Gå til innhold

I Linn3cs lune livmor


Linn3c

Anbefalte innlegg

Hehe.. navnediskusjon allerede, altså? :-)

Det vil jeg og være med på <blannde meg inn i sammtalen> ;-)

Fine navn, Veslo. Eldste nevøen min heter Sondre :)

Selv hadde jeg alltid Nikolai som favoritt-guttenavn før. Men ettersom min første seriøste type het Nikolai kan jeg jo aldri bruke det navnet selv.

Ellers har jeg alltid sagt at jeg ville kalle min førstefødte sønn for Mikal, etter min farfar. Så da får vi jo bare se om jeg kan overtale mannen til det da (når den tid kommer)... :)

Siden jeg selv har et vanskelig navn (tydeligvis), har jeg også lysst å gi barna mine enkle- og gjerne internasjonalt enkle å uttale- navn.

Ellers får jeg håpe kvalmen går over for deg Linn3c. Hørte tips fra en kollega at det hjalp å spise litt, så hun småspiste hele tiden nesten. Ellers er jo dette med kvalmen litt av grunnen til at vi vennter med prøving til etter bryllupsreisen. Hvor langt er du kommet nå egentlig?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Smilepia! :D

Så koseleg at du blandar deg inn :)

Det er neimen ikkje lett å finna ubrukte namn no om dagen, spesielt ikkje når ein jobbar i barnehage... :P

Kvalmen var fullstendig fråverande heile bryllaupshelga, og det var heilt fantastisk! :)

Det hjelper å eta, ja, men viss eg et heile tida blir eg sjåande ut som ein flodhest til slutt :tunge1:

No er eg vel i veke 11, faktisk. Fosteret mitt held på å læra seg å tissa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med nav da!!! Har jo lyst å høre..... :wink:

er vel forskjellig det der med halsbrann, og trur nok alle får det. Men ekstrem halsbrann er visst jente teng da. Men her er det og mange meninger. Jeg fikk jente og var plaget med halsbrann HELE veien. Det var vel det eneste kipe med hele greiene. Men ikke så kipt at jeg ikke takler det en gang til :wink:

Ha en super helg!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Var hos legen på 1. graviditetssjekk i dag.

- Der var det stille gitt....

Nei.....? Kva!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Silvius virker det som om alt er bra...

Men vil gjerne høre fra Linn3c...

(ofte kan man være kortere på vei enn det man egentlig tror. Det kan være fordi eggløsning ikke avhenger av mensen, men at mensen kommer et visst antall dager etter EL. Og hvis man da har en senere EL enn vanlig, vil befruktning skje på et senere tidspunkt. Det vil da bli feil å regne ut fra siste mens.. Og er man ikke langt nok på vei, kan man ikke høre hjertelyden..og noen ganger ligger fosteret på en måte som gjør det vanskelig å finne hjertelyden..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppene! :D

Ikkje få panikk!

- Det er ikkje nødvendigvis negativt stille!

Legen sa at det ikkje var unormalt at ein ikkje fann lyden når ein er i veke 10-12 som eg er no.

Har fått ny time 20. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Kvifor har eg ikkje fått med meg at du er gravid? :(

Det er jo ein KJEMPENYHET!!!!

Korleis gjekk det med kvalmen og bryllaupet? Veit foreldra dykkar at det veks ein liten ein inni deg?

:hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor har eg ikkje fått med meg at du er gravid?  :(  

Det er jo ein KJEMPENYHET!!!!

Korleis gjekk det med kvalmen og bryllaupet? Veit foreldra dykkar at det veks ein liten ein inni deg?

:hoppe::klem:

Kvalmen og bryllaupet gjekk heilt fint. Var ikkje kvalm heile den helga.

Foreldra vår er heilt hoppande glade alle saman! :D

:klem:

*betrygga*

Godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit å høre!!!!! ja har hørt om det der ja. Tror ikke de sjekket med før etter en del uker.

kos deg på treff i morra da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du

Godt å høre alt er som normalt med den lille spiren.

Savna deg på treff i går, dumt at du er syk :(

Du må ha god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at alle vil hjelpa til med den vesle! :)

På laurdag var foreldra mine i byen og me (eg og mamma) såg vårt snitt til å kjøpa litt mammaklede. Artig! I tillegg hadde ho allereie kjøpt ei bukse til meg frå før, pluss to flotte bøker som me kunne bruka i svangerskapet. :) Supert!

Og i går var me i bursdagsbesøk, der nær sagt alle har born. Ei tilbaud meg å sjå gjennom barnekleda til hennar born dersom me får jente (for dei har planlagt at neste deira skal bli gut ;) )

Ei anna tilbaud meg mammakleda sine :)

Og seinare på kvelden var me på besøk hos eit venepar av oss, og der kunne me også få jenteklede! :D For ho er gravid med nummer 3 som er gut :)

Så eg berre takkar og bukkar; det er berre heilt fantastisk at me kan låna litt klede her og der!

Arving er toppen!

Elles driv eg på å prøver å finna ut om det er liv i magen min, og det trur eg nok at det er. Om det ikkje var det, hadde vel "ting" kome ut etterkvart?

Har sånne små "strekkesmerter" i livmora ca ein gong for dagen, så eg er rimelig sikker på at det er liv. :)

Har også funne ut at det eg trudde var bekkenlåsning, faktisk kanskje er bekkenløsning, noko som høyres mykje verre ut enn det er... Prøver å finna meir ut om alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Nå virker det som et jeg er den siste i verden som har fått med meg denne gode nyheten din, Linn.

Gratulere så mye med en spire i magen :blomst_opp:

Blir spennende å følge med på deg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då var dagen komen.

- I dag skal me prøva å høyra lyd igjen, det gjekk jo ikkje så bra sist. Så i dag! Får me håpa at krabaten vår lagar litt lyd! ;)

Kjekt med besøk i boka mi! :)

- No som det ikkje er så hemmeleg lengre/lenger (kva seier du veslo?), trur eg eg lagar meg ei lenkje til denne sida også i signaturen min.. :-)

Nei, eg får vel gjera meg klar til legen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...