Linn3c Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Spirer eit lite frø! Men det er veldig hemmeleg enno. - Det er ikkje mange som veit det, men eg sprekk viss eg ikkje får sagt det her inne... Tjihi!
bizzy Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer så masse :D Og velkommen som dagbokskriver
Linn3c Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2005 liv: Takk skal du ha. (Er forresten litt derfor eg ikkje har spelt så masse i det siste, har vore litt dårlig og sånn) Er ca 6-7 veker på veg Ventar liten til jul. :D Figther: Tusen takk! :D
Gjest Leya Skrevet 9. mai 2005 #7 Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer så mye! Spennende med spire i magen! Skjønner godt at man må få det ut til noen!:-D
Gjest Principessa Skrevet 9. mai 2005 #8 Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer Linn! Så koselig!! Masse grattis med -klemmer til deg!
Linn3c Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #13 Skrevet 10. mai 2005 Iowa, Izaria, ~Capricorn~, Anea, La Traviata og Lisemor: Takk for gratulasjonar, alle saman! :D
Glossy Skrevet 10. mai 2005 #16 Skrevet 10. mai 2005 GRATULERER SÅ MASSE!!!! Kjempe spennende!!! Bare gled deg. du går en super tid i møte! Da får jo du og i 2005 !!! Jippi!
Linn3c Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #17 Skrevet 10. mai 2005 Ja, det ser nesten sånn ut. Med mindre eg går lenge over tida.. Dette blir artig veit du! :D
~Capricorn~ Skrevet 10. mai 2005 #18 Skrevet 10. mai 2005 Men da kan det jo lett bli nyttårsbarn og da vettu... (det var egentlig min plan, men den mnd vi kunne fått termin 3.januar, gikk rett i vasken...den og...) Håper vi møtes igjen om ikke altfor lenge..blir litt travelt fremover, men ihvertfall når folovaren din komme heim for sommaren :D No skal vi se 24, sambo jobba seint i går, så vi ser reprisen i dag. Vil se det sammen :klem2: Stooor klem fra Capri
smilepia Skrevet 11. mai 2005 #20 Skrevet 11. mai 2005 Er det sannt?? Gratulerer!!! Så morsommt. Her blir det sannelig og i tur og orden Blir nesten litt misunnelig, men vi får pent vennte med aktiv prøving til nermere bryllupsreisa. Vil helst ikke være kvalm på cruise ;-) Ps- da får du vel sitte ved det andre bordet på Fridays da, neste gang det er treff? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå