogg er blitt veldig kjedelig. 4
Skravlekråka Skrevet 6. november 2016 #2338 Skrevet 6. november 2016 Antrekket hennes på kjendisgallaen idag var lite kledelig.. 10
Nuttery Skrevet 6. november 2016 #2339 Skrevet 6. november 2016 På 31.10.2016 den 18.38, BeverTramp skrev: Det provoserer meg grenseløst at hun reklamerer for skin repair uten å nevne den reseptbelagte medisinen som FAKTISK gjorde underverker for huden hennes. Dette har gjort meg så forbanna også. Spesielt siden det å slite med "uhelbredelig" acne er veldig vanskelig for mange. Syntes det var flott når hun reklamerte for iso, ettersom det er mange som ikke vet det finnes en løsning. At hun nå later som alt er takket til Skin Repair (er det ikke det?) syntes jeg er helt sinnssykt og forkastelig. 18
Rosalie Skrevet 7. november 2016 #2340 Skrevet 7. november 2016 Altså - nå har noen dameblader bestemt at underboob er den nye kløfta. Et visst antrekk på Se & Hør-greiene beviser det jeg i mitt stille sinn har tenkt, nemlig at skal man ha underboob, må man ha små, spretne bryster helt uten sig. Og selv da skal det kun anes lill pupp når man beveger på seg. (Selv syns jeg hele underboob-greia er urteit, men det er en annen sak...) 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå