Gå til innhold

Liker du at kvinner blir servert på et fat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.8.2019 den 15.11, HarryDotter skrev:

Hard to get. Har du hørt det uttrykket?

Mange kvinner kjører bevisst strategi på å virke overlegne og "uinteresserte", i håp om at mannen skal bli trigget til enda større innsats. Som igjen fyrer opp under den sterke følsen hos kvinner av å bli begjært. Mannen skal på en måte "gjøre seg fortjent"

Det er jakt. Og før du påstår at dette ikke gjelder ALLE kvinner, nei det påstår jeg heller ikke. Men dette er høyst vanlig. Det har ingenting med at "nei er et nei" å gjøre. Tror du missforstår diskusjonen.

Jeg skulle ønske flere kvinner måtte trå til å ta jobben å "jakte". Så fikk dere kjenne på hvor jævlig det er å skulle ta initsiativ og tråkke inn over andres intimsone og mestre 3 milliarder uskrevne sosiale tegn og fjaseregler.

Jeg liker ikke spill, og sier rett ut om jeg liker noen. Men akkurat nå er det en superkjekkas som har lyst på meg, og jeg har egentlig litt lyst på han også. Men han har så mange damer etter seg og jeg gidder ikke stå i kø og sikle. Så akkurat HAN skal få jobbe litt hvis han vil at det skal bli noe! For første gang i mitt liv går jeg inn for å være hard to get. Og jeg vet ikke en gang om jeg skal gidde å ligge med han selv om han gjør stor innsats. Vet rett og slett ikke om jeg gidder å være en av de alle.

Men dette gjelder bare han ene, kunne aldri spilt sånt spill med en jeg ville blitt kjærester med f eks. (Vi snakker bare ff med han kjekkasen).

Anonymkode: c3ffe...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk ikke jeg har møtt menn som ikke likte jakten, og som ikke mistet interessen hvis jeg til slutt eller allerede var åpen. Jeg vet ikke jeg, alle skal spille spill og jeg orker ikke. Samtlige menn skal bare ha når de ikke kan få, og hvis jeg vil, da er de borte fort som fy.. Haha. Er en grunn til at jeg er singel og skal forbli slik,.

Anonymkode: 911ee...2c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
11 timer siden, wintergirl skrev:

Igjen, tror ikke noe på at dette er normen. Og de gangene det skjer så kan det være at også hun er usikker. Menn kan også opptre sånn og holde damer på gress så de har en som er interessert i dem, og i samme slengen kan se etter enda flere damer for enda mer bekreftelser. 

Det går helt sikkert begge veier. Og nei det er helt sikkert ikke normen blandt kvinner, men når menn møter på disse er det frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke spill, og sier rett ut om jeg liker noen. Men akkurat nå er det en superkjekkas som har lyst på meg, og jeg har egentlig litt lyst på han også. Men han har så mange damer etter seg og jeg gidder ikke stå i kø og sikle. Så akkurat HAN skal få jobbe litt hvis han vil at det skal bli noe! For første gang i mitt liv går jeg inn for å være hard to get. Og jeg vet ikke en gang om jeg skal gidde å ligge med han selv om han gjør stor innsats. Vet rett og slett ikke om jeg gidder å være en av de alle.

Men dette gjelder bare han ene, kunne aldri spilt sånt spill med en jeg ville blitt kjærester med f eks. (Vi snakker bare ff med han kjekkasen).

Anonymkode: c3ffe...5a3

Men fordi han har damer etter seg betyr jo ikke at han prioriterer dem over deg? Kanskje han syntes du er dritdeilig og ikke ønsker noe med de andre? Spør ham rett ut er mitt tips. Har du lyst på ham og han på deg så kjør på og vær så gjennomsiktig som du kan. Mindre drama for alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Jeg selv liker ikke at det blir servert på et fat. Jeg liker å jakte. Man må derfor ikke være for tilgjengelig, det funker ikke. Litt kult om man har mulighet for å lengte etter mer... 

 

Så hva synes dere? Hot or not med kvinner du slipper å jakte på?

Anonymkode: a7a3a...410

Jeg går på jakt bare en gang i året. Rypesesongen🤫

Anonymkode: 747e3...51a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2019 at 7:42 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror faktisk ikke jeg har møtt menn som ikke likte jakten, og som ikke mistet interessen hvis jeg til slutt eller allerede var åpen. Jeg vet ikke jeg, alle skal spille spill og jeg orker ikke. Samtlige menn skal bare ha når de ikke kan få, og hvis jeg vil, da er de borte fort som fy.. Haha. Er en grunn til at jeg er singel og skal forbli slik,.

Anonymkode: 911ee...2c0

Enig, men samtidig, når du viser deg åpen og de stikker får du funnet ut tidlig om de faktisk liker deg eller ikke. 

Anonymkode: d8818...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...