AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #21 Del Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, Kanutte skrev: Når jeg går 6 km i timen er det for meg raskt tempo og jeg har ganske høy puls (ikke i god form og har aldri klart å gå fort). Så for meg er det mer realistisk med 5 km i timen, kanskje til og med saktere hvis det er litt ulendt. Ja, ulendt terreng blir nok rundt 5 km/t for meg og bikkja. Har jeg turkamerat som jeg skravler med så faller vi nok fort til mellom 3 og 4 kmt som mer realistisk, og da vil det tar godt over fire timer å gå fra festen tilbake til bilen. Med mindre jeg bor rett ved parkeringsplassen så betyr det at jeg, som et av de spreke hadde sagt takk for laget i 7-tiden på kvelden. Legge inn høyde for at man kan bli sliten, trenge en pust, prate med noen som går samme vei så er man da tilbake ved bilen ved midnatt. Også kjøre hjem etter dét. Jeg ville lagt andre planer, evt inkludert telt i planene. Anonymkode: 24bcc...175 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ishm Skrevet 27. juli 2019 #22 Del Skrevet 27. juli 2019 Hente matpakke i bryllupet deres??? Er dette barnehage eller et bryllup? Skjerp deg, ikke vær så gjerrig. Kjøp mat for gjestene, hvis ikke i det minste ha mettende snacks. Som store skål med chips, sjokolader, godteri! hadde jeg blitt invitert i et bryllup hvor jeg skulle tatt med egen matpakke ville jeg begynt å le! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 27. juli 2019 #23 Del Skrevet 27. juli 2019 Topp med skog og tur og alt det der. Feriet selv 30 årsdagen min på denne måten. Men syns dere kan stå for turmaten. Bringe noe inn til målet. Hva med spekemat, eggerøre, potetsalat og flatbrød? Spyd med melon og litt spicy pølser? Enkelt men godt. Matpakke ... nu vel. Men to mil. Nei, da tror jeg du bør droppe tanken om alkoholservering blant annet. Og hva med bestemor på 80? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #24 Del Skrevet 27. juli 2019 3 minutter siden, Hummel34 skrev: Topp med skog og tur og alt det der. Feriet selv 30 årsdagen min på denne måten. Men syns dere kan stå for turmaten. Bringe noe inn til målet. Hva med spekemat, eggerøre, potetsalat og flatbrød? Spyd med melon og litt spicy pølser? Enkelt men godt. Matpakke ... nu vel. Men to mil. Nei, da tror jeg du bør droppe tanken om alkoholservering blant annet. Og hva med bestemor på 80? Tydeligvis vil TS kun invitere spreke turvenner. Ingen gamle, ingen som ikke er superspreke. For meg virker det ikke som et bryllup, men som en vennefest som er kun for dem som er veldig spreke. Anonymkode: e267d...002 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #25 Del Skrevet 27. juli 2019 Dette er uten tvil den verste bryllupsfeiringen jeg noen sinne har hørt om ! Skal gjestene gå i 4 timer hver vei?!?!? Altså totalt 8 (!!) timer??!?! For hva da ?!? Å spise en svett brødskive med gulost som de har med seg ?!?! (Og «feire kjærligheten mellom dere» da, selvsagt 🙄) Vet du hva, dette er et bryllup jeg hadde takka nei til mens jeg hadde ledd i telefonrøret. Av deg, som er såpass virkelighetsfjern at du tror det blir feststemning av en 8 timers skogstur. Jeg ville måtte snudd omtrent før jeg kom fram. Anonymkode: dc261...9cc 115 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #26 Del Skrevet 27. juli 2019 5 minutter siden, Hummel34 skrev: Og hva med bestemor på 80? Hun har dem tydeligvis ikke lyst til å ha som gjest, og er blitt ekskludert. Sammen med andre som ikke takler slike avstander. Anonymkode: f62e5...829 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. juli 2019 #27 Del Skrevet 27. juli 2019 3 minutter siden, Hummel34 skrev: Topp med skog og tur og alt det der. Feriet selv 30 årsdagen min på denne måten. Men syns dere kan stå for turmaten. Bringe noe inn til målet. Hva med spekemat, eggerøre, potetsalat og flatbrød? Spyd med melon og litt spicy pølser? Enkelt men godt. Matpakke ... nu vel. Men to mil. Nei, da tror jeg du bør droppe tanken om alkoholservering blant annet. Og hva med bestemor på 80? Helt enig, men vil bare minne om at frem og tilbake, som kjent, er like langt så det blir fire mil å gå den dagen. Jeg kjenner vel en del som er i stand til å gå fire mil på en dag, men de er ikke mange. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. juli 2019 #28 Del Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, Leo skrev: Helt enig, men vil bare minne om at frem og tilbake, som kjent, er like langt så det blir fire mil å gå den dagen. Jeg kjenner vel en del som er i stand til å gå fire mil på en dag, men de er ikke mange. Og disse som har gått 4 mil, er de i festhumør eller vil de helst legge seg nedpå og kule’n etterpå? