Bloggleseren Skrevet 4. mars 2016 #421 Del Skrevet 4. mars 2016 Ikke annonsemerket i det hele tatt: http://sophieelise.blogg.no/1457010858_tre_fete_give_aways_f.html Tights.no-innlegg merkes som reklame av Lene Orvik og Hedda på Fashioncherry, men Sophie Elise anbefaler dem nok gratis bare for å være grei. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 4. mars 2016 #422 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) 3 timer siden, Bloggleseren skrev: Ikke annonsemerket i det hele tatt: http://sophieelise.blogg.no/1457010858_tre_fete_give_aways_f.html Tights.no-innlegg merkes som reklame av Lene Orvik og Hedda på Fashioncherry, men Sophie Elise anbefaler dem nok gratis bare for å være grei. Hun "glemte" å merke, men husket nok å ta seg godt betalt for å glemme det. Endret 4. mars 2016 av Ultiva 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. mars 2016 #423 Del Skrevet 5. mars 2016 Vel, som Sophie Elise skrev fra Istanbul her om dagen: Rumpetreningen har virkelig gitt resultater i det siste: http://sophieelise.blogg.no/1457184004_bergen_next.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. mars 2016 #424 Del Skrevet 5. mars 2016 Et lite digg blåmerke også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 5. mars 2016 #425 Del Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, Bloggleseren skrev: Vel, som Sophie Elise skrev fra Istanbul her om dagen: Rumpetreningen har virkelig gitt resultater i det siste: http://sophieelise.blogg.no/1457184004_bergen_next.html Ah.. Nå forstår jeg hvorfor hun lå på siden på gulvet på flyet hjem Istanbul... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. mars 2016 #426 Del Skrevet 5. mars 2016 Den er jo ikke større der enn på innlegget helt neders på siden, fra før hun dro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. mars 2016 #427 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) 18 minutter siden, Birdo skrev: Den er jo ikke større der enn på innlegget helt neders på siden, fra før hun dro? Bildet nederst på siden er ikke fra før hun dro, det er fra oppholdet i Istanbul. Dette tidligere innlegget, "Dag 1 i Istanbul", viser at hun er på rekonvalenshjemmet: http://sophieelise.blogg.no/1456580175_dag_1__istanbul.html Og siden forrige posting om det ble slettet, her er rekonvalesenshjemmet sin hjemmeside. På bilde nr. 9 fra toppen ser du de samme skapene som SE har i bakgrunnen i innlegget over: http://www.comfortzonesurgery.com/patient-villa.html Endret 5. mars 2016 av Bloggleseren 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 5. mars 2016 #428 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) 13 timer siden, Bloggleseren skrev: Bildet nederst på siden er ikke fra før hun dro, det er fra oppholdet i Istanbul. Dette tidligere innlegget, "Dag 1 i Istanbul", viser at hun er på rekonvalenshjemmet: http://sophieelise.blogg.no/1456580175_dag_1__istanbul.html Og siden forrige posting om det ble slettet, her er rekonvalesenshjemmet sin hjemmeside. På bilde nr. 9 fra toppen ser du de samme skapene som SE har i bakgrunnen i innlegget over: http://www.comfortzonesurgery.com/patient-villa.html Avslørt med stor A. Akkurat som planlagt, ellers hadde hun ikke publisert bilder fra rekonvalesensvillaen eller avsluttet med å vise tydelige blåmerker på rumpa. Den ene uken skriver Sophie Elise om hvordan hun ikke har blitt mer lykkelig av plastisk kirurgi. Troverdigheten henger i en tynn tråd, den er allerede delvis raknet b la på grunn av dobbeltmoralismen i fht dyrevern og skinnbruk. Jeg lurer på hva slike kvinner kommer til å gjøre om 10-20 år, når alderen og ettervirkningene av omfattende kirurgi virkelig begynner å sette sine spor. Allerede som 21-åring så har SE og flere vært gjennom omfattende plastikkirurgi, fillers og restylane. Bare tenk på hva et svangerskap hadde gjort med selvbildet, når man ikke engang takler brystene eller ansiktet sitt som purung, vakker og stram 18-åring. Jeg syns oppriktig synd på kvinner som SE og denne Paradise-Isabel, dette er bare starten på den rådyre, farefulle kirurgi-karusellen. Jeg ser stadig plastikkirurgi gone bad i mitt yrke og det er dessverre ikke lett å rette opp, i mange tilfeller umulig. Sopie Elise står i rosabloggenes frontlinje som et farlig forbilde. Innlegg ryddet for spekulasjon Nordvesta, mod. Endret 6. mars 2016 av Nordvesta 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 5. mars 2016 #429 Del Skrevet 5. mars 2016 Hvor ser dere bilder fra villaen? Og hvor er bildet med blåmerket? Synes egentlig ikke rumpen ser noe større ut en før.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 5. mars 2016 #430 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Ok, der tror jeg siste rest av troverdighet føk ut av vinduet sammen med badevannet. Hvis det ikke er foretatt en brazilian butt lift, etter tiraden om plastiske operasjoner og selvfølelse, blir jeg (positivt) overrasket. Endret 5. mars 2016 av Cornucopia 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 5. mars 2016 #431 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) 13 timer siden, Ultiva skrev: Avslørt med stor A. Akkurat som planlagt, ellers hadde hun ikke publisert bilder fra rekonvalesensvillaen eller avsluttet med å vise tydelige blåmerker på rumpa. Den ene uken skriver Sophie Elise om hvordan hun ikke har blitt mer lykkelig av plastisk kirurgi. Troverdigheten henger i en tynn tråd, den er allerede delvis raknet b la på grunn av dobbeltmoralismen i fht dyrevern og skinnbruk. Jeg lurer på hva slike kvinner kommer til å gjøre om 10-20 år, når alderen og ettervirkningene av omfattende kirurgi virkelig begynner å sette sine spor. Allerede som 21-åring så har SE og flere vært gjennom omfattende plastikkirurgi, fillers og restylane. Bare tenk på hva et svangerskap hadde gjort med selvbildet, når man ikke engang takler brystene eller ansiktet sitt som purung, vakker og stram 18-åring. Jeg syns oppriktig synd på kvinner som SE og denne Paradise-Isabel, dette er bare starten på den rådyre, farefulle kirurgi-karusellen. Jeg ser stadig plastikkirurgi gone bad i mitt yrke og det er dessverre ikke lett å rette opp, i mange tilfeller umulig. Sopie Elise står i rosabloggenes frontlinje som et farlig forbilde. Er så hjertens enig. Innlegg ryddet for spekulasjoner Nordvesta, mod. Endret 6. mars 2016 av Nordvesta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 5. mars 2016 #432 Del Skrevet 5. mars 2016 3 minutter siden, _Malene skrev: Nå så jeg plasteret under jumpsuiten ja... Samme som Isabell. Wow, just wow. Blir tom for ord. Har du link til det bildet av Isabell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. mars 2016 #433 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Jeg hadde glatt latt dette passere i stillhet, hvis det ikke hadde vært for det innlegget hun skrev hvor hun tok avstand fra plastisk kirurgi og disset Isabel, som var der nede samtidig med henne. Men ett sted må grensa gå. Endret 5. mars 2016 av Bloggleseren Endret for at det ikke skal kunne slettes som spekulasjon. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 5. mars 2016 #434 Del Skrevet 5. mars 2016 8 minutter siden, Llise skrev: Har du link til det bildet av Isabell? Du finner det på instagramkontoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 5. mars 2016 #435 Del Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, _Malene skrev: Du finner det på instagramkontoen. Jeg finner det ikke på instagramkontoen.. når ble det lagt ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 5. mars 2016 #436 Del Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, Metzili skrev: Jeg finner det ikke på instagramkontoen.. når ble det lagt ut? Hun sitter i rød bikini på en solseng og har noe plaster- greier på rumpa. Men det kan jo være for å få folk til å spekulere. Er jo tydeligvis nesa hun har operert... (Om ikke det er begge deler da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 5. mars 2016 #437 Del Skrevet 5. mars 2016 5 minutter siden, _Malene skrev: Hun sitter i rød bikini på en solseng og har noe plaster- greier på rumpa. Men det kan jo være for å få folk til å spekulere. Er jo tydeligvis nesa hun har operert... (Om ikke det er begge deler da) Bildet er tatt før operasjonen, og det hvite er bare gjenskinn fra stolen. Det er ingen bilder av rumpa hennes ute enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 5. mars 2016 #438 Del Skrevet 5. mars 2016 Det er ikke mange månedene siden hun skrev et innlegg om at hun hadde liten rumpe, og at hun var stolt av den. Man får heller ikke stor rumpe med tynne lår av å trene styrke på beina. Håper virkelig hun bare har redigert rumpa større enn at hun har sprøytet inn fett. Tar ikke mange år før rumpa begynner å sagge og man får ei bleieræv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snowz Skrevet 5. mars 2016 #439 Del Skrevet 5. mars 2016 4 minutter siden, Rainy skrev: Hvor har hun skrevet at hun skal drikke alkohol? Trenger vel ikke hoppe opp og ned når hun er på konsert heller. Og hun var jo faktisk i Istanbul en hel uke, så hun har hatt litt tid på å komme seg. Hun har lagt ut videoer på snapchat der hun hopper opp og ned på konserten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 6. mars 2016 #440 Del Skrevet 6. mars 2016 44 minutter siden, Rainy skrev: Hvor har hun skrevet at hun skal drikke alkohol? Trenger vel ikke hoppe opp og ned når hun er på konsert heller. Og hun var jo faktisk i Istanbul en hel uke, så hun har hatt litt tid på å komme seg. Ser det på snap Chatten hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå