Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juli 2005 #121 Del Skrevet 1. juli 2005 God helg,Sirka! Kos dere på sørlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 4. juli 2005 #122 Del Skrevet 4. juli 2005 Masse ferieklemmer fra Hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 6. juli 2005 #123 Del Skrevet 6. juli 2005 Nå drar jeg til Trondheim Sirka, så da blir det noen KG frie dager på meg.... Håper du har det såååå fint!!!! Superklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 12. juli 2005 #124 Del Skrevet 12. juli 2005 Back toback - ALT er nytt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 15. juli 2005 #125 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei Sirka Håpar de kosar dykk i sommarvarmen; kjenner meg at med selskapssykt born, vesla mi har ikkje tid til å sova på dagen for ho skal jo følga med på absolutt alt! Då vert det lite tid til anna enn nødvendigt husarbeid, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 19. juli 2005 #126 Del Skrevet 19. juli 2005 *tasle-tasle* *tasle-tasle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. september 2005 #127 Del Skrevet 6. september 2005 :klø: Bare innom for å kikke litt etter Sirka'n vår!! Hvor blir det av deg da vennen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. september 2005 #128 Del Skrevet 7. september 2005 Det lurer jeg også veldig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. september 2005 #129 Del Skrevet 7. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 9. september 2005 #130 Del Skrevet 9. september 2005 Håper du får en fin fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. september 2005 #131 Del Skrevet 10. september 2005 Innom med en helge Håper alt er bra hos deg, og at vi "ser" deg her inne snart :smile: Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. september 2005 #132 Del Skrevet 10. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. september 2005 #133 Del Skrevet 12. september 2005 Hm, hvor blir det av Sirka da? :klø: Lurer på deg jeg, håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. september 2005 #134 Del Skrevet 12. september 2005 Heisann.... Hatt en fin start på uka el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 25. september 2005 Forfatter #135 Del Skrevet 25. september 2005 Uff, nå er det lenge siden jeg har vært innom KG, også så nytt det har blitt her... Skjønner jo ingenting... Takk for hilsener alle sammen. Ingenting å bekymre seg for, alt står bra til med meg og, ikke minst, Sara. Hun har alt blitt 7,5 mnd, sier "mamma" og "pappa" og krabber baklengs på gulvet.. Mye å gjøre for tiden så det spørs og mye KG det blir framover, men håper å få tatt en tur innom dagbøkene deres. Savner dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. september 2005 #136 Del Skrevet 26. september 2005 Herlig å se deg igjen!!! Godt å høre at alt står bra til! Gleder meg veldig til mer oppdatering fra din kant nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. september 2005 #137 Del Skrevet 26. september 2005 Så fint å høre at alt står bra til. Jeg har vært innom og kikket etter deg noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 26. september 2005 #138 Del Skrevet 26. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 27. september 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 27. september 2005 Tusen takk for det, jenter! (Og nå skjønner jeg at Rainbow er Teletubbien.... Henger litt etter, jeg.. ) Vet ikke helt hvor jeg skal begynne med oppdateringen. Det har jo blitt en del uker siden sist. Ja, høsten har kommet her også. Har vært litt trøtt i det siste. Har måtte byttet blodtrykksmedisiner så det er nok litt av grunnen.... Har også vært dårlig til å komme meg ut på tur, men her en dag var vi ute. Da kom selvfølgelig masse vind og regn, og nå er jeg forkjølet så det holder, og må holde meg inne.... Sara er et sjarmtroll, og jeg og mannen er helt forelsket. :rosasmil: Nei, nå er det jo "Judging Amy". Kan ikke sitte her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. september 2005 #140 Del Skrevet 28. september 2005 Hei vennen Så flott at alt er bra med dere! Tenker hun er blitt ei flott og stor jente nå ja! Håper på å få se nye bilder snart! Stor fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå