Gå til innhold

I Linn3cs lune livmor

Linn3c

Anbefalte innlegg

*litt flau for ikke å ha fått med seg før*

Gratulerer med den lille bosetteren i masselusken! :D Dette var jo kjempenyheter, og Saeria fikk enda en spennende bok å følge med på. :D

Godt å høre at kvalmen har begynt å avta. Min yngste søster var døgnkvalm de tre første mnd. med sin første (som ble en nydelig gutt), så vær glad du ikke har det helt sånn. ;)

Skal bli spennende å følge med på svangerskapet ditt. Jeg lærer sikkert mye nyttig til den dagen jeg selv plutselig kanskje er gravid. :)

Uansett..alt hell og lykke ønskes for graviditeten. Måtte det bli en vakker og spennende tid for deg og din mann. :dagensrose:

Takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt kvalmen begynner å avta, og håper den forsvinner helt. Var skikkelig kvalm jeg også, så jeg kan skrive under på at jeg vet hva det er.

Ønsker deg også en supergod helg

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... :oops: ...dette har visst gått meg helt hus forbi! :o :oops:

Men G*R*A*T*U*L*E*R*E*R så masse med spire!!!

Snakk om dobbel lykke, nå som dere er nygift og alt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var jammen kjekt skal de vita! :)

- Heilt kanon!

Men denne kvalmen kunne eg lett klart meg utan...

- Men heldigvis er eg berre kvalm *bank i bordet* og kastar ikkje opp.

No er eg visst døgn-kvalm, istaden for berre kveldskvalm, då.. Om det er betre eller dårlegare, veit eg ikkje...

Men eg trur eg lyt ha meg noko mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Oj, tidleg oppe!?! God morgone forresten!! Får håpe kvalmen snart gir seg. Kryssar fingrane for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja, tidleg oppe..

- Men er kjempetrøytt og lurer på å gå å legga meg att... :P

Hehe.... Kvifor ikkje...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Kvifor ikkje...? ;)

Tja.. Må jo øva meg til kvardagen byrjar att i morgon, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tja.. Må jo øva meg til kvardagen byrjar att i morgon, vel?

Åh, du er slik fornuftig du! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du er slik fornuftig du! Hehe...

Det held hardt i dag altså...

- Burde vel strengt tatt laga meg litt kaffi, men eg kan jo ikkje drikka han utan å få halsbrann, så kvifor skulle eg gidda...? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, halsbrann ja... Hehe.. Det er forresten eit teikn på gute-baby.... ;)

Hehe... Men Glossy hadde også halsbrann, ho meinte det var teikn på jentebaby... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hehe... Men Glossy hadde også halsbrann, ho meinte det var teikn på jentebaby... :P

Hmm... Svigermor påstår hardnakka at det er gite-teikn! Ho hadde halsbrann med sine gutar, men ikkje med dottera. Svigerinna mi hadde også mykje halsbrann når ho gjekk med nevøen min....

Vi får vel berre vente og sjå då.. Hehe.... Har du bestemt deg for om du har lyst å vite kjønnet enno, eller? Og du, har de begynt å tenke på namn og slikt enno?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Svigermor påstår hardnakka at det er gite-teikn! Ho hadde halsbrann med sine gutar, men ikkje med dottera. Svigerinna mi hadde også mykje halsbrann når ho gjekk med nevøen min....

Vi får vel berre vente og sjå då.. Hehe.... Har du bestemt deg for om du har lyst å vite kjønnet enno, eller? Og du, har de begynt å tenke på namn og slikt enno?

Hmmm... Jaja.. Men eg har jo berre halsbrann når eg drikk kaffi og svart brus stort sett...Merkar ingeting elles.. Så eg berre prøver å halda meg vekke frå sånne ting eg veit gjer meg det..

Men kjønn, ja... Nei, eg har ikkje lyst å vita det. Trur det blir til at me ikkje veit det, med mindre me ser på ultralyd kva det er.

Og namn... Det er jo berre å koma opp med eit jentenamn og eit gutenamn, det. Me driv å sjekkar opp i anane våre, for å sjå om det var nokre fine namn å henta der.

Har i grunn ikkje lyst på eit slikt fancy nytt namn som "alle" gjev ungane sine no for tida, men har heller ikkje lyst å gje barnet eit namn som alle andre har heller...

Så ikkje for vanleg og ikkje for moderande...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine namn :)

Men eg kan faktisk ikkje bruka eit einaste av dei...

Andreas er ein fetter

Sigrid er stemor til veninne og ven

Sondre er ein kjenning

Har ikkje lyst å kalla borna mine noko nokon eg kjenner heiter...

(og vil heller ikkje stela namna som nokon av venene mine har tenkt å kalla borna sine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Men eg kan faktisk ikkje bruka eit einaste av dei...

Andreas er ein fetter

Sigrid er stemor til veninne og ven

Sondre er ein kjenning

Har ikkje lyst å kalla borna mine noko nokon eg kjenner heiter...

(og vil heller ikkje stela namna som nokon av venene mine har tenkt å kalla borna sine)

Den er litt ugrei den! Hehe... De finn nok ut av noko kjempe-flott, det er eg heilt sikker på!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...