Gå til innhold

Tastaturheks.blogg.no aka Lenalykke


Linnea Hokus

Anbefalte innlegg

10 hours ago, Malum said:

Enda en abip-deltaker som har lært at enhver blogger må ha egen tråd på KG for å få lesertall? :roll:

La tråden dø ut, hva?

😂😂😂 jeg synes dette er litt for komisk 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Cessa74 skrev:

Dette blir for dumt.. Hvis alle som er med på Anne Brith sin "toppbloggerskole" nå skal opprette tråder om egne blogger -så håper jeg moderatorer reagerer kraftig her.. Både denne og mettask bloggen er opprettet med full bloggnavn/adrese i overskriften -viktig å sørge for at folk vet hvilken blogg de skal gå inn på. Problemet til alle disse håpefulle er at Anne Brith skal gjøre 50-100 bloggere til norges nye toppblogger -da blir det mange nye tråder her på rampelys også gitt.

Dette er den 3 tråden jeg har sett på rampelys i kveld med full bloggnavn, opprettet av ny bruker og med et "provoserende" førsteinnlegg om bloggen for å skape debatt. Det blir bare for innlysende..

La oss ekte KG brukere bruke vår fornuft og la slike tråder dø ut.. Bare.ikke.Bit.På.Agnet.

TS har samme skrivefeil/skrivemåte som bloggeren selv. Eneste som kommenterer her inne er andre nyopprettede brukere som tydeligvis kjenner både denne og de andre bloggene på ABIP sitt kurs. Bare slutt nå damer.. KG brukere er faktisk talt ikke så jævlig dumme..

Det kunne vært mer seriøst om du selv skrev uten feil, men nope 🤦🏼‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke høflig å mobbe noen for skrivefeil og dårlige formuleringer. Skjerpings damer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PrinsessePerfekt skrev:

Det er ikke høflig å mobbe noen for skrivefeil og dårlige formuleringer. Skjerpings damer.

Det er ikke skrivefeilene i seg som folk henger seg opp i. Det er det at måten hun skriver feil på avslører hvem det er som har skrevet hovedinnlegget og de andre innleggene som TS har skrevet.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gugglo skrev:

Det er ikke skrivefeilene i seg som folk henger seg opp i. Det er det at måten hun skriver feil på avslører hvem det er som har skrevet hovedinnlegget og de andre innleggene som TS har skrevet.

Facepalm 🤦🏼‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke norsk selv så keep on mobbing for skrivefeil guys. Er vi i barnehage liksom? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Gugglo said:

Det er ikke skrivefeilene i seg som folk henger seg opp i. Det er det at måten hun skriver feil på avslører hvem det er som har skrevet hovedinnlegget og de andre innleggene som TS har skrevet.

Det er vel flere utenlandske kjerringer der ute 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, annelis skrev:

Det er vel flere utenlandske kjerringer der ute 🙄

Må du vise Norsk pass for å skrive her på forum? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Linnea Hokus said:

Må du vise Norsk pass for å skrive her på forum? 

Jeg tror du misforstår litt 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, annelis skrev:

Jeg tror du misforstår litt 🙄

Kan godt vær. Men men jeg er bare vanlig dame fra Skottland som har jobbet i merkeklær butikker begge i Norge og England for mange år. Så derfor lurer jeg på dyre klær og fattig alenemor kontrasten i bloggen siden jeg vet hvor mye alt dette egentlig koster og ha skrivefeil og er ikke perfekt i Norsk, så ingenting kriminelt folkens 😅

Endret av Linnea Hokus
grammar natzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gugglo skrev:

Det er ikke skrivefeilene i seg som folk henger seg opp i. Det er det at måten hun skriver feil på avslører hvem det er som har skrevet hovedinnlegget og de andre innleggene som TS har skrevet.

Det er uansett mye kritikk her inne mot folk som skriver feil. Mange skriver på mobil, da blir det ofte småfeil. Syns dette er en dårlig trend her inne, alle kan skrive feil iblant. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, DianaV said:

Det er uansett mye kritikk her inne mot folk som skriver feil. Mange skriver på mobil, da blir det ofte småfeil. Syns dette er en dårlig trend her inne, alle kan skrive feil iblant. 

Enig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaLykke, du er jo her inne og leser. Fattig, nei du har ikke sagt det direkte. Men har ikke råd til rørleggerregningen. Tja, kanskje prioriteringene da burde være litt annerledes? Du har helt klart ikke dårlig råd som alenemor uten bidrag. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo ingenting med hvordan andre bruker pengene sine... hvorfor tror du folk klager på dyre regninger? Er det fordi de syns det er for dyrt iforhold til hva en får igjen eller at de ikke har råd?  Tror ikke du heller hadde likt å f.eks bestillt en kjole på nett og prisen var 1000kr på nettsida men da du kommer på posten og henter pakken så ligger det en 5000krs faktura i eska som må betales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, PrinsessePerfekt skrev:

Du har jo ingenting med hvordan andre bruker pengene sine... hvorfor tror du folk klager på dyre regninger? Er det fordi de syns det er for dyrt iforhold til hva en får igjen eller at de ikke har råd?  Tror ikke du heller hadde likt å f.eks bestillt en kjole på nett og prisen var 1000kr på nettsida men da du kommer på posten og henter pakken så ligger det en 5000krs faktura i eska som må betales.

Du har vel rett. Hun pleide å legge ut tips om sparing hos Lena Lykke sin blogg før mens hun hadde merkeklær på bildet i post. Så trodde jeg at hun kansje burde spare litt på klær så trengte hun ikke å spare på ferie eller små ting og tang etterpå. Jeg liker Tastaturheks sin konsept bedre enn Lena Lykke sin. Det ble mer bilder av byen og andre plasser (som Glad mat, turen til andre land osv) på Th. Jeg digger bilder hun har i bloggen. Kjempekvalit. Men av og til har hun sin mening og tåler ikke at andre kan være uenige så godt.

Og er det egentlig problem å være russisk i Norge? Jeg hadde ingen problemer i Norge pga jeg kommer fra andre land (utenom grammar natzi her i tråden hehe) 

Og btw om noen vet hvordan hun klarte å bytte navn på bloggen sin (fra Ll til Th) ? Jeh hadde blogg før selv. Så byttet jeg etternavn og hadde lyst til å bytte blogg sin navn og men fikk ikke lov av blogg.no å bytte den. Hvordan fikk hun det til? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke mulig å bytte navn på bloggen pga innstillinger på wordpress. Jeg så hun blogger for Side2 så kanskje derfor fikk hun bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 8/4/2019 at 4:52 PM, PrinsessePerfekt said:

Det er vel ikke mulig å bytte navn på bloggen pga innstillinger på wordpress. Jeg så hun blogger for Side2 så kanskje derfor fikk hun bytte?

Hvorfor bryr du deg om sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kjerring25 skrev:

Hvorfor bryr du deg om sånt?

Jeg lurer på dette da det er ikke mulig som regel. Hvorfor ble det gjort unntak for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, PrinsessePerfekt skrev:

Jeg lurer på dette da det er ikke mulig som regel. Hvorfor ble det gjort unntak for henne?

Hmm prøvde å finne mer info. Anna Rasmussen aka MammatilMichelle fikk bytte navn på blogg. no men hun var toppblogeren da. Tror ikke Lena lykke var topp selv om det var etter Første Date når mange kom sikkert for å lese bloggen? (inkludert meg. Vi hadde stor diskusjon på Første Date sin side under video med henne og daten, det var mer enn 1000 kommentarer og mange spurt på navn til bloggen hennes og fikk linken i kommentarfeltet ) 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut at det var ikke sant at hun er i AB sitt influenser programmet. Ellers hva er poenget å nekte det offisielt? 🤔
 
Fra siste blogginnlegg:
 
"Det påpekes at jeg er en deltaker i et influencer program og at hele programmet er en bløff.
 
Her vil jeg svare at jeg er ikke en deltaker i et slikt program" 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...