Gå til innhold

Liker du at kvinner blir servert på et fat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg selv liker ikke at det blir servert på et fat. Jeg liker å jakte. Man må derfor ikke være for tilgjengelig, det funker ikke. Litt kult om man har mulighet for å lengte etter mer... 

 

Så hva synes dere? Hot or not med kvinner du slipper å jakte på?

Anonymkode: a7a3a...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen behov for å jakte og liker at kvinnen viser at hun liker meg.

Anonymkode: 5ef0e...f5f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er på et sølvfat, med litt frukt og champagne til, så...

Anonymkode: 229de...257

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sinnsykt irriterende å høre på mas fra selvhøytidelige menn om at kvinner skal måtte tilpasse oppførsel sin til dere for å bli likt. Du er ikke et rovdyr, ei heller er kvinner forbanna byttedyr.

Anonymkode: 2b8ec...bbe

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått det der med jakt. Det handler vel ikke om å fortsette å jakte på dem som gir null respons første gang du prøver deg? Snarere handler det vel om de som gir noen små signaler og lar det være opp til deg å spille videre på dem? I såfall ville jeg ha kalt det flørting og oppbygging av spenning, ikke jakt. 

Jeg liker begge deler, både de som er "gale" nok til å gå rett på sak og de som foretrekker å bygge spenning.

Anonymkode: 4943a...d81

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at rovdyr hadde utviklet ølvom og flintskalle i 2019 :lur:

Anonymkode: ae527...7fe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så sinnsykt irriterende å høre på mas fra selvhøytidelige menn om at kvinner skal måtte tilpasse oppførsel sin til dere for å bli likt. Du er ikke et rovdyr, ei heller er kvinner forbanna byttedyr.

Anonymkode: 2b8ec...bbe

😂

Må jo ikke tilpasse seg. Hvorfor sier du det?

Anonymkode: a7a3a...410

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri forstått det der med jakt. Det handler vel ikke om å fortsette å jakte på dem som gir null respons første gang du prøver deg? Snarere handler det vel om de som gir noen små signaler og lar det være opp til deg å spille videre på dem? I såfall ville jeg ha kalt det flørting og oppbygging av spenning, ikke jakt. 

Jeg liker begge deler, både de som er "gale" nok til å gå rett på sak og de som foretrekker å bygge spenning.

Anonymkode: 4943a...d81

Samme her. 

Anonymkode: a7a3a...410

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en enkel mann. Jeg liker kvinner som liker meg.

Anonymkode: bc20a...0ad

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakt? Sier en kvinne nei så sier hun nei! Bare irriterende med menn som ikke tar nei for et nei. Det er også noe kvalmt med menn som liker jakt og tror vi kvinner tenner på sånt. Kutt ut! Vi lever i 2019 og burde vært mer siviliserte enn som så.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd å få en kvinne servert, heller ikke opplevd å få noen form for oppmerksomhet. Så da blir det jakt. 

Anonymkode: b1852...79c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så komplisert det skal være. Roller og fasader. Kan ikke to voksne mennesker bare like hverandre, ha lyst på hverandre og gjøre det de vil sammen? 
"Jakt" virker begrensende, synes jeg. Ja, vi kan gjerne rollespille under flørten. Men å komme til en annen person med et regelrett manus om hvordan man skal ha med hverandre å gjøre avstumper hele greia, synes nå jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at jakterne mister interessen raskt eller de er er kun ute etter sex, mens de som liker at jeg sier rett ut at jeg liker deg, ta en kaffe?! er stødigere og mister ikke interessen etter sex heller. Ser også for meg at jakterne helst skulle byttet ut dama hvert år siden de er avhengige av spenning. 

Per dags dato har jeg 4 slike etter meg, som har holdt på over flere år. Tydelig de bare holder på sånn nettopp fordi de ikke får meg, og slikt orker jeg ikke. 

Anonymkode: d8818...bcf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde bare det var mat og kaker som blir servert på fat. Aldri sett en dame på et fat 

Anonymkode: c4443...26e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde bare det var mat og kaker som blir servert på fat. Aldri sett en dame på et fat 

Anonymkode: c4443...26e

Har du ikke? 

Anonymkode: a7a3a...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/5/2019 at 12:24 AM, AnonymBruker said:

Jeg selv liker ikke at det blir servert på et fat. ....Så hva synes dere? Hot or not med kvinner du slipper å jakte på?

Anonymkode: a7a3a...410

Jeg liker alt servet på fat - mat, øl, damer - bring it on.

Anonymkode: c0264...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt jakt, spenning og usikkerhet er sexy, for mye bikker over og blir direkte avtennende. 

Anonymkode: 56806...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 9.35, wintergirl skrev:

Jakt? Sier en kvinne nei så sier hun nei! Bare irriterende med menn som ikke tar nei for et nei. Det er også noe kvalmt med menn som liker jakt og tror vi kvinner tenner på sånt. Kutt ut! Vi lever i 2019 og burde vært mer siviliserte enn som så.

Alt det du sa. Er helt digg å pule, men himmel og hav om noen sier nei eller ikke er interesert... så er det alt. Hvis alt skal til er det flott. Noen er bare ikke kompatible med alle. Det burde bli sett på som en bra ting. Prøve å se hvem man passer med... eller å bare gjøre noe annet ^^. Men å jakte høres ut som noe rovdyr mentalitet lol. Uff nei... å se om damer er interesert er en ting... om man er på en plass. Ja eller nei osv.. men å jakte det høres bare så sært ut XD

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 12.30, AnonymBruker skrev:

Trodde bare det var mat og kaker som blir servert på fat. Aldri sett en dame på et fat 

Anonymkode: c4443...26e

Hæ? Det er vanlig å servere sushi på dame på fat. 

Anonymkode: 30eee...8c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å servere noen på et fat høres bare så sært og ekkelt ut. Høres ut som noe kannibalister sier uff.

Jenter som er lett på tråden derimot, de er nice ;) men forstår at folk er forskjellige. Og respekterer nei for et nei ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...