Gjest Onbothsides Skrevet 15. oktober 2016 #2221 Del Skrevet 15. oktober 2016 Er ikke overrasket, hun har vært ustabil både som menneske og blogger lenge. Og at hun er så dobbeltmoralsk som hun er, og skal liksom sitte der på sin høye hest å si at folk må bli mer det ene og det andre og alt som høres politisk rett ut. Mens hun egentlig sitter og knipser piller som hun har fått kjøpt av...hvem? Håper de gransker litt og det skulle ikke være så vanskelig å finne ut hvem som har delt reseptene sine med henne, det er grunn til å miste retten til piller selv. Dette må enten bli begynnelsen på at hun begynner å bli ærlig og redelig eller så er det slutten på det meste. HiN har ikke mer å henge fast på snart. Løgner, misbruk, dårlig forbilde, dobbeltmoralsk. Guri så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 15. oktober 2016 #2222 Del Skrevet 15. oktober 2016 6 timer siden, Keikolina skrev: Skjønner ikke hvordan det går an å misbruke ritalin. Får jo bare hjertebank og svettetokter. Er jo ingen rus man får. Bare ubehag. Folk reagerer forskjellig på alle typer legemidler. Ritalin inneholder noen av de samme virkestoffene som amfetamin (og enkelte med ekstrem ADHD/ADD kan faktisk få utskrevet amfetamin på resept), så du vil få en rus av det i de fleste tilfeller. Flertallet vil bli oppstemt og få mye energi. Det er ofte brukt som "eksamensdop", og florerer i eksamenstidene på mange skoler, da det skjerper fokuset ditt veldig og holder deg våken og full av energi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 15. oktober 2016 #2223 Del Skrevet 15. oktober 2016 8 timer siden, visningsnamn skrev: Men man går ikke nødvendigvis ned i vekt av Ritalin, da. de fleste får en viss grad av nedsatt matlyst av ritalin. Alle jeg kjenner som går (eller har gått) på Ritalin har hatt nedsatt matlyst og gått ned i vekt av dette preparatet. Jeg går selv på Ritalin og har ikke hatt enormt nedsatt matlyst, men gått ned 16-17kg i vekt de siste 2årene (etter jeg begynne på Ritalin) så det sier sitt om SE har misbrukt Ritalin og står frem med det er "greit nok", men jeg kjenner det koker i meg om hun forteller små jenter om at hun har misbrukt Ritalin for å gå ned i vekt. Det blir som å gi unge jenter en "enkel" oppskrift på å bli tynn- noe som er helt feil. Ritalin er et A-preparat og ikke noe man skal kimse av. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 15. oktober 2016 #2224 Del Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, Missy1 skrev: de fleste får en viss grad av nedsatt matlyst av ritalin. Alle jeg kjenner som går (eller har gått) på Ritalin har hatt nedsatt matlyst og gått ned i vekt av dette preparatet. Jeg går selv på Ritalin og har ikke hatt enormt nedsatt matlyst, men gått ned 16-17kg i vekt de siste 2årene (etter jeg begynne på Ritalin) så det sier sitt Jeg vet at det er veldig vanlig, men det gjelder allikevel ikke alle, det var bare det jeg ville påpeke, at det ikke er sånn at Ritalin = helt sikkert mindre matlyst/vekttap, (og at man kan vite noe om dette når det kommer til SE sin vektøkning, som hun jeg siterte skrev: "sikkert når hun sluttet med det at hun la på seg." ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 15. oktober 2016 #2225 Del Skrevet 15. oktober 2016 10 timer siden, Rose11 skrev: Kan du forklare hvorfor hun er så ærlig? Når hun lyver om rumpa og når hun faktisk ikke er dyrevern spm hun påstår når hun bruker botox, sminke som er testet på dyr, ekte skinnvesker osv. Hun få gi ut musikk ja, men det får også Paradise Hotel deltakere. Ikke fordi de er så talente, men fordi de er kjente. Hun er der for fansen. Husker du når du var 12-15 år, og idolet ditt var på tv'skjermen? Det var såå gøy og sånt. JEg sier ikke at hun er ærlig om alt, men om leserne er hun det. Og når sa jeg hun hadde talent? Hun kan være så dårlig til å synge som hun bare vil, men fansen elsker at hun er med på nye ting og de får noe av henne og en del av henne. Som Justin Bieber. Parfymer, puter, pledd, sengetøy, tannbørster, film osv. Fansen elsker å få kjøpe sånt og SE gir også sånt. Nå er jeg hverken fan av noen av de og sier ikke at de har hverken talent eller fremstår som hyggelige eller ærlige på alle måter, men de gjør noe utav seg til fansen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 15. oktober 2016 #2226 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jo mer jeg leser fra den kanten, jo mer blir jeg overbevist om at hun er en forferdelig person. Hun kunne ikke brydd seg mindre om andre mennesker og hvilke ideer hun putter i småjenters hode. Antakelig er hun sånn ca sinnssyk og burde fått adekvat hjelp for lenge siden! Men en har ansvar for egen helse, og når man har et såpass stort samfunnsmessig ansvar (selv om man nekter å være et forbilde), så ligger alt dette på henne selv. Hun lyver, reklamerer skamløst for de sykeste ting, har den verste dobbeltmoralen i historien og er rett ut udregelig. Ja. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 15. oktober 2016 #2227 Del Skrevet 15. oktober 2016 14 minutter siden, visningsnamn skrev: Jeg vet at det er veldig vanlig, men det gjelder allikevel ikke alle, det var bare det jeg ville påpeke, at det ikke er sånn at Ritalin = helt sikkert mindre matlyst/vekttap, (og at man kan vite noe om dette når det kommer til SE sin vektøkning, som hun jeg siterte skrev: "sikkert når hun sluttet med det at hun la på seg." ) Jeg bryr meg fint lite om årsak til hennes vektøkning osv. Poenget mitt er at det blir helt feil om hun forteller om Ritalin-misbruk for å gå ned i vekt (har ikke lest artikkelen) fordi det vil gi unge usikre jenter en "oppskrift på å gå ned i vekt". Om hun forteller om at hun har misbrukt Ritalin er helt Okay. Om hun sier at hun misbrikte Ritalin for å gå ned i vekt blir det som å reklamere for Ritalin som slankemedisin, noe som virkelig er galt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 15. oktober 2016 #2228 Del Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, Missy1 skrev: Jeg bryr meg fint lite om årsak til hennes vektøkning osv. Poenget mitt er at det blir helt feil om hun forteller om Ritalin-misbruk for å gå ned i vekt (har ikke lest artikkelen) fordi det vil gi unge usikre jenter en "oppskrift på å gå ned i vekt". Om hun forteller om at hun har misbrukt Ritalin er helt Okay. Om hun sier at hun misbrikte Ritalin for å gå ned i vekt blir det som å reklamere for Ritalin som slankemedisin, noe som virkelig er galt. Jeg bare svarte deg som jeg gjorde fordi du siterte meg og svarte som du gjorde. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 15. oktober 2016 #2229 Del Skrevet 15. oktober 2016 9 timer siden, JessicaL skrev: Ritalin er jo en slags amfetamin. Gjør deg skikkelig speeda, og tynn. Sikkert når hun sluttet med det at hun la på seg. På overskriften før det ble gjort om til det du beskriver om henne så sto det først noe helt annet. Lurer på hvorfor overskriften i VG plutselig blir gjort om. Først så sto det noe om hardt livet hennes var... Jeg skjønner det ikke jeg, og når overskriften blir gjort om så er det ikke noe poeng i å lese det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 15. oktober 2016 #2230 Del Skrevet 15. oktober 2016 15 minutter siden, Missy1 skrev: Jeg bryr meg fint lite om årsak til hennes vektøkning osv. Poenget mitt er at det blir helt feil om hun forteller om Ritalin-misbruk for å gå ned i vekt (har ikke lest artikkelen) fordi det vil gi unge usikre jenter en "oppskrift på å gå ned i vekt". Om hun forteller om at hun har misbrukt Ritalin er helt Okay. Om hun sier at hun misbrikte Ritalin for å gå ned i vekt blir det som å reklamere for Ritalin som slankemedisin, noe