Gå til innhold

Noen som faktisk har veldig bra sexliv etter mange år med samme partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn helt ærlig, er det noen? Kan dere i så fall beskrive hva dere legger i at sexlivet er bra og hvordan/hvorfor dere har fått det til?

Og er det noen som har opplevd en varig oppsving i sexlivet etter at det har gått (langt) ned en periode?

Anonymkode: 99390...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn helt ærlig, er det noen? Kan dere i så fall beskrive hva dere legger i at sexlivet er bra og hvordan/hvorfor dere har fått det til?

Og er det noen som har opplevd en varig oppsving i sexlivet etter at det har gått (langt) ned en periode?

Anonymkode: 99390...304

Ja vi har det. Vi har sex 4-5 ganger i uken, lengre sex og er mer lydhøre for hverandre. Mer oppmerksomme på den andre. Vi har vært gift i 26 år og er i slutten av 40 årene. 

Anonymkode: 0732c...c4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sammen med samboer i 10år 2 barn og har et kjempe sexliv😊 flere ganger i uka og prøver mye forskjellig 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 10 år. 4 barn. (Alle i skolealder) akkurat tippet 30 år. Godt sexliv. Vil si bedre enn på lenge. ❤️ Hender seg vi har perioder med mindre men jevnt over 3-4 ganger pr uke iallfall. Og det føles greit i en hektisk hverdag 

Anonymkode: 526a6...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel og har et fantastisk sexliv.

Anonymkode: 1168a...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn helt ærlig, er det noen? Kan dere i så fall beskrive hva dere legger i at sexlivet er bra og hvordan/hvorfor dere har fått det til?

Og er det noen som har opplevd en varig oppsving i sexlivet etter at det har gått (langt) ned en periode?

Anonymkode: 99390...304

Ja, jeg er fornøyd etter mange år. Etter KG-standard hvor "alle" har sex i timevis flere ganger om dagen er det sikkert kjedelig, men det er én til to ganger i uka. Jeg påstår det er bra fordi det er flørt i hverdagen, spenning og tenning. Det er viktig å variere, men det trenger ikke å være ekstreme ting for min del. Det holder å ha litt ulike stillinger, tempo og kanskje litt ulike tidspunkt på dagen. Så lenge jeg har følelser for partneren og sexdrift skal det ikke mer til. Jeg har jo noen fantasier som ikke er realisert, men det lever jeg fint med.

Vi hadde en nedeperiode på 3-4 år hvor vi var nær ved å gå fra hverandre. Det tok seg veldig opp igjen ved hjelp av terapi og har vært bra noen år etterpå. Det er verd å merke seg at vi hadde det bra i mange år før nedeperioden, noe som tyder på at vi ikke var feil for hverandre.

Anonymkode: 6b7ab...b1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vært sammen i 10 år. 4 barn. (Alle i skolealder) akkurat tippet 30 år. Godt sexliv. Vil si bedre enn på lenge. ❤️ Hender seg vi har perioder med mindre men jevnt over 3-4 ganger pr uke iallfall. Og det føles greit i en hektisk hverdag 

Anonymkode: 526a6...886

Greit!? 😀 Hvordan FÅR dere det til med fire barn? Eller få til er én ting, men hvor kommer lysten fra? Skulle så gjerne hatt lyst fire ganger i uka, men hodet er alle andre steder i hverdagen og plutselig har en uke forsvunnet.

TS

Anonymkode: 99390...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år sammen. Bra på alle måter. 

I perioder intenst og daglig, med mye spenning og erting gjennom dagen, blant annet i ferien. Innimellom tørke på 1-2 uker når karrieren og reisedøgn med jobb krever for mye. Men ingen frustrasjon eller krangling, da vi kjenner hverandre ut og inn, og vet at dette svinger litt over i tid. 

Må være så ærlig å si at det hjelper mye at begge tar godt vare på seg selv, og at vi prioriterer tid sammen i stedet for foran en skjerm. En mann med ølmage, dårlig ånde, som spiller seg gjennom dagen, hadde vært fullstendig turn-off, uansett hvor glad jeg var i han. 

Anonymkode: 5cfbe...c60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn helt ærlig, er det noen? Kan dere i så fall beskrive hva dere legger i at sexlivet er bra og hvordan/hvorfor dere har fått det til?

Og er det noen som har opplevd en varig oppsving i sexlivet etter at det har gått (langt) ned en periode?

Anonymkode: 99390...304

Vært sammen i 20 år, tre barn, og har god sex, men kan jo savne noe av spontaniteten, råheten og den umiddelbare tiltrekningen man først og fremst føler ved noe nytt. Det blir ofte litt rutine. Men det er godt det også :)

Anonymkode: 0ab2f...520

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no-no-noir

Vi har et godt sexliv til å ha vært så lenge sammen, hovedgrunnen er nok at vi er veldig like seksuelt og derfor forstår og aksepterer den andres lyster, behov og savn veldig godt. Vi kjenner hverandres fysiske og psykiske seksualitet ut og inn og dermed tilfredsstiller vi hverandre ganske nærme fullt ut både fysisk og psykisk.

Samtidig er vi begge skrudd sammen slik at vi synes sex er best og mest spennende første gangen med en ny partner og at alt derfra på et nivå handler om å kompensere for manglen på spenning ved å bli bedre og bedre sammen på andre måter. Så vi har en utfordring der som kanskje innebærer at vi kommer til å søke utenom forholdet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit!? 😀 Hvordan FÅR dere det til med fire barn? Eller få til er én ting, men hvor kommer lysten fra? Skulle så gjerne hatt lyst fire ganger i uka, men hodet er alle andre steder i hverdagen og plutselig har en uke forsvunnet.

TS

Anonymkode: 99390...304

Vi prioriterer hverandre! Og «flørter» nok til at man da får lyst! Kan godt være en kjappis på badet mens barna gjør sine ting.. ingen legger merke til det 😅 prøver å legge oss sammen hver kveld så er det også større sjans. Hvis de store barna er borte kan vi godt ta en runde på sofan når de små har lagt seg. Liker å ta på hverandre og har alltid tid til en klem eller et kyss. Jeg tror man kommer nærmere når man tar seg tid til isse små tingene i hverdagen. Vi har sjelden alenetid. Da bort sammen ca en gang i året.. da prioriterer vi avslapping og sex fremfor shopping 🥰

Anonymkode: 526a6...886

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg fungerer det greit, har et anstrengt forhold til både kropp og sex pga tidligere erfaringer, men jobber med meg selv, så blir  vel bedre på sikt :) Har to flotte barn, og for meg er det viktigst for meg nå, enn å ha hyppig og fantasifull sex, men som sagt det vil bli bedre når jeg får jobbet meg godt gjennom tidligere traumer, er heldigvis allerede på god vei, men burde ha tatt tak i det før, men men.. bedre nå enn enda senere 👍

Anonymkode: a5851...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen 17 år og har sex kanskje en gang i uka i gjennomsnitt, av og til mer og andre gang er det tørke. Men når vi har sex så er det fantastisk, får bestandig deilige orgasmer begge. Så selv om jeg for 10 år siden ville sagt at så lite sex var en katastrofe, så er vi begge fornøyd. Tror problemet i slike situasjoner er om ene personen ønsker mer sex enn den andre. Men vi begge føler oss fornøyd.

Anonymkode: 5646b...c03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 år sammen - sex to, tre ganger i uka. Sexen er god, men nok ganske lik hver gang: vi vet liksom akkurat stillingen og rytmen som gjør at jeg (kvinnen) kommer best så da leder det raskt dithen. Dog er vi flinke til forskjellig forspill og oralsex også så det hjelper på spenningen. Og å KLINE ikke bare nusse slik vi ellers gjør utenom sexen 

Har absolutt hatt noen tørkeperioder når hvert av barna ble født ,  men tredjemann tok minst «plass» sånnsett

Anonymkode: ea094...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 12 år, to små barn. Det svinger alltid, men jevnt over veldig bra. Kan gå perioder med sex annenhver uke også får det en oppsving med sex daglig og da gjerne med mye eksperimentering, skriver mye dirty meldinger gjennom dagen og bygger opp spenningen. Jeg gleder meg til barna er store - sånn med tanke på sexlivet 🤪

Anonymkode: 355f2...2ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 15.09, Mann29hordaland skrev:

Ja sammen med samboer i 10år 2 barn og har et kjempe sexliv😊 flere ganger i uka og prøver mye forskjellig 👍

Klarer dere fremdeles å finne nye ting å prøve etter 10 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var sammen i 10 år, 1 barn. Sexlivet var det eneste som fungerte, knall sex flere dager i uken, han ble hard hver gang han så meg naken og lettkledd helt frem til slutten. De som sier at menn går lei dama etter 1 år og trenger variasjon snakker for seg selv ;) 

Anonymkode: 85113...6a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vooooldsomt mange med veldig bra sex-liv her inne tydeligvis? 😅 jeg må få et par triks fra dere

Anonymkode: 15b5d...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vooooldsomt mange med veldig bra sex-liv her inne tydeligvis? 😅 jeg må få et par triks fra dere

Anonymkode: 15b5d...c20

Det er nok fordi at det blir spurt etter de som har et veldig godt sexliv etter flere år sammen. Dersom spørsmåmet var "hvordan er sexlivet deres etter flere år sammen?" ville nok svarene vært mer nyanserte 😊

Anonymkode: 83158...5c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex 3-4 ganger i uken over flere år hadde gjort meg drittlei mannen min, det må jo gå over i rutine på ett eller annet tidspunkt tenker jeg. Vi har godt sexliv men ligger på 1-2 ganger i uka. At en av oss drar på jobbreise gjør det ekstra pirrende når man møtes igjen. Det å få litt pause fra hverandre og får tid til å savne hverandre et par uker i året tror jeg er vår hemmelighet.

Anonymkode: a0780...2e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...