Kontorotta Skrevet 16. august 2019 #121 Skrevet 16. august 2019 Jeg hadde giftet meg, spist middag med forlovere, pakket teltet og dratt på bryllupsreise med mannen min til dette flotte stedet to mil inn i naturen. 10
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #122 Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, Kontorotta skrev: Jeg hadde giftet meg, spist middag med forlovere, pakket teltet og dratt på bryllupsreise med mannen min til dette flotte stedet to mil inn i naturen. Det høres herlig ut Anonymkode: 88e9e...27a 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #123 Skrevet 16. august 2019 På 6.8.2019 den 9.49, AnonymBruker skrev: Hvor mange timer vil turen ta tur/retur? Er dere sikker på alle takler å gå så langt? Klarer alle å delta (eldre, gravide osv)? Tror ikke jeg ville gått en så lang tur. Blir neppe kos for alle. Og folk er slitene og kanskje ganske svett. Lett å bli raskt kald da. Ville heller gått for en kortere tur og kanskje lagt opp noen gøye ting på veien. F.eks rebus/orientering. Og kanskje dere kunne hatt en quiz i løpet av dagen som handler om natur/skogen. Turen bør bli lagt opp slik at det er mulig å kjøre dersom noen ønsker det, eller at det er en grei turvei som er lett å komme seg frem på feks med vogn. Jeg ville satt opp nok lavoer/tak over hodet dersom det skulle bli uvær. Synes kanskje matpakke er litt teit. Ville heller laget bål og grillet f.eks pølser, pinnebrød, marshmallows. Eller så ville jeg hatt bål og laget en god viltgryte/sodd over bålet. Det er ikke noe dyrt heller. Kanskje hatt med et bord til å sette tilbehør på (feks velge at turen går et sted der man kan kjøre inn ting på forhånd). Også ville jeg sørget for å hatt litt pledd tilgjengelig og underlag til å sitte på. Og sørget for sitteplasser, ikke alle klarer å sitte rett på bakken. F.eks "benker" laget av trestammer. Anonymkode: 3f93a...e1e Takk for veldig gode tips og råd TS Anonymkode: 88e9e...27a 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #124 Skrevet 16. august 2019 Rart at ingen har skrevet at vi må huske å ha med flåttfjerner, myggmidler, førstehjelpsutstyr, walkie-talkie (i tilfelle null mobildekning), og dokurver 😁 Anonymkode: 88e9e...27a 6
Gjest O.G. Skrevet 16. august 2019 #125 Skrevet 16. august 2019 1 time siden, Kontorotta skrev: Jeg hadde giftet meg, spist middag med forlovere, pakket teltet og dratt på bryllupsreise med mannen min til dette flotte stedet to mil inn i naturen. Høres ut som et mareritt.
Kontorotta Skrevet 16. august 2019 #126 Skrevet 16. august 2019 5 minutter siden, O.G. skrev: Høres ut som et mareritt. Kanskje for noen, men mindre mareritt enn å være gjest i et bryllup hvor man må gå 2 mil for å spise medbrakt matpakke. 5
Gjest O.G. Skrevet 16. august 2019 #127 Skrevet 16. august 2019 3 minutter siden, Kontorotta skrev: Kanskje for noen, men mindre mareritt enn å være gjest i et bryllup hvor man må gå 2 mil for å spise medbrakt matpakke. Godt poeng.
Antoinette Skrevet 19. august 2019 #128 Skrevet 19. august 2019 Friluftsfolk - ikke engang i sitt eget bryllup kan de ta av seg Berganskmeisen... 12
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2019 #129 Skrevet 20. august 2019 15 timer siden, Antoinette skrev: Friluftsfolk - ikke engang i sitt eget bryllup kan de ta av seg Berganskmeisen... Ler og ler.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #130 Skrevet 20. august 2019 On 8/4/2019 at 11:03 PM, AnonymBruker said: Halloooo, les tråden før dere kommenterer da!! Ts har jo endret planen!! 🙈😳 Ts, din nye plan høres fantastisk ut!! 😊❤ Anonymkode: 6e074...6e1 Nei...det gjør ikke det. Skal alle overnatte i telt? Dummeste bryllup hittil - bare for instagram likes..... Anonymkode: 646fc...451 2
Antoinette Skrevet 22. august 2019 #131 Skrevet 22. august 2019 Høres mer og mer ut som om TS lager en auditiontape til 71 Nord. 3
solmåneogstjerner Skrevet 22. august 2019 #132 Skrevet 22. august 2019 25 minutter siden, Antoinette skrev: Høres mer og mer ut som om TS lager en auditiontape til 71 Nord. Nei hun lager et innslag til et eller annet humorprogram 😉 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #133 Skrevet 28. august 2019 På 27.7.2019 den 19.33, AnonymBruker skrev: Vi og de fleste av våre venner og familie er av det sportslige slaget som er glad i friluftsliv, så min tilkommende mann og jeg kom opp med den gode(?) ideen om å ha bryllupsfeiringen i friluft inni en vakker skog. Vi besørger skyss og nødvendige faciliteter som transportabelt toalett etc, og gjestene har med matpakker. Vi spanderer drikken. Det er 2 mil å gå fra veien der de blir skysset til. Deretter følger vi en smal skogssti i disse to milene før vi kommer til et vidunderlig sted inni skogen. Innafor? Anonymkode: 88e9e...27a Jeg og mannen min er friluftsmennesker. Men jeg tenker at det er egoistisk å skulle ha ett slikt bryllup rett og slett fordi det er ikke alle gjestene som har den interessen Anonymkode: 3a8ff...79a 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #134 Skrevet 28. august 2019 Er du gal? Det vil jo med rask gange ta omtrent 4 timer. Så spaserturen tur-retur vil ta 8 timer. Ikke mye tid til hygge og kos, men mindre selve turen er høydepunktet, og alle gjestene er spreke friluftsfolk. Anonymkode: f042b...9ec 1
Apekatten Skrevet 29. august 2019 #135 Skrevet 29. august 2019 Høres ut som et mareritt. Jeg hadde uten tvil holdt meg hjemme, og det tror jeg det er mange som hadde gjort. 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #136 Skrevet 30. august 2019 Endelig et bryllup jeg med glede hadde deltatt i. Hadde dessverre ikke kunne hatt det selv, da jeg ikke trur en eneste av mine venner er i stand til å gå så langt... En bekjent dro på topptur med presten og alle gjestene på slep i sitt bryllup. Så kommer jo bare an på formen til gjestene. 😄 Anonymkode: caf99...9a6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #137 Skrevet 30. august 2019 On 7/28/2019 at 2:01 AM, AnonymBruker said: Nå har mannen og jeg lest alle innspillene deres og diskutert, og kommet frem til at vi velger å leie en hytte med en fin uteplass (slik at vi kan være ute hvis været er pent, og inne hvis været er dårlig). Og vi vil leie en kokk som lager en utsøkt viltgryte 😚 slik at maten er klar når gjestene og vi kommer frem. Vi velger en slik løsning som en av dere skisserte: Vi velger å leie en hytte med lett adkomst fra parkeringsplass (ca 300 meter å gå), så får de som ønsker å røre litt mer på seg heller gå turer mens vi er på skogsfestplassen i naturskjønne omgivelser. Takk KG-medlemmer! ❤️ Anonymkode: 88e9e...27a Trekker frem denne igjen, dette er en nye planen og den høres jo fin ut Anonymkode: b4c25...a92 1
Djungelvrål Skrevet 30. august 2019 #138 Skrevet 30. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Endelig et bryllup jeg med glede hadde deltatt i. Hadde dessverre ikke kunne hatt det selv, da jeg ikke trur en eneste av mine venner er i stand til å gå så langt... En bekjent dro på topptur med presten og alle gjestene på slep i sitt bryllup. Så kommer jo bare an på formen til gjestene. 😄 Anonymkode: caf99...9a6 Man må gjerne gjøre det men det kan ikke kalles et bryllup. 2
Grønt blad Skrevet 30. august 2019 #139 Skrevet 30. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Endelig et bryllup jeg med glede hadde deltatt i. Hadde dessverre ikke kunne hatt det selv, da jeg ikke trur en eneste av mine venner er i stand til å gå så langt... En bekjent dro på topptur med presten og alle gjestene på slep i sitt bryllup. Så kommer jo bare an på formen til gjestene. 😄 Anonymkode: caf99...9a6 Men en topptur trenger ikke være like krevende som 2 mil, sikkert minst 5 timer hver vei, i skogen.
Anim92 Skrevet 30. august 2019 #140 Skrevet 30. august 2019 6 timer siden, SupaWoman skrev: Man må gjerne gjøre det men det kan ikke kalles et bryllup. Hæ, hvorfor? Er jo fortsatt et bryllup selv om rammene er litt annerledes..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå