Gjest Madden Skrevet 28. november 2005 #161 Del Skrevet 28. november 2005 Julestemning når sommerferien slutter du liksom!!! Jaja....ingen skal anklage deg for å ikke like julen iallefall! Her er det skikkelig julestemning nå...snøen daler, det er kaldt ute....adventsstjernene mine lyser opp i vinduet...Jeg gleder meg virkelig jeg også..til tross for at det blir jobbe-jul på meg!! Litt kos blir det nok, og siden jeg jobber julen har jeg jo fri nyttårshelga da! Ser ut til å bli en bra mnd. for deg fremover, mye kjekt på programmet, så jeg skjønner jo hvorfor du gleder deg slik!!! Ha en flott uke Sirka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. november 2005 #162 Del Skrevet 28. november 2005 Innom og ønsker deg en flott uke jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. desember 2005 #163 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei Her kommer jeg innom for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår Kos deg masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 23. desember 2005 En dag igjen til jul..... Dette året har gått så fort. I fjor satt jeg her med stor mage, og nå har jeg en tulle som reiser seg opp på to. Gleder meg veldig til den første julen med henne. Vi skal hjem til mine foreldre i morgen. Drar på formiddagen og kommer hjem til julepyntet hus med ribbeduft....... Jeg og Sara skal være der i romjulen (mens mannen må jobbe... ). Nyttårshelgen skal feires hos svigers. I kveld skal vi ha risengrynsgrøt her hjemme, se på "Dagen før dagen" på tv og få skikkelig julestemning. De siste julegavene ble kjøpt inn i går kveld.... Tidlig ute som vanlig.... og jeg er snart ferdig med å pakke koffertene. GOD JUL ALLE SAMMEN .... OG ET GODT NYTT ÅR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2005 #165 Del Skrevet 23. desember 2005 Innom for å ønske deg en riktig GOD JUL sirkavennen!! håper at dere får en flott feiring med lille Sara og familien.... Masse gode jule- 'er fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #166 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. desember 2005 #167 Del Skrevet 24. desember 2005 EN RIKTIG GOD JUL TIL DEG OG DINE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 26. desember 2005 #168 Del Skrevet 26. desember 2005 GOD JUL SIRKA!!!!! Savner deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 #169 Del Skrevet 26. desember 2005 Håper du har en fin romjul Sirka. Tenker det var ei lita tulle som fikk mange pakker på julaften? Her hoss oss har Martine akkurat begynt å gå skikkelig nå og det er bare så gøy å se på henne. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 2. februar 2006 #170 Del Skrevet 2. februar 2006 Heisann! Nå er jeg tilbake her, så da har du vær så god å komme deg på plass du også Noe samgravering igjen tror jeg desverre ikke det blir noe av. Mannen min steriliserte seg i sommer. Vi er veldig fornøyde med de to vidunderene vi har Men du er vel snart klar for nummer 2 Nå venter jeg i spenning på oppdatering her! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. februar 2006 #171 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg lurer også på hvordan det går hos Sirka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 #172 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg lurer også................ Håper dere har det kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. mars 2006 #173 Del Skrevet 20. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå