Gå til innhold

Bloggerne sesong 11

Elevbruker

Anbefalte innlegg

På 18.9.2019 den 18.24, HerKommerMummi skrev:

Fikk så vondt av å se Ulirik sin reaksjon. Endelig en scene som virket litt ekte av pilotparet. Men synd at de prioriterer festival framfor ungen sin.

Det var trist å se hvor viktig den festival-turen var for Pilotfrue. Hun virket så lei seg over å måtte dra hjem fra festivalen. Jeg som mor hadde bare tenkt på en ting og det er barnet mitt. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå sett litt på Iselin Guttormsen sin Instagram. Altså jeg er litt sjokkert over hva hun gjør rundt barna og hvilke bilder hun legger ut😬 Tror hun hadde fått frem poeng og holdninger uten å være så vulgær. Hun sa i dag at hun måtte fingre seg selv fordi klærne hun fikk i posten var så fine! Sikkert gøy for barna når de blir litt eldre og går på skolen når folk vet åssen mammaen er👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Viking-girl skrev:

Hvilken energi? 

Men enig, veldig mye klaging over de flotte klærne hun fikk. Er veldig glad for at hun trakk seg, selv om det hadde vært nyttig med en SoMe detox. 

Negative energien hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å se på Annikken. For en absurd oppførsel, hun bør jo absolutt skjermes for TV. 

Jeg synes Linnea, CBE og Martine har gjort en god figur - utrolig skuffende at tv2 caster Anne Britt til deltagelse igjen. Blir nok å spole forbi Joakim Kleiven også dessverre :( 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man finne de offisielle seertallene for Norge nå?

Tidligere kunne man se de ti mest sette per TV-kanal på Tnsgallup.no men der må man nå ha innloggingID. 

Lurer på hvor mange som ser på dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Vanskelig å se på Annikken. For en absurd oppførsel, hun bør jo absolutt skjermes for TV. 

Jeg synes Linnea, CBE og Martine har gjort en god figur - utrolig skuffende at tv2 caster Anne Britt til deltagelse igjen. Blir nok å spole forbi Joakim Kleiven også dessverre :( 

Linnea og Martine et de eneste verdt å se i mine øyne 😆.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB tilbake? Oh no! Klarer ikke den dama :( Martine er søt, men veldig ung og oppfører seg deretter. Har ikke noe interesse av å følge med på livet hennes. Linnea og CBE er de eneste jeg synes det er interessant å følge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2019 den 10.52, Sally-Go-Round skrev:

Det var trist å se hvor viktig den festival-turen var for Pilotfrue. Hun virket så lei seg over å måtte dra hjem fra festivalen. Jeg som mor hadde bare tenkt på en ting og det er barnet mitt. 

Hvorfor er det pilotfrue som måtte dra og ikke mannen? Hvorfor kunne ikke mor blitt igjen og kost seg litt

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
5 minutter siden, Klink skrev:

Hvorfor er det pilotfrue som måtte dra og ikke mannen? Hvorfor kunne ikke mor blitt igjen og kost seg litt

Sikkert pga. båten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Gretagarbo skrev:

Sikkert pga. båten

Kan ikke mødre kjøre båt? Eller passe på båten til far er tilbake?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Boletta skrev:

Kan ikke mødre kjøre båt? Eller passe på båten til far er tilbake?

Hun har vel ikke båtførerprøven.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 5 måneder senere...

Sofie Nilsen skal ha ros for at hun jobber som frivillig og samler inn penger til hjemløse hunder i sri lanka, det applauderer jeg 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allerede dritt lei av hun sexologen. Jeg tviler på at hele livet hennes alltid konstant handler om sex, så jeg skjønner ikke hvorfor det kun er dét hun vil vise frem og snakke om hele tiden?! Dritt lei av at alt hun gjør hele tiden liksom skal være sex-relatert, det finnes ikke spennende og morsomt i det hele tatt. En voksen jævla dame som sminker en vagina i trynet og holder sex-temafester med alle de andre voksne vennene sine? Altså.

Det er supert at hun ønsker å normalisere kvinnekroppen og alt det der, men hva faen er dette her for noe? Jeg klarer ikke annet enn å cringe av hele dama. Er så sinnsykt plagsomt med sånne mennesker som kun har 1 ting de lever for og ikke klarer å gjøre annet eller snakke om annet. Enten det er hester, fotball eller sex, det blir liksom litt for mye...

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jegserdeg
På 2.3.2020 den 13.36, WhiteSwan skrev:

Sofie Nilsen skal ha ros for at hun jobber som frivillig og samler inn penger til hjemløse hunder i sri lanka, det applauderer jeg 😊

Absolutt! Applaus til henne enn Sophie Elise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
På 2.3.2020 den 18.30, rebony skrev:

Er allerede dritt lei av hun sexologen. Jeg tviler på at hele livet hennes alltid konstant handler om sex, så jeg skjønner ikke hvorfor det kun er dét hun vil vise frem og snakke om hele tiden?! Dritt lei av at alt hun gjør hele tiden liksom skal være sex-relatert, det finnes ikke spennende og morsomt i det hele tatt. En voksen jævla dame som sminker en vagina i trynet og holder sex-temafester med alle de andre voksne vennene sine? Altså.

Det er supert at hun ønsker å normalisere kvinnekroppen og alt det der, men hva faen er dette her for noe? Jeg klarer ikke annet enn å cringe av hele dama. Er så sinnsykt plagsomt med sånne mennesker som kun har 1 ting de lever for og ikke klarer å gjøre annet eller snakke om annet. Enten det er hester, fotball eller sex, det blir liksom litt for mye...

Hun er for spesielt interesserte. Jeg personlig hun er usmakelig... 

pga det åpenlyse men også ganske patetisk fordi hun blokkerer bare folk som kommer på konstruktiv kritikk til henne på insta...sånne mennesker er så sykt patetiske... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trua skrev:

For et elendig program

Det glimter til innimellom, men synes de tidligere sesongene var langt bedre. Sofie og Martine er sikkert kjempefine jenter, men altfor kjedelige for dette tv programmet..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...