Linnea Hokus Skrevet 28. juli 2019 #1 Del Skrevet 28. juli 2019 Siden forrige posten ble slettet, så skriver her. Man får jo lov å diskutere vel? Det er en ting jeg ikke får helt til. Tastaturheks stadig skriver at hun har dårlig råd og er alenemor osv. men har dyre ting og tang (Gucci joggesko, støvler fra Michael Kors, belte og øredobber fra Chanel osv) på bilder. Jeg jobber i motebransjen så la alltid merke til klær og tilbehør og kan med 100% si at TH sparer ikke på det. Så kan hun betale journalist kurs og reklameinnlegg fra Anne Britt sin elev og. Kan ikke betale 4500 til rørlegen og det er hele sommerferie budsjett men Gucci joggesko for samme 4500 kr er ingen problem liksom? Det er noe som ikke stemmer her.Tror dere hun låner merkeklær og tilbehør fra venninner for å ta bilder? Men hva er poeng siden hun skriver om dårlig råd og sparing liksom? 🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 28. juli 2019 #2 Del Skrevet 28. juli 2019 6 minutter siden, Linnea Hokus skrev: Siden forrige posten ble slettet, så skriver her. Man får jo lov å diskutere vel? Det er en ting jeg ikke får helt til. Tastaturheks stadig skriver at hun har dårlig råd og er alenemor osv. men har dyre ting og tang (Gucci joggesko, støvler fra Michael Kors, belte og øredobber fra Chanel osv) på bilder. Jeg jobber i motebransjen så la alltid merke til klær og tilbehør og kan med 100% si at TH sparer ikke på det. Så kan hun betale journalist kurs og reklameinnlegg fra Anne Britt sin elev og. Kan ikke betale 4500 til rørlegen og det er hele sommerferie budsjett men Gucci joggesko for samme 4500 kr er ingen problem liksom? Det er noe som ikke stemmer her.Tror dere hun låner merkeklær og tilbehør fra venninner for å ta bilder? Men hva er poeng siden hun skriver om dårlig råd og sparing liksom? 🤔 Hva er rørlegen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Hokus Skrevet 28. juli 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juli 2019 8 minutter siden, Pollen skrev: Hva er rørlegen? Rørlegger haha 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessePerfekt Skrevet 28. juli 2019 #4 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Jeg mener bastant at hun er med i AB gjengen. Synd for henne da. Spørs om jeg gidd å følge hun om hun fortsetter slik. Endret 28. juli 2019 av PrinsessePerfekt Manglet stor forbokstav :O 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Hokus Skrevet 28. juli 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juli 2019 Det burde vært mer skandale og drama om det var AB sin metode. Slutt å le av mine feil, noen har lese- og skrivevansker, og skriver feil pga telefon. Dustete gjort da å le av 🤷🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 28. juli 2019 #6 Del Skrevet 28. juli 2019 Liker hun ikke. Hun bruker Masse dramatiske overskrifter og clickbait 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerring25 Skrevet 28. juli 2019 #7 Del Skrevet 28. juli 2019 24 minutter siden, WhiteSwan said: Liker hun ikke. Hun bruker Masse dramatiske overskrifter og clickbait Hvem ikke gjør det 😂 også poster hun at nei, hun bruker ikke clickbait. Så Mette Ask reposter dette 😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 29. juli 2019 #8 Del Skrevet 29. juli 2019 19 hours ago, Linnea Hokus said: Siden forrige posten ble slettet, så skriver her. Man får jo lov å diskutere vel? Det er en ting jeg ikke får helt til. Tastaturheks stadig skriver at hun har dårlig råd og er alenemor osv. men har dyre ting og tang (Gucci joggesko, støvler fra Michael Kors, belte og øredobber fra Chanel osv) på bilder. Jeg jobber i motebransjen så la alltid merke til klær og tilbehør og kan med 100% si at TH sparer ikke på det. Så kan hun betale journalist kurs og reklameinnlegg fra Anne Britt sin elev og. Kan ikke betale 4500 til rørlegen og det er hele sommerferie budsjett men Gucci joggesko for samme 4500 kr er ingen problem liksom? Det er noe som ikke stemmer her.Tror dere hun låner merkeklær og tilbehør fra venninner for å ta bilder? Men hva er poeng siden hun skriver om dårlig råd og sparing liksom? 