Gå til innhold

I Linn3cs lune livmor


Linn3c

Anbefalte innlegg

Dette var trist lesning, Linn3c. :(

Men som andre sier her, nå vet dere at dere kan bli gravide, og det virker som om dere takler dette veldig bra. Ikke tenk så mye på hva venner og familie mener og synes om deres reaksjoner, det har ingen noe med.

Jeg krysser fingrene for at dere snart lykkes igjen hvis dere skal prøve igjen snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Så godt å høre at de greier å sjå framover og å tenke positivt.. Eg er glad i deg og stolt av deg. *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff, for en tragisk lesning. Tenker masse på deg og håper det går bedre etterhvert. Ikke noe gøy opplevelse det der.

Krysser fingrene for at det går bra ved en eventuell neste gang :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var kjempetrist å lese om :trøste: :klem:

Du skriver veldig fint om opplevelsen, det må ha vært tøft både fysisk og psykisk.

Det er mange fler som opplever det enn man tror - men det er nok ingen stor trøst.

Håper det går bra med dere :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så no i helga blir det massevis av besøk, berre håpar at eg ikkje verkar for nonchalant til det heile. At eg ikkje er følsom nok, og grin og greier til venene mine.

Alle har kvar sin måte å takle motgang på. Du skal ikkje tenka på korleis andre meiner at du bør reagere.

Du er den du er, og det er derfor eg er så glad i deg! :klem:

Kjekt å få vera på besøk hos deg i helga! Du veit kor du finne meg hvis du trenge meg :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hyggelig å se deg i dagboken din igjen, Linn3c!

Du skal ikke skrive deg opp på IKM-lista, da? Håper virkelig det klaffer for deg og mannen snart. Mener jeg har hørt at det ofte skjer veldig fort etter en SA?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM?

Ja, hvis du venter mens i august, f.eks. så kan du sette deg opp på listen her. Der er det lettere å følge med alle som venter på mens men håper på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis du venter mens i august, f.eks. så kan du sette deg opp på listen her. Der er det lettere å følge med alle som venter på mens men håper på det beste.

Eg var inne å såg på den sida Peony, men eg trur eg lyt venta ei stund til før eg er sikker på når i syklusen min eg er enno. Veit liksom ikkje heilt om kroppen min er innstilit slik han var før SA eller blødningen etterpå er med på å styra syklusen... Men etter neste mens skal eg nok vera med på ei slik liste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro da! :hoppe:

Var bare ikke sikker på om dere ville vente litt, før dere ville prøve igjen. Krysser fingrene for at det fort da :smilbla:

Dere vet jo tross alt at dere kan få barn.

Stooooor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så moro da!  :hoppe:

Var bare ikke sikker på om dere ville vente litt, før dere ville prøve igjen. Krysser fingrene for at det fort da  :smilbla:

Dere vet jo tross alt at dere kan få barn.

Stooooor klem  :klem:

Hehe, klart me prøver igjen! :)

- No som me veit me kan er det jo berre å køyre på ;)

Tihi

Me har jo veldig lyst på barn då, så me let ikkje dette stoppa oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er visst berre eg som er på'an igjen... *tihi* Mannen har visst lyst å venta eit par mnd. Slik at me kan ta oss ein skikkeleg ferietur på vårparten. Og eg må sei at tanken fristar litt sidan me aldri har vore på ferie berre oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...