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. juli 2019 #29 Del Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, appelsinjuice skrev: Og disse som har gått 4 mil, er de i festhumør eller vil de helst legge seg nedpå og kule’n etterpå? Jeg vil tro de i hvert fall tro at de mest av alt er interessert i å ta seg en hvil etter å ha gått de første to milene og spist matpakken sin. Før de da altså tar fatt på tilbaketuren. Dessverre for brudeparet vil da denne hvilen måtte foregå på omtrent samme tidspunkt som de planlegger bryllupsfesten 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #30 Del Skrevet 27. juli 2019 Jeg hadde gått MAX 2km, men da måtte jeg ha blitt lokka med at det er helt fantastisk fin natur 2km lengre inn. J Anonymkode: f6cf2...646 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #31 Del Skrevet 27. juli 2019 Høres ut som en idiotisk plan. Både matpakke og at gjestene skal gå 2 mil. Jeg hadde ikke kommet! Anonymkode: 4cffe...15d 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. juli 2019 #32 Del Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, Leo skrev: Jeg vil tro de i hvert fall tro at de mest av alt er interessert i å ta seg en hvil etter å ha gått de første to milene og spist matpakken sin. Før de da altså tar fatt på tilbaketuren. Dessverre for brudeparet vil da denne hvilen måtte foregå på omtrent samme tidspunkt som de planlegger bryllupsfesten Det blir sikkert litt av en fest, med masse slitne festdeltakere som skal ta seg en pust i bakken mens de spiser matpakka si, før de tar fatt på hjemturen 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #33 Del Skrevet 27. juli 2019 Kødder folk her inne, eller? Leser jeg syner? Dette høres ut som det verste bryllupet å bli invitert i, blir helt kvalm av tanken. Matpakker? LOL! Gåtur?? Håper så iiiinderlig jeg ikke er en av gjestene, skal be hver kveld for det. Anonymkode: c3f35...1fe 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. juli 2019 #34 Del Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, appelsinjuice skrev: Det blir sikkert litt av en fest, med masse slitne festdeltakere som skal ta seg en pust i bakken mens de spiser matpakka si, før de tar fatt på hjemturen Vel... Masse slitne festdeltakere tror jeg ikke det blir! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #35 Del Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kødder folk her inne, eller? Leser jeg syner? Dette høres ut som det verste bryllupet å bli invitert i, blir helt kvalm av tanken. Matpakker? LOL! Gåtur?? Håper så iiiinderlig jeg ikke er en av gjestene, skal be hver kveld for det. Anonymkode: c3f35...1fe Slapp av, dersom du er en av de (u)heldige inviterte så takker du bare nei. Og får noe å le av for all fremtid Anonymkode: dc261...9cc 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #36 Del Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, Leo skrev: Vel... Masse slitne festdeltakere tror jeg ikke det blir! Sant nok! Anonymkode: dc261...9cc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. juli 2019 #37 Del Skrevet 27. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kødder folk her inne, eller? Leser jeg syner? Dette høres ut som det verste bryllupet å bli invitert i, blir helt kvalm av tanken. Matpakker? LOL! Gåtur?? Håper så iiiinderlig jeg ikke er en av gjestene, skal be hver kveld for det. Anonymkode: c3f35...1fe Det er når man får slike invitasjoner overbragt muntlig at det er viktig å være synkronisert med partneren sin slik at man, nærmest i kor, kan svare at "Åh, så synd! Akkurat den uken vi har bestilt tur til Ytre Hebridene!" 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #38 Del Skrevet 27. juli 2019 Vanlig "rask" gange på asfalt er rundt 5km/t ifølge en random artikkel jeg leste nå da jeg googla. I en skog med oppoverbakke og ulendt terreng vil jeg tro det ligger på 3-4km/t. Spesielt om det er eldre folk som er med på turen, eller små barn. Vi snakker faktisk da om 6-7 timer én vei. Uten pause. Anonymkode: f6cf2...646 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trultemor15 Skrevet 27. juli 2019 #39 Del Skrevet 27. juli 2019 Nei, nei og nei. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #40 Del Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, Leo skrev: Det er når man får slike invitasjoner overbragt muntlig at det er viktig å være synkronisert med partneren sin slik at man, nærmest i kor, kan svare at "Åh, så synd! Akkurat den uken vi har bestilt tur til Ytre Hebridene!" Nei, det er når man mottar slike innbydelser man bør være ærlig: "Nei ellers takk, det gidder jeg faktisk ikke. Synd, fordi jeg hadde sett fram til bryllupet deres"... Det må da være greit å si til en slik håpløs innbydelse? Anonymkode: f62e5...829 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå