Kjerring25 Skrevet 6. august 2019 #41 Del Skrevet 6. august 2019 2 hours ago, Linnea Hokus said: Ser ut at det var ikke sant at hun er i AB sitt influenser programmet. Ellers hva er poenget å nekte det offisielt? 🤔 Fra siste blogginnlegg: "Det påpekes at jeg er en deltaker i et influencer program og at hele programmet er en bløff. Her vil jeg svare at jeg er ikke en deltaker i et slikt program" Noe som betyr at Kvinneguiden leses 😋 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Hokus Skrevet 6. august 2019 Forfatter #42 Del Skrevet 6. august 2019 7 minutter siden, Kjerring25 skrev: Noe som betyr at Kvinneguiden leses 😋 Tror ikke 2500 fra kvinneguiden leste tema om TT 🤣 Max 40 lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 30. august 2019 #43 Del Skrevet 30. august 2019 On 8/6/2019 at 8:17 PM, Linnea Hokus said: Tror ikke 2500 fra kvinneguiden leste tema om TT 🤣 Max 40 lol Kvinneguiden er Norges største kvinneforum altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 30. september 2019 #44 Del Skrevet 30. september 2019 Går man innpå bloggen hennes så ser man jo at hun henger ut folk fra både face og tinder, gudene vet hvor fra å hva. https://tastaturheks.blogg.no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Hokus Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #45 Del Skrevet 2. oktober 2019 På 30.9.2019 den 21.15, Uglesjel skrev: Går man innpå bloggen hennes så ser man jo at hun henger ut folk fra både face og tinder, gudene vet hvor fra å hva. https://tastaturheks.blogg.no/ Skal hun holde kjeft liksom? Måtte finne innleget. Hun henger ikke ut noen. Hun anonymiserer alle så hvem henger hun ut? 🤔 Hun blir jo mobbet. Av voksne damer. Bitching heter vi det i mitt land vet ikke hva er det på norsk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 2. oktober 2019 #46 Del Skrevet 2. oktober 2019 Når ting er anonymisert da er det ikke uthenging, nei 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Hokus Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #47 Del Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, annelis skrev: Når ting er anonymisert da er det ikke uthenging, nei 😏 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 2. oktober 2019 #48 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) På 30.9.2019 den 21.15, Uglesjel skrev: Går man innpå bloggen hennes så ser man jo at hun henger ut folk fra både face og tinder, gudene vet hvor fra å hva. https://tastaturheks.blogg.no/ Jeg må si jeg undrer meg (eller ikke) over hva som var tanken bak å blåse liv i denne tråden ved å linke til blogginnlegget om uthenging og hevde at bloggeren har gjort noe hun beviser i samme blogginnlegg at hun slett ikke har gjort... Jeg har et par teorier, men skal ikke skrive om dem her. Endret 3. oktober 2019 av Malum 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2019 #49 Del Skrevet 3. oktober 2019 16 timer siden, Malum skrev: Jeg må si jeg undrer meg (eller ikke) over hva som var tanken bak å blåse liv i denne tråden ved å linke til blogginnlegget om uthenging og hevde at bloggeren har gjort noe hun beviser i samme blogginnlegg at hun slett ikke har gjort... Jeg har et par teorier, men skal ikke skrive om dem her. Da tenker vi likt... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 6. oktober 2019 #50 Del Skrevet 6. oktober 2019 På 3.10.2019 den 0.34, Malum skrev: Jeg må si jeg undrer meg (eller ikke) over hva som var tanken bak å blåse liv i denne tråden ved å linke til blogginnlegget om uthenging og hevde at bloggeren har gjort noe hun beviser i samme blogginnlegg at hun slett ikke har gjort... Jeg har et par teorier, men skal ikke skrive om dem her. Så trivelig at du har det. Tanken har ikke streifet deg at bloggeren har redigert innleggene sine etter muligvis kritikk? Og gjøre folk oppmerksom på denne type blogg skader absolutt ingen. For man kan jo nå se at hvem som helst kan havne på den bloggen om det er blitt gjort annonymsering eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 7. oktober 2019 #51 Del Skrevet 7. oktober 2019 17 hours ago, Uglesjel said: Så trivelig at du har det. Tanken har ikke streifet deg at bloggeren har redigert innleggene sine etter muligvis kritikk? Og gjøre folk oppmerksom på denne type blogg skader absolutt ingen. For man kan jo nå se at hvem som helst kan havne på den bloggen om det er blitt gjort annonymsering eller ei. Hvem som helst havner vel ikke der. Du må være i krangel eller kontakt med bloggeren 🍁🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. oktober 2019 #52 Del Skrevet 7. oktober 2019 3 timer siden, annelis skrev: Hvem som helst havner vel ikke der. Du må være i krangel eller kontakt med bloggeren 🍁🤣 Stakkars menn fra tinder havner jo innpå der. Så det ser nå veldig ut som da at hvem som helst havner i den bloggen. Har null kjennskap til bloggeren selv. Synes bare ikke noe om måten hun bruker bloggen sin på😌🍂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 13. oktober 2019 #53 Del Skrevet 13. oktober 2019 On 10/7/2019 at 6:24 PM, Uglesjel said: Stakkars menn fra tinder havner jo innpå der. Så det ser nå veldig ut som da at hvem som helst havner i den bloggen. Har null kjennskap til bloggeren selv. Synes bare ikke noe om måten hun bruker bloggen sin på😌🍂 Ingen står der med åpent navn, så ingen synd i dem nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Hokus Skrevet 16. august 2020 Forfatter #54 Del Skrevet 16. august 2020 Jeg syns hun skriver mye bedre i det siste faktisk. Hun er veldig åpen om sitt ønske om å få barn i voksen alder. Det skal hun ha for 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 16. august 2020 #55 Del Skrevet 16. august 2020 42 minutter siden, Linnea Hokus said: Jeg syns hun skriver mye bedre i det siste faktisk. Hun er veldig åpen om sitt ønske om å få barn i voksen alder. Det skal hun ha for 👍 jeg er spent på om hun får det til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå