Gå til innhold

Sirkas Sirkus fortsetter...

sirka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

Nå drar jeg til Trondheim Sirka,

så da blir det noen KG frie dager på meg....

Håper du har det såååå fint!!!!

Superklemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirka

Håpar de kosar dykk i sommarvarmen; kjenner meg at med selskapssykt born, vesla mi har ikkje tid til å sova på dagen for ho skal jo følga med på absolutt alt! Då vert det lite tid til anna enn nødvendigt husarbeid, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...

Uff, nå er det lenge siden jeg har vært innom KG, også så nytt det har blitt her... Skjønner jo ingenting... :overrasket:

Takk for hilsener alle sammen. Ingenting å bekymre seg for, alt står bra til med meg og, ikke minst, Sara. Hun har alt blitt 7,5 mnd, sier "mamma" og "pappa" og krabber baklengs på gulvet.. :)

Mye å gjøre for tiden så det spørs og mye KG det blir framover, men håper å få tatt en tur innom dagbøkene deres. :klem: Savner dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det, jenter! :klem: (Og nå skjønner jeg at Rainbow er Teletubbien.... Henger litt etter, jeg.. :forvirret: )

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne med oppdateringen. Det har jo blitt en del uker siden sist.

Ja, høsten har kommet her også. Har vært litt trøtt i det siste. Har måtte byttet blodtrykksmedisiner så det er nok litt av grunnen.... :Gjesp:

Har også vært dårlig til å komme meg ut på tur, men her en dag var vi ute. Da kom selvfølgelig masse vind og regn, og nå er jeg forkjølet så det holder, og må holde meg inne.... :roll:

Sara er et sjarmtroll, og jeg og mannen er helt forelsket. :rosasmil:

Nei, nå er det jo "Judging Amy". Kan ikke sitte her da.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Så flott at alt er bra med dere!

Tenker hun er blitt ei flott og stor jente nå ja!

Håper på å få se nye bilder snart!

Stor :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...