🤔 Man kan ha fake ting eller ha rike sponsorer 😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 29. juli 2019 #9 Del Skrevet 29. juli 2019 20 timer siden, Pollen skrev: Hva er rørlegen? Jeg vil tro det er en gynekolog 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 29. juli 2019 #10 Del Skrevet 29. juli 2019 6 minutter siden, HalldirV2 said: Jeg vil tro det er en gynekolog Jeg leeeer 😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Hokus Skrevet 29. juli 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 29. juli 2019 1 time siden, HalldirV2 skrev: Jeg vil tro det er en gynekolog Ahahaha 🤣🤣🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerring25 Skrevet 29. juli 2019 #12 Del Skrevet 29. juli 2019 3 hours ago, annelis said: Man kan ha fake ting eller ha rike sponsorer 😝 Lurer på hvor mange bloggere har fake ting? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerring25 Skrevet 29. juli 2019 #13 Del Skrevet 29. juli 2019 3 hours ago, HalldirV2 said: Jeg vil tro det er en gynekolog 😝😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessePerfekt Skrevet 1. august 2019 #14 Del Skrevet 1. august 2019 Nå kom det innlegg om kvinneguiden på bloggen. Ikke overraskende.😁https://tastaturheks.blogg.no/kvinneguiden.html 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. august 2019 #15 Del Skrevet 1. august 2019 Er hun norsk? Ser kommentarene er så dårlig formulert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessePerfekt Skrevet 1. august 2019 #16 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Hun er åpen på bloggen om at hun er ikke norsk. Jeg mener hun skriver bra iallefall. Endret 1. august 2019 av PrinsessePerfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljevanilje Skrevet 2. august 2019 #17 Del Skrevet 2. august 2019 Handler vell litt om prioriteringer, og det hun har trenger ikke å være ekte. Kan finne mye fint fake i Tyrkia feks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 2. august 2019 #18 Del Skrevet 2. august 2019 3 hours ago, Liljevanilje said: Handler vell litt om prioriteringer, og det hun har trenger ikke å være ekte. Kan finne mye fint fake i Tyrkia feks. Kanskje hun Mette smuglet litt varer til henne fra Tyrkia 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. august 2019 #19 Del Skrevet 3. august 2019 Enda en abip-deltaker som har lært at enhver blogger må ha egen tråd på KG for å få lesertall? La tråden dø ut, hva? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 3. august 2019 #20 Del Skrevet 3. august 2019 (endret) Dette blir for dumt.. Hvis alle som er med på Anne Brith sin "toppbloggerskole" nå skal opprette tråder om egne blogger -så håper jeg moderatorer reagerer kraftig her.. Både denne og mettask bloggen er opprettet med full bloggnavn/adrese i overskriften -viktig å sørge for at folk vet hvilken blogg de skal gå inn på. Problemet til alle disse håpefulle er at Anne Brith skal gjøre 50-100 bloggere til norges nye toppblogger -da blir det mange nye tråder her på rampelys også gitt. Dette er den 3 tråden jeg har sett på rampelys i kveld med full bloggnavn, opprettet av ny bruker og med et "provoserende" førsteinnlegg om bloggen for å skape debatt. Det blir bare for innlysende.. La oss ekte KG brukere bruke vår fornuft og la slike tråder dø ut.. Bare.ikke.Bit.På.Agnet. TS har samme skrivefeil/skrivemåte som bloggeren selv. Eneste som kommenterer her inne er andre nyopprettede brukere som tydeligvis kjenner både denne og de andre bloggene på ABIP sitt kurs. Bare slutt nå damer.. KG brukere er faktisk talt ikke så jævlig dumme.. Endret 3. august 2019 av Cessa74 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå