Gå til innhold

Han er mye lavere enn meg..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen vil jo ha oss høye kvinner uansett... Så om noen lavere viser interesse bør du jo bli fornøyd?

Anonymkode: c198c...277

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, TotalAlkoholist skrev:

Trolletråd 

Det er bare å se på alle i tråden som faktisk støtter henne og mener det samme

Anonymkode: 1f815...1b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også en kvinne som er over 170. Finnes det menn som er interessert i forhold med høye damer da? virker som alle vil ha det små.

• Liker 1
Gjest Alkoholist
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det være det? Hvilken som helst dame kunne skrevet dette.

Anonymkode: 1f815...1b3

Hvilken som helst dame kunne ikke skrevet dette. Jeg glemmer vel av og til hvor overfladiske folk kan være. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også en kvinne som er over 170. Finnes det menn som er interessert i forhold med høye damer da? virker som alle vil ha det små.

Jeg er også over 170, jeg er 177 faktisk. Og ja, det finnes menn som er interessert i det! Jeg har vært sammen med en høy og en lav mann, og opplevd at både lave og høye menn ønsket forhold med meg da jeg var singel. :) i dag er jeg ikke singel lengre, men han jeg er med, bryr seg ikke så mye om høyden min, mtp at han er 189 selv :)

ts, kun du må kjenne etter dette. Jeg forstår deg godt, en har jo litt lett for å føle på det selv, om en er høy som kvinne. Personlig var det veldig forskjell for meg om jeg traff noen i virkeligheten, og dermed falt. Da hadde ikke høyden så mye å si. 

på datingapper derimot, må jeg dedbrrre ærlig innrømme at om jeg fikk snusen i at mannen var lavere enn meg, ønsket jeg ikke å ta det videre. Ikke at det var noe galt med de, det var jo meg det lå hos. Jeg var veldig bevisst på min egen høyde, og hadde litt komplekser for det, og det ble for meg forsterket på tanken av å skulle date noen lavere enn meg. 

Anonymkode: 181f6...b23

AnonymBruker
Skrevet

Dump han.

Anonymkode: 79832...206

Skrevet

Høyde burde ikke spille noen rolle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er sexy med menn som har høyere kvinner enn dem selv. Det viser selvtillit og at de ikke er så overfladiske. Halve Hollywood er menn som har høyere kvinner enn dem selv. De bryr seg ikke på den røde løperen. De har selvtillit nemlig. Og ja, jeg tenker på par hvor begge er suksessfulle. Kvinnene bryr seg ikke de heller. 

Anonymkode: 66734...8e6

Nå er det kvinner som har dårlig selvtillit ofte og tror de må ha en høyere mann men sant som du sier, syntes selv det er sexy med kvinner som er høyere en sine menn. 

Anonymkode: 15879...01f

AnonymBruker
Skrevet

Hvem som er høyest i et forhold spiller selvfølgelig egentlig ingen rolle, men jeg personlig faller ikke for menn som er lavere enn meg. Jeg er bare 168 høy da, så dette er ikke en problemstilling jeg er vant til å måtte forholde meg til....  

Anonymkode: 56d87...7c0

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være troll! 

Anonymkode: 04f96...f5c

det som skremmer meg mest er at dette ikke er troll. Det er faktisk kvinner der ute som finner perfekte menn, men velger vekk pga noen få cm i høydeforskjell. Helt sykt hvor overfladisk og kravstore kvinner faktisk er 

Anonymkode: e9a57...91a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dealbreaker for min del. Med mindre han er søkkrik! Neida. Joda. 

Anonymkode: 16ee1...95d

du er bunnslammet av kvinner

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått denne prosessen med han jeg har en greie for nå. Sant skal sies at det er flere ting å tenke over som barn, jobb, aldersforskjell osv. Men helt i starten tenkte jeg på høyden også, da vi er like høg, og jeg blir høyere enn han med hæler. Høres overfladisk ut kanskje, men det handler om biologi og evolusjon. Man skal respektere mennesker sine preferanser, sånn er det bare. Man er tiltrukket av forskjellige ting, og det er selvfølgelig greit. 

Anonymkode: 5cf79...d15

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

det som skremmer meg mest er at dette ikke er troll. Det er faktisk kvinner der ute som finner perfekte menn, men velger vekk pga noen få cm i høydeforskjell. Helt sykt hvor overfladisk og kravstore kvinner faktisk er 

Det er neandertalerhjernen som styrer valg av partner. Den trumfer fornuft i de fleste tilfeller. Alle forstår at en forskjellen på 170 og 180 ikke har noe som helst å si i det daglige og sjangsen for at mannen må må bruke muskelkraft for å slå tilbake et angrep fra ville dyr er liten.

Men det spiller ingen rolle. Steinalderinstinktene styrer over fakta. Hypergamiet styrer!!  Muskler, dominant adferd og høyde vasker gulvet med snill og empatisk hver gang.

Anonymkode: 4cd64...852

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen vil jo ha oss høye kvinner uansett... Så om noen lavere viser interesse bør du jo bli fornøyd?

Du snur det hele på hodet. Menn veit meget godt om kvinners høydepreferanser. Så møter du menn lavere enn deg så kan det godt hende at de liker deg. Men regner med at sjangsen er 0 så de tar ikke initiativ.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

du er bunnslammet av kvinner

Og du da? Du har ingen dealbreakere? Tenner på alt av kvinnfolk på 2 ben? 

Anonymkode: 16ee1...95d

• Liker 2
Gjest bienvilleparish
Skrevet
På 7.8.2019 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Håper mannen slipper unna deg hvertfall.

Anonymkode: 2e890...adc

Ja, huff det var jo en skam å si slikt altså. Fysj og fy, hun kommer nok ikke til himmelen nå skal du se 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du snur det hele på hodet. Menn veit meget godt om kvinners høydepreferanser. Så møter du menn lavere enn deg så kan det godt hende at de liker deg. Men regner med at sjangsen er 0 så de tar ikke initiativ.

Mange menn har høydepreferanser i bioen sin på sjekkeapper. Ikke uvanlig å skrive 170 eller tom 165 cm som maxhøyde. Jeg slutta å teste ut en app fordi det var så vanlig der inne. Jeg er ikke en gang spesielt høy, kun 170, så 3 cm over gjennomsnittlig høyde. En del oppgir altså 2 cm under gjennomsnittlige høyde som max, litt sånn som kvinner som mener 180 cm er lavt trass i at det er gjennomsnittshøyde for menn. Alle kan jo søke hva de vil, men det er altså ikke bare kvinner som har snevre preferanser på høyde. 

Anonymkode: 2a8af...84b

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Om menn vil være sammen med kvinner som er høyere? :klaske:

Menn er heldige om de får noe i det hele tatt. De tar hva som helst. Dere kvinner kan velge fritt.

Anonymkode: cc5de...ee9

• Liker 3
Skrevet
På 8.8.2019 den 9.30, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått denne prosessen med han jeg har en greie for nå. Sant skal sies at det er flere ting å tenke over som barn, jobb, aldersforskjell osv. Men helt i starten tenkte jeg på høyden også, da vi er like høg, og jeg blir høyere enn han med hæler. Høres overfladisk ut kanskje, men det handler om biologi og evolusjon. Man skal respektere mennesker sine preferanser, sånn er det bare. Man er tiltrukket av forskjellige ting, og det er selvfølgelig greit. 

Anonymkode: 5cf79...d15

Hvor er alle mennene som sutrer over at kvinner ikke vil ha menn som er lavere enn dem? Jeg ser dem ikke. Tenk om en mann på 30 lagde en tråd om at han ikke vil ha en dame som er like gammel som han på grunn av at 30 år gamle damer er gått ut på dato. Alle kvinnene på KG ville kjeppjaget fyren. Til TS: Det er helt naturlig at du er skeptisk til å date en lavere mann. Det er caveman instinkter. Akkurat som menn ikke vil ha damer som er passert 30. Ingen av oss kan noe for det. Du trenger ikke skamme deg! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...