Gå til innhold

Han er mye lavere enn meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner ikke seksuelt på menn som er lavere enn meg. Har seriøst prøvd å gi dem en sjanse flere ganger, men for meg blir det feil. Jeg vil ha en mann som er høyere og sterkere enn meg, fordi jeg blir kåt av det.

Anonymkode: a3610...fb5

Dette trenger da slett ikke være trolletråd. Herregud. Ser mange av dere ikke bryr dere om høyde, og det er jo bra for dere! Jeg skulle ønske jeg ikke "brydde" meg, men problemet er bare at jeg ikke tenner på menn som er like høye som meg/ lavere enn meg. Skjønner jo rent rasjonelt at dette ikke har betydning i et hverdagsliv, og at mange lave menn helt klart hadde vært supre kjærester! Men en forutsetning for at jeg skal like en mann er at jeg må være fysisk tiltrukket, og høyde spiller inn en viktig rolle her. Det er dessverre ikke noe jeg kan styre, det er noe jeg alltid har følt.. 

Anonymkode: d6226...0e7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her traff du spikeren på hodet!👍

Anonymkode: 0cdb0...f80

Takk! Koselig å høre :)

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette trenger da slett ikke være trolletråd. Herregud. Ser mange av dere ikke bryr dere om høyde, og det er jo bra for dere! Jeg skulle ønske jeg ikke "brydde" meg, men problemet er bare at jeg ikke tenner på menn som er like høye som meg/ lavere enn meg. Skjønner jo rent rasjonelt at dette ikke har betydning i et hverdagsliv, og at mange lave menn helt klart hadde vært supre kjærester! Men en forutsetning for at jeg skal like en mann er at jeg må være fysisk tiltrukket, og høyde spiller inn en viktig rolle her. Det er dessverre ikke noe jeg kan styre, det er noe jeg alltid har følt.. 

Eh... Jeg (som du siterte) var faktisk enig med deg, da. 

Skrevet

Høyden har da vel ingenting å si. Jeg kjenner jeg provoseres av kvinner som sliter  med menns høyde. Noen fordi de der er lavere, noen fordi de er like høye og noen fordi de ikke er høye nok. Tenk om du går glipp av drømmemannen bare fordi du er trangsynt? Tenner ikke på han? Virkelig ikke? Har dere hatt sex? Da tenner du nok på han. Alt kan man bli vant med. 

gikk selv fra en som var 190 til en på 170 og kan forstå at det fysiske ble rart en stund. Men det gikk over og man blir kjent med den andres kropp. Jeg har kapra drømmemannen og er så glad for at jeg ikke brydde meg om høyden hans på bien negativ måte.

Anonymkode: db3d8...6af

Skrevet

Jeg har også prøvd, funker ikke!

Seksuell seleksjon heter det. Samme grunnen til at det er den største og sterkeste elgoksen som får parre seg. Eller hvilket som helst annet hanndyr.

Anonymkode: 0928e...a14

Skrevet (endret)
12 hours ago, AnonymBruker said:

Uff.. får vondt av denne karen.. men samtidig forstår jeg deg veldig godt. Jeg har et par-tre kriterier selv som jeg syns er tiltrekkende.  

Minimum 180 selv om jeg er 162 selv.
Store hender. 
Slank. 

Anonymkode: f9f37...c54

Kjipt å være 179, slank med store hender  og et stort hjerte da skjønner jeg...

Endret av SM30
  • Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner ikke seksuelt på menn som er lavere enn meg. Har seriøst prøvd å gi dem en sjanse flere ganger, men for meg blir det feil. Jeg vil ha en mann som er høyere og sterkere enn meg, fordi jeg blir kåt av det.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg  vil ha en høyere og sterkere mann fordi han da ikke føler seg avmaskulinisert. Orker ikke en gang til at det skal bidra til et brudd. 

Anonymkode: 2a8af...84b

Hva har styrke med høyde å gjøre? Kjæresten min er lavere enn meg og konkurrerer i styrkeløft. Eksen min var 190 og dritveik. Føler meg nettere og mindre med min nåværende kjæreste fordi han er såpass muskuløs. 

Glad for at jeg ikke bryr meg om slike tullete ting som høyde - da jeg var singel hadde jeg mange flere menn å velge i enn de som går for 180 +. Ikke minst hadde jeg mye mindre konkurranse siden det er såpass mange overfladiske damer som ikke en gang vil se på en mann på 170. 

Aldri hatt så bra sex og blitt så godt tatt vare på som jeg blir nå. Tør ikke tenke tanken på at noen cm kanskje skulle gjort at jeg aldri traff min livs store kjærlighet.

Anonymkode: 1b4f9...7ae

Skrevet
På 8.8.2019 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Dealbreaker for min del. Med mindre han er søkkrik! Neida. Joda. 

Anonymkode: 16ee1...95d

Enig😂

Anonymkode: c1947...0d2

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høyden har da vel ingenting å si. Jeg kjenner jeg provoseres av kvinner som sliter  med menns høyde. Noen fordi de der er lavere, noen fordi de er like høye og noen fordi de ikke er høye nok. Tenk om du går glipp av drømmemannen bare fordi du er trangsynt? Tenner ikke på han? Virkelig ikke? Har dere hatt sex? Da tenner du nok på han. Alt kan man bli vant med. 

gikk selv fra en som var 190 til en på 170 og kan forstå at det fysiske ble rart en stund. Men det gikk over og man blir kjent med den andres kropp. Jeg har kapra drømmemannen og er så glad for at jeg ikke brydde meg om høyden hans på bien negativ måte.

Anonymkode: db3d8...6af

Så man skal tvinge seg selv til å "prøve" å ha sex med noen man i utgangspunktet ikke tenner på? Det er nettopp det jeg ikke kan. Hvorfor lar du deg provosere? Blir vel bare mer å velge i for deg da? Han er ikke drømmemannen dersom jeg ikke tenner på han i utgangspunktet. Jeg sier ikke at høyde er viktig for alle, men for meg så er den "idiotiske" tingen viktig, fordi det påvirker i såppas stor grad om jeg føler meg tiltrukket eller ikke. Kunne jeg styrt det, hadde jeg ønsket det ikke var slik, men det er nå en gang slik. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh... Jeg (som du siterte) var faktisk enig med deg, da. 

Så det etterpå, tenkte si jeg var ening :)  Ble formulert litt feil, sorry. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har styrke med høyde å gjøre? Kjæresten min er lavere enn meg og konkurrerer i styrkeløft. Eksen min var 190 og dritveik. Føler meg nettere og mindre med min nåværende kjæreste fordi han er såpass muskuløs. 

Glad for at jeg ikke bryr meg om slike tullete ting som høyde - da jeg var singel hadde jeg mange flere menn å velge i enn de som går for 180 +. Ikke minst hadde jeg mye mindre konkurranse siden det er såpass mange overfladiske damer som ikke en gang vil se på en mann på 170. 

Aldri hatt så bra sex og blitt så godt tatt vare på som jeg blir nå. Tør ikke tenke tanken på at noen cm kanskje skulle gjort at jeg aldri traff min livs store kjærlighet.

Anonymkode: 1b4f9...7ae

Høyde er kanskje en "tullete " ting, men som nevnt over - for min del kan jeg ikke styre at dette er noe jeg tiltrekkes av. Slik har det alltid vært. Blir jeg en gang tiltrukket av en på min egen høyde, så lar jeg selvsagt ikke høyden stoppe meg. Men det har ikke skjedd så langt i mitt 27 år gamle liv. Har hatt 2 forhold, og flere useriøse relasjoner. 

Skrevet

Jeg så faktisk en del høydekrav på Tinder da jeg var på markedet. Da jeg er 185 høy har det aldri vært et problem, men jeg må innrømme at det var fristende å late som om jeg hadde puppekrav som de måtte innfri. 

Jeg tror ikke kvinner blir stigmatisert like mye for sine preferanser som menn. 

Anonymkode: 6945b...627

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så faktisk en del høydekrav på Tinder da jeg var på markedet. Da jeg er 185 høy har det aldri vært et problem, men jeg må innrømme at det var fristende å late som om jeg hadde puppekrav som de måtte innfri. 

Jeg tror ikke kvinner blir stigmatisert like mye for sine preferanser som menn. 

Anonymkode: 6945b...627

This.

Kvinner er ikke like overfladisk som menn....visstnok. Og det indre teller mest:ironi:

Anonymkode: 4cd64...852

Skrevet

Så hvorfor kan ikke da menn få lov å ha preferanser uten at det skal skrikes om? Menn vil ha yngre, lave og slanke damer og det er tydeligvis forferdelig...

Anonymkode: 2f3c6...6bf

Skrevet

Jeg er ganske høy som kvinne. Blir som regel bare sjekket opp av høyere menn. Har datet 3 som var ca. like høye som meg. 2 av disse mente jeg ikke skulle gå i høye hæler når vi var sammen... moralen er: menn vil helst ha kvinner som er lavere enn seg selv. 

Anonymkode: 04c92...509

Skrevet

Jeg synes det er litt rocka og kult når mannen er mye lavere enn kvinnen. Særlig hvis hun går i høye hæler. Det viser at de begge har selvtillit, og jeg synes det ser flott ut. Litt sexy, egentlig.  Selv er jeg en 173 cm høy kvinne som har vært sammen med både lave og høye menn (mellom 160 og 208 cm). Jeg har ingen problemer med at mannen er lavere og mine kjærester syntes heller ikke det var noe problem. Konstant syting og fokus på høyden hadde derimot vært stress.

Anonymkode: 3dbd7...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...