AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #41 Skrevet 3. desember 2019 På 7.8.2019 den 19.49, AnonymBruker skrev: Syns det er sexy med menn som har høyere kvinner enn dem selv. Det viser selvtillit og at de ikke er så overfladiske. Halve Hollywood er menn som har høyere kvinner enn dem selv. De bryr seg ikke på den røde løperen. De har selvtillit nemlig. Og ja, jeg tenker på par hvor begge er suksessfulle. Kvinnene bryr seg ikke de heller. Anonymkode: 66734...8e6 Dette. Men det er alt for mange usikre jenter bortover. Anonymkode: 15879...01f 2
sjwslayer Skrevet 3. desember 2019 #42 Skrevet 3. desember 2019 På 7.8.2019 den 19.44, TotalAlkoholist skrev: Trolletråd Faktisk ikke Dagens kvinner blir stadig mer kravstor og patetisk 1
sjwslayer Skrevet 3. desember 2019 #43 Skrevet 3. desember 2019 På 8.8.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev: Jeg er også en kvinne som er over 170. Finnes det menn som er interessert i forhold med høye damer da? virker som alle vil ha det små. Anonymkode: c198c...277 Ja. Menn bryr seg ikke om høyde men om utseende. 1
sjwslayer Skrevet 3. desember 2019 #44 Skrevet 3. desember 2019 På 8.8.2019 den 15.12, AnonymBruker skrev: Og du da? Du har ingen dealbreakere? Tenner på alt av kvinnfolk på 2 ben? Anonymkode: 16ee1...95d Det er faktisk bedre enn å tenne på alt som rører seg enn disse holdningene du har. Kan ikke date om han er lav men med penger da går d gjennom Du er patetisk og burde holde deg hjemme og unna menn ellet andre mennesker.. Få deg 10 katter bitch
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #45 Skrevet 3. desember 2019 Jeg kunne aldri vært sammen med en som var kortere enn meg. Sånn er det. Føler meg ikke som en overfladisk person av den grunn. Alle har vel sine egne preferanser når det gjelder utseende? Jeg hadde aldri blitt sammen med en tykk mann heller. Anonymkode: 0605a...bfe
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #46 Skrevet 3. desember 2019 På 8.8.2019 den 0.52, AnonymBruker skrev: Ingen vil jo ha oss høye kvinner uansett... Så om noen lavere viser interesse bør du jo bli fornøyd? Anonymkode: c198c...277 Hvis ingen menn vil ha deg pga høyden så er det nok en annen grunn. Jeg er 181 og har aldri hatt noe problem med at menn ikke er interesserte. Anonymkode: 0605a...bfe 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #47 Skrevet 3. desember 2019 På 8.8.2019 den 6.02, AnonymBruker skrev: det som skremmer meg mest er at dette ikke er troll. Det er faktisk kvinner der ute som finner perfekte menn, men velger vekk pga noen få cm i høydeforskjell. Helt sykt hvor overfladisk og kravstore kvinner faktisk er Anonymkode: e9a57...91a Så utseende er helt uviktig for deg? Da higer du. Anonymkode: 0605a...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #48 Skrevet 3. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ingen menn vil ha deg pga høyden så er det nok en annen grunn. Jeg er 181 og har aldri hatt noe problem med at menn ikke er interesserte. Anonymkode: 0605a...bfe Du er kanskje tynn? Mange menn oppfatter ikke tynne jenter som "ordentlig" høye. Eller du går for menn som også er en del cm over snitthøyde. Anonymkode: 2a8af...84b 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #49 Skrevet 3. desember 2019 Er et pas cm høyere enn kjæresten min, og jeg er bare 167. I begynnelsen tenkte jeg en del på det, men nå tenker jeg ikke over det. Det finnes mange praktiske ting med dette: Vi kan låne kosebukser til hverandre, vi trenger ikke stille inn dusjhodet, det er sykt digg å ha sex og sove sammen med noen som er like høy som deg, man føler liksom at man passer sammen. Eksen min var 190 og da jeg var 21 var det veldig stas. Som 30-åring må jeg si at det er andre kvaliteter som ranger mye høyere (no pub intended) enn høyde. Anonymkode: 1b4f9...7ae 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #50 Skrevet 3. desember 2019 Skjønner ikke hvorfor folk tror dette er en trolletråd. Da jeg møtte han som er mannen min hadde vi jo truffet hverandre, snakket og flørtet litt. Så ringte han meg og ba meg på date, og før jeg rakk å tenke sa jeg: «er du høyere enn meg da?» Jeg er 179, så lå liksom veldig dypt i meg det her.. selvom mannen min var høy, så måtte jeg forsikre meg.. han er 185, men føles ofte som vi er like høye.. Når det er sagt, så elsker jeg min mann og hadde elsket han selvom han var lavere enn meg. Anonymkode: f7fa1...671
SM30 Skrevet 3. desember 2019 #51 Skrevet 3. desember 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke hvorfor folk tror dette er en trolletråd. Da jeg møtte han som er mannen min hadde vi jo truffet hverandre, snakket og flørtet litt. Så ringte han meg og ba meg på date, og før jeg rakk å tenke sa jeg: «er du høyere enn meg da?» Jeg er 179, så lå liksom veldig dypt i meg det her.. selvom mannen min var høy, så måtte jeg forsikre meg.. han er 185, men føles ofte som vi er like høye.. Når det er sagt, så elsker jeg min mann og hadde elsket han selvom han var lavere enn meg. Anonymkode: f7fa1...671 Poenget til mange i tråden er vel at dersom han hadde svart 175 og ikke 185cm så hadde du aldri gitt deg selv eller ham muligheten til å elske hverandre. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #52 Skrevet 3. desember 2019 29 minutter siden, SM30 skrev: Poenget til mange i tråden er vel at dersom han hadde svart 175 og ikke 185cm så hadde du aldri gitt deg selv eller ham muligheten til å elske hverandre. Jo, jeg hadde gitt det en sjangs likevel. Selvom høyde var et krav for «drømmemannen» før jeg traff han, så betyr det til syvende og sist ingenting. Anonymkode: f7fa1...671
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #53 Skrevet 3. desember 2019 9 timer siden, Stylish24 skrev: Hvor er alle mennene som sutrer over at kvinner ikke vil ha menn som er lavere enn dem? Jeg ser dem ikke. Tenk om en mann på 30 lagde en tråd om at han ikke vil ha en dame som er like gammel som han på grunn av at 30 år gamle damer er gått ut på dato. Alle kvinnene på KG ville kjeppjaget fyren. Til TS: Det er helt naturlig at du er skeptisk til å date en lavere mann. Det er caveman instinkter. Akkurat som menn ikke vil ha damer som er passert 30. Ingen av oss kan noe for det. Du trenger ikke skamme deg! Her traff du spikeren på hodet!👍 Anonymkode: 0cdb0...f80 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #54 Skrevet 3. desember 2019 Du er ikke ganske høy, du er LITT over gjennomsnittet. Syns det her er helt utrolig flaut. Håper ikke menn tenker at alle kvinner er så overfladisk... 8 cm er ingenting. Dump han slik at han kan finne en kvinne som verdsetter han for den flotte mannen han er og som ikke vil vrake han kun pga noen usle centimeter. Ingen medfølelse fra meg, syns kvinner og menn med slike holdninger er skrullete. Høyde er det som betyr mest i verden for enkelte kvinner virker det som. Anonymkode: 2f5cb...46c 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #55 Skrevet 3. desember 2019 Uff.. får vondt av denne karen.. men samtidig forstår jeg deg veldig godt. Jeg har et par-tre kriterier selv som jeg syns er tiltrekkende. Minimum 180 selv om jeg er 162 selv. Store hender. Slank. Anonymkode: f9f37...c54 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #56 Skrevet 3. desember 2019 Det er bare i hodet. Høyden er irrelevant. Hilsen kvinne som var endel høyere enn partner i mange år. Aldri brydd meg om det. Anonymkode: e0161...bf9 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #57 Skrevet 3. desember 2019 For noen svar. Ikke rart det er så mange single. Fy så overfladiske og ubetydelige krav. Anonymkode: e0161...bf9 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #58 Skrevet 3. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For noen svar. Ikke rart det er så mange single. Fy så overfladiske og ubetydelige krav. Anonymkode: e0161...bf9 Dette. Er flau over mitt eget kjønn (kvinne). Snakk om å ha merkelige prioriteringer. Menn kan være kravstore de også men det er sjeldent.. Aldri møtt kravstore menn i virkeligheten, ser de kun på nettet... Men kravstore kvinner er over alt. Anonymkode: 2f5cb...46c 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #59 Skrevet 3. desember 2019 Jeg tenner ikke seksuelt på menn som er lavere enn meg. Har seriøst prøvd å gi dem en sjanse flere ganger, men for meg blir det feil. Jeg vil ha en mann som er høyere og sterkere enn meg, fordi jeg blir kåt av det. Anonymkode: a3610...fb5 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #60 Skrevet 3. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ha en mann som er høyere og sterkere enn meg, fordi jeg blir kåt av det. Anonymkode: a3610...fb5 Jeg vil ha en høyere og sterkere mann fordi han da ikke føler seg avmaskulinisert. Orker ikke en gang til at det skal bidra til et brudd. Anonymkode: 2a8af...84b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå