Gå til innhold

Han er mye lavere enn meg..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fantastisk mann! Alt med han stemmer og kjemien var der fra første stund, han er så omtenksom, lojal og bare tvers gjennom fantastisk. 

Men han er mye lavere enn meg! Det er 8cm mellom oss. (jeg er 176, ganske høy)

Jeg tror ikke jeg klarer dette? Er det noen som er i et forhold der mannen er mye mindre? Er så dumt at dette skal ødelegge, men.. Det bare føles feil. Alt fysisk føles feil. ☹️

Anonymkode: 41c85...e19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å finne en som er fantastisk som ikke er lavere enn deg? Og hvorfor har du involvert deg i utgangspunktet? 

Anonymkode: dddd9...29a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være troll! 

Anonymkode: 04f96...f5c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fantastisk mann! Alt med han stemmer og kjemien var der fra første stund, han er så omtenksom, lojal og bare tvers gjennom fantastisk. 

Jeg tror ikke jeg klarer dette? Er det noen som er i et forhold der mannen er mye mindre? Er så dumt at dette skal ødelegge, men.. Det bare føles feil. Alt fysisk føles feil. ☹️

Håper mannen slipper unna deg hvertfall.

Anonymkode: 2e890...adc

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kast deg rundt han, la han få kjenne på din rå het og kåtskap, og jeg vil tro du vil aldri angre at du møtte han. :) 

Anonymkode: 3e218...dea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det føler så feil, hvorfor gidde å ta det opp? Jeg synes synd på denne mannen du beskriver som fantastisk og hvis du selv mener du ikke klarer dette, så gjør det slutt. Du kaster bort både din og hans tid.

Anonymkode: 8abca...070

• Liker 11
Skrevet

Jeg er sammen med en som er lavere enn meg :P ikke så mye men ca 5 cm. Er moro når vi er på butikk å han ikke når noe høyt oppe å han må spørre meg :P

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alt er ikke perfekt hvis du føler det er feil fysisk. Da er det feil uansett om han er lavere enn deg eller høyere. Dere er rett og slett ikke match. Så avtal å vær venner, og så videre.

Anonymkode: 93eb6...b47

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det frekt å spørre om du har til vane å lage dine egne luksusproblemer? 

Anonymkode: dddd9...29a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har to venninner som er et helt hode høyere enn sin mann! Hun ene elsker i tillegg sko med stiletthæler 😉 Går helt fint altså! Har vært sammen over 20 år.

Anonymkode: 531ea...580

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke tvinge fram følelser bare fordi han er snill og grei. Det er vel ikke en ny venn du er etter? Finn heller en mann som du matcher med når det kommer til kjærestefølelser. Du trenger ikke ofre ditt kjærlighetsliv på prinsippenes alter bare fordi alle andre sier det.

Anonymkode: 99021...383

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*høyere enn sine menn...

Anonymkode: 531ea...580

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er sexy med menn som har høyere kvinner enn dem selv. Det viser selvtillit og at de ikke er så overfladiske. Halve Hollywood er menn som har høyere kvinner enn dem selv. De bryr seg ikke på den røde løperen. De har selvtillit nemlig. Og ja, jeg tenker på par hvor begge er suksessfulle. Kvinnene bryr seg ikke de heller. 

Anonymkode: 66734...8e6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri klart det selv. Ser folk dømmer, men man styrer ikke tenningsmønstret sitt.

Anonymkode: 76384...392

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem i det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker for min del. Med mindre han er søkkrik! Neida. Joda. 

Anonymkode: 16ee1...95d

• Liker 5
Skrevet

Har matcha med en på happn as we speak. Topp på alle mulige måter, men han skriver selv at han er 172c, altså er vi like høye. Jeg er ikke så keen på det. 

Har jeg møtt han i det virkelige liv, blitt betatt og kjent med han, så hadde ikke høyden spilt noen rolle. Men via en app der man kan velge, så velger jeg å ikke bli kjent. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg ts. Jeg hadde heller ikke klart det.

Anonymkode: d4623...ed1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, TotalAlkoholist skrev:

Trolletråd 

Hvorfor skal det være det? Hvilken som helst dame kunne skrevet dette.

Anonymkode: 1f815...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...