som virkelig er galt. Mulig du ikke gjør det, men nå er vi ikke mer enn maks 17 år her inne, så det er jo typisk den alderen å definere å måle alt i utseende, vekt og annet. Å ha noe mål med det - som skole eller jobb ser ut til å være totalt fraværende, og det er jo synd. Man er litt for unge til og ikke gjøre en noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. oktober 2016 #2231 Del Skrevet 15. oktober 2016 Hva er ordene som er "gjemt" bak bildet på boken? Skjønte de to første men ikke det tredje av de tre skjulte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. oktober 2016 #2232 Del Skrevet 16. oktober 2016 På 1.10.2016 den 22.03, J.. skrev: Jeg fikk samme beskjed.. At den ble slettet pga brudd på Facebook's regler.. Men dritten er der ennå.. Til og med noen nye medlemmer de 2 siste dagene.. Administratoren påstår jo at flere tusen står i kø for å bli medlem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. oktober 2016 #2233 Del Skrevet 16. oktober 2016 På 7.10.2016 den 1.18, Nasse Nøff ❤ skrev: Edit: Fant det ut. Spurte om hvilket innlegg det var hun slettet. Og btw. Det er ikke "slettet". Du kan google den så kommer den opp i all sin prakt, akkurat som før. Dette er internett, SE må ha glemt det. Trykker du slett så er det ikke borte vettu Jeg sitter å ser på innlegget nå. 7.10.2016. Det er ikke slettet. Om du googler så finner du lett som fy. Men du må vite hvor du skal trykke. VG la jo ut hele innlegget etter at SE slettet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. oktober 2016 #2234 Del Skrevet 16. oktober 2016 På 14.10.2016 den 17.07, Llise skrev: Hun uttalte i en podkast, som senere ble gjengitt i VG, at hun ikke ville bli behandlet for angst, for da ville hun mistet edgen sin. Hadde hun VIRKELIG slitt med angst, så hadde hun TRYGLET OM HJELP!! Tro meg, jeg har hatt angst siden jeg var 4 år, og får fortsatt hjelp den dag i dag, flere tiår senere.... Miste edgen sin liksom!! Som om det er kult og stilig å ha angst! Det er jææævlig å ha angst, skikkelig angst! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. oktober 2016 #2235 Del Skrevet 16. oktober 2016 På 14.10.2016 den 21.44, Galaxy X skrev: Hvilket VG vil intervjuet komme ut i? Dagens eller morgendagens? På podcast: Harm & Hegseth. Sophie Elise spesialepisode ligger ute. Sophie Elise som egentlig heter Sofie... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 16. oktober 2016 #2236 Del Skrevet 16. oktober 2016 Er hun med i en reklame på TV for tannbleking? Eller er det jeg som har sett feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 16. oktober 2016 #2237 Del Skrevet 16. oktober 2016 58 minutter siden, Skravlekråka skrev: Er hun med i en reklame på TV for tannbleking? Eller er det jeg som har sett feil? Det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. oktober 2016 #2238 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Viking-girl skrev (På 16.10.2016 den 2.59): VG la jo ut hele innlegget etter at SE slettet det. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 16. oktober 2016 #2239 Del Skrevet 16. oktober 2016 Måtte høre podcasten med harm&hegset. Hun fremstår akkurat slik jeg hadde tenkt, og det stemmer så godt med alle de ytre tingene hun bruker for å skjule hvem hun er. Så får man håpe hun vokser opp og tar tak i livet på en mindre overfladisk måte, jeg aner en bittelite evne, langt der inne, til å reflektere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 16. oktober 2016 #2240 Del Skrevet 16. oktober 2016 Å misbruke ritalin pleier å gi vektnedgang jo. Både pga at man mister matlysten men ffa fordi kroppen går på høygir hele tiden. Det kan også gi angst og hallusinasjoner. Misbruk av ritalin er farlig og jeg håper hun har hatt vett på å fremstille det slik i boken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå