AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Del Skrevet 27. juli 2019 Vi og de fleste av våre venner og familie er av det sportslige slaget som er glad i friluftsliv, så min tilkommende mann og jeg kom opp med den gode(?) ideen om å ha bryllupsfeiringen i friluft inni en vakker skog. Vi besørger skyss og nødvendige faciliteter som transportabelt toalett etc, og gjestene har med matpakker. Vi spanderer drikken. Det er 2 mil å gå fra veien der de blir skysset til. Deretter følger vi en smal skogssti i disse to milene før vi kommer til et vidunderlig sted inni skogen. Innafor? Anonymkode: 88e9e...27a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. juli 2019 #2 Del Skrevet 27. juli 2019 Høres kjempe koselig ut 😀.... Men er du sikker på at alle orker å gå to mil? Det er jo ganske langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #3 Del Skrevet 27. juli 2019 Det syntes jeg ikke. Noe bite i må det da være... Anonymkode: 1891c...6df 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #4 Del Skrevet 27. juli 2019 To mil?!? Matpakke er helt greit, men å legge en bryllupsfeiring to mil fra parkeringsplassen er for dumt. Folk er jo svette når de kommer, og ikke kan man feste noe særlig. Man skal jo ned igjen også. Jeg liker å gå i skogen, men jeg hadde ikke satt pris på dette bryllupet. Anonymkode: f1083...20a 173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #5 Del Skrevet 27. juli 2019 Innafor dersom samtlige gjester er friluftsfolk og veldig spreke. Hvis ikke - ikke innafor. Anonymkode: e267d...002 100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #6 Del Skrevet 27. juli 2019 Matpakka er greit, men 2 mil? 😳 Anonymkode: 8b926...6b4 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #7 Del Skrevet 27. juli 2019 Maks 5 km tenker jeg, mest mtp hjemtur. 2 mil kunne jeg fint klart å gå, men da hadde jeg takket for meg selv tidlig, fordi det tar litt tid å gå 2 mil. Også skal man ikke være for trøtt, for sliten eller noe særlig påvirket av alkohol for å gå tilbake den distansen heller. Hadde det vært 2 mil til fest, og skyss tilbake på natta, så hadde jeg vært helt med til siste glør på bålet var slukket. Anonymkode: 24bcc...175 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #8 Del Skrevet 27. juli 2019 Høres herlig ut! Men altfor langt for en fest. Som den over meg sier, de skal jo med igjen også. Kanskje dere kan finne en annen plass? Kanskje en plass dere kan lage til med grill og telt dagen i forveien? 😊 Anonymkode: ec87c...9b0 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 27. juli 2019 #9 Del Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Matpakka er greit, men 2 mil? 😳 Anonymkode: 8b926...6b4 Enig. Og det blir jo totalt fire mil å gå. Vil tro det ekskluderer en god del potensielle gjester. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 27. juli 2019 #10 Del Skrevet 27. juli 2019 To mil er for langt å gå med mindre alle er superspreke. Man skal jo gå to mil ut igjen også? Da blir det 4 mil på en dag og det er lenger enn jeg noen sinne har gått (har vel maksa på i underkant av to mil). 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #11 Del Skrevet 27. juli 2019 Er det noe eldre gjester som besteforeldre eller enkelte yngre med dårlig helse blir to mil litt i overkant. Anonymkode: e2ea9...3e6 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #12 Del Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres herlig ut! Men altfor langt for en fest. Som den over meg sier, de skal jo med igjen også. Kanskje dere kan finne en annen plass? Kanskje en plass dere kan lage til med grill og telt dagen i forveien? 😊 Anonymkode: ec87c...9b0 Jeg liker å gå tur og er fra en friluftsfamilie selv, men, 10 km i timen gjør at turen tar to timer. Jeg synes 7 km i timen på tredemøllen er ganske rask gange, og er det ulendt terreng så må man jogge deler av distansen for å opprettholde 7 km/t. I alle fall jeg som er kort i beina. Så hvis vi går ut fra at folk går 5 km i timen hjem, effektiv gange, men med litt pause og prat på veien.. Så er vi oppe i nesten 4 timer å gå. Én vei! Anonymkode: 24bcc...175 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #13 Del Skrevet 27. juli 2019 2 mil er ikke innenfor. 2 km er heller ikke innenfor. Jeg regner med at gjestene dine har helt forskjellige helsemessige forutsetninger, og det er inni hampen kjipt å måtte avlyse å gå i et bryllup fordi bryllupsfesten er gjemt langt faen i gokk. Anonymkode: f62e5...829 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #14 Del Skrevet 27. juli 2019 Så rent tidsmessig er det noe jeg hadde meldt meg av, tror jeg. Heller brukt de 7-8 turtimene med bikkja og uten alkohol midtveis. Anonymkode: 24bcc...175 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #15 Del Skrevet 27. juli 2019 Og nei, at folk må ta med matpakke i bryllup høres bare sykt ut. Anonymkode: f62e5...829 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jadzia Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #16 Del Skrevet 27. juli 2019 Jeg hadde sørget for litt ekstra gode matpakker til hele gjengen selv, og valgt en mye kortere tur! 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 27. juli 2019 #17 Del Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å gå tur og er fra en friluftsfamilie selv, men, 10 km i timen gjør at turen tar to timer. Jeg synes 7 km i timen på tredemøllen er ganske rask gange, og er det ulendt terreng så må man jogge deler av distansen for å opprettholde 7 km/t. I alle fall jeg som er kort i beina. Så hvis vi går ut fra at folk går 5 km i timen hjem, effektiv gange, men med litt pause og prat på veien.. Så er vi oppe i nesten 4 timer å gå. Én vei! Anonymkode: 24bcc...175 Når jeg går 6 km i timen er det for meg raskt tempo og jeg har ganske høy puls (ikke i god form og har aldri klart å gå fort). Så for meg er det mer realistisk med 5 km i timen, kanskje til og med saktere hvis det er litt ulendt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #18 Del Skrevet 27. juli 2019 Blir det 2 mil å gå hver vei? Altså 4 mil til sammen? På samme dag? Anonymkode: 6bdd0...601 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Daria Skrevet 27. juli 2019 Populært innlegg #19 Del Skrevet 27. juli 2019 To mil? Det er vanvittig langt for alle som ikke er ihuga friluftsfolk. Jeg har knapt helse til å gå to kilometer, og da er jeg ikke mye i festform når jeg kommer fram (og å gå samme strekning tilbake etter en fest er fullstendig utelukket). I tillegg skal jeg stå for og bære med min egen matpakke? Fullstendig uaktuelt, og den mest ekskluderende feiringen jeg har hørt om. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #20 Del Skrevet 27. juli 2019 Nei, herregud, hadde jeg aldri orka!😅 Anonymkode: b55c4...baa 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå