Gå til innhold

I Linn3cs lune livmor


Linn3c

Anbefalte innlegg

Ingen lyd i dag heller! :kjempesinna::frustrert::(:grine:

Men alt anna er jo der, berre ikkje lyden.

Då er eg nok minst to veker mindre på veg enn det eg trur, tenkjer eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hmm... Kanskje de har fått ein litt stille krabat? Kor langt er du på veg då, trur du? Syns forresten du kan linke til denne dagboka di i signaturen ja! ;) Glad i deg vennen! Lykke til vidare i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ny time måndag om to veker. 4. juli.

Då kjem me sikkert til å høyra.

Er kanskje morkaka som ligg midt framme, og skjermar barnet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er nok bra! Det er veldig vanlig at en er litt mindre på vei en det man tror i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff huff så kjedelig at du ikke får høre lyden!! Men det kommer snuppa, ikke fortvil. Er nok sikkert noe med morkaka som liger i veien. Ikke uvanlig det nei.

Håper du koser deg masse med magen. Er noen ganger et slit når det står på, men jammen så fort en savner det når magen er borte :roll:

Tror nok jeg og må få meg mage snart.... :oops:

:ler:

Ha en super kveld!! Tuuusen takk for god hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, no har eg stor tru på at alt er heilt i orden. :)

Låg å kjende på boblinga i magen før eg sovna i går...

Kjempekos! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig dagbok du har!

Må bare kommentere et par ting jeg leste:

#Halsbrann, det fikk jeg tidlig og ganske mye av. Resultat: Prinsesse lillemor :hjerte:

#Hjertelyd, på kontroll i uke 10 var det for tidlig å høre etter sa legen, på kontroll i uke 16 fant vi den ikke. På ul i uke 18 så vi morkaka ligge på fremre vegg. Først i uke 20 hørte vi hjertelyden...

Så tror ikke du skal bekymre deg så mye. Jeg kjente faktisk liv i magen i uke 13-14, leeenge før jeg fikk høre liv.

Gratulerer så masse med 13+0 uansett!! Gled deg til du sitter som en strandet hval i uke 37+1 du.... :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komplement Pondusa :)

- Kjekt å få besøk!

Av deg også veslo :)

I dag er det 13+5, og eg har innmari vondt.

- Bekkenet har tatt litt pause, men menssmertene er heilt uuthaldelege i dag.

Var å bada i går, i basseng, så eg reknar med at det gjorde susen for bekkenet. Eg fekk strekt og tøya masse ut i det herleg vatnet. Så eg såg ikkje akkurat fram til denne dagen i går. Men heldigvis gjorde det berre litt vondt i bekkenet i dag tidleg, og så har det gitt seg utover dagen. Medan menssmertene berre har blitt sterkare.

Vurderer sterkt å ta smertestillande no, sjølv om eg har lova meg sjølv at eg ikkje skal ta noko smertestillande medan eg er gravid.... *gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jammen går tiden fort.... Gleder meg til du har vært på Ul å fått sett den lille. Det er en fantastisk opplevelse.

Men som du sier så er svømming bra for bekken. Det gjør susen. Jeg og brukte det når ting var på det verste. Men ang mage smerter. Ta en varm flaske og legg på. Gå i sengen og prøv å sov. Det hjelper litt iallfall. For jeg er ening med deg, ingen piller med barn i magen. Men det skader jo ikke da... i små mengder!

Krysser fingrene for sol i morra!!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:trøste:

Eg er her for deg.....

Tusen takk! :)

- Det er godt å ha gode vener i slike stunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper det går bra med dere begge! Er her om du vil snakke litt.

Men nå vet dere i allefall at dere kan bli gravide da! :wink: vet det er en mager trøst men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...