Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjønn er postet på Instagram nå. En gutt. Når de først skal dele kjønn, skjønner jeg jo godt at det ikke skjer samme dag. Familie og venner burde få infoen før Instagram.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Kefalinia

Jeg har selv følt på dette med mammapolitiet, ref. dagens story, men er det aldri mulig for henne å være ydmyk og høflig når hun snakker til følgerne sine om hva hun mener om ting? Hun har blitt så bitch etter hun fikk seg kjæreste! Utrolig stort behov for å markere seg overfor følgerne sine,  og prøver å diktere hva de skal si/skrive. Den jenta der glemmer at hun er der hun er i dag pga. leserne sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalinia skrev (1 time siden):

Jeg har selv følt på dette med mammapolitiet, ref. dagens story, men er det aldri mulig for henne å være ydmyk og høflig når hun snakker til følgerne sine om hva hun mener om ting? Hun har blitt så bitch etter hun fikk seg kjæreste! Utrolig stort behov for å markere seg overfor følgerne sine,  og prøver å diktere hva de skal si/skrive. Den jenta der glemmer at hun er der hun er i dag pga. leserne sine. 

Tenkte det samme. Hun er så hissig og prater til følgerne sine som om de var dritt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mindre man poster om mammalivet, jo mindre utsatt er man for "mammapolitiet". Nå har jeg ikke lest de kommentarene hun referer til, men tenker for meg selv at det kan være velmenende råd. Som f.eks at de sier ifra på en hyggelig måte at sko ikke burde brukes før barnet går selv ute. Hadde det vært kommentert i retningen «du kommer til å skade barnet ditt om du bruker sko for tidlig. Du kommer til å bli en dårlig mamma som bruker sko». Så ja, da kan man bli oppgitt. Som sagt, har ikke sett kommentaren, men haters og mammapoliti blir litt for ofte slengt rundt om seg av influencere generelt.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ast skrev (11 timer siden):

Jo mindre man poster om mammalivet, jo mindre utsatt er man for "mammapolitiet". Nå har jeg ikke lest de kommentarene hun referer til, men tenker for meg selv at det kan være velmenende råd. Som f.eks at de sier ifra på en hyggelig måte at sko ikke burde brukes før barnet går selv ute. Hadde det vært kommentert i retningen «du kommer til å skade barnet ditt om du bruker sko for tidlig. Du kommer til å bli en dårlig mamma som bruker sko». Så ja, da kan man bli oppgitt. Som sagt, har ikke sett kommentaren, men haters og mammapoliti blir litt for ofte slengt rundt om seg av influencere generelt.

Jeg er så enig! Hun lever nå av å poste innlegg om livet sitt, og dermed graviditeten. Hvis alle kommentarer som er råd eller lignende om baby og barn, eller vanskelig fødselsopplevelse, eller hva som helst ikke rosenrødt og aplauderende, er forbudt så er det rimelig spesielt. Nå pleier ikke jeg kommentere til influensere. Men jeg blir altså så oppgitt! SLUTT Å DEL HVIS DU IKKE VIL HA KOMMENTARER! Om jeg forteller om min vanskelige fødsel så er det ikke for å skremme, det er jo fordi jeg har et behov for å dele, kanskje opplyse og informere, og trygge om at helsevesenet er skikkelig bra. Hvis jeg ser noen som dekker til åpningen på en barnevogn så sier jeg ifra, ikke for å være nedlatende mammapoliti, men fordi jeg mener det er viktig. Ser jeg noen som har sko på en nyfødt unge så gidder jeg ikke si ifra, for det er ikke viktig nok. Men jeg hadde sikkert kommentert det til en gravid venninne om hun hadde kjøpt sko til babyen sin. Nettopp fordi jeg kanskje kunne trodd at hun ikke visste, og bare for å være grei. Tipper det er det kristina sine følgere også gjør. Fordi de føler at de er litt "venner", trodde også der var kristina sitt ønske. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kefalinia skrev (På 4.2.2021 den 20.32):

Hva sa hun på story? Har ikke fått det med meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
Jeeeeeeea skrev (1 time siden):

Hva sa hun på story? Har ikke fått det med meg 😊

Hver gang noen kommer med råd, veiledning, konstruktiv kritikk, setter hun plass, eller lignende, så lager hun story om dette og skal liksom sette følgerne på plass. Jeg har fulgt henne i flere år, men har en eller annen grunn fått henne opp i halsen det siste året. Jeg synes hun har blitt så utrolig frekk og bitchy. Hun godkjenner nesten ikke negative kommenterer på bloggen, svarer frekt om hun får kritikk, hermer etter sin bestevenninne Ida, og skal fremstille seg som om hun er verdens beste bonusmor. Jeg opplever hun som litt falsk, men jeg kjenner henne ikke personlig. Har kun bekjente som kjenner henne.

Endret av Kefalinia
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalinia skrev (47 minutter siden):

Hver gang noen kommer med råd, veiledning, konstruktiv kritikk, setter hun plass, eller lignende, så lager hun story om dette og skal liksom sette følgerne på plass. Jeg har fulgt henne i flere år, men har en eller annen grunn fått henne opp i halsen det siste året. Jeg synes hun har blitt så utrolig frekk og bitchy. Hun godkjenner nesten ikke negative kommenterer på bloggen, svarer frekt om hun får kritikk, hermer etter sin bestevenninne Ida, og skal fremstille seg som om hun er verdens beste bonusmor. Jeg opplever hun som litt falsk, men jeg kjenner henne ikke personlig. Har kun bekjente som kjenner henne.

Takk for svar 😊 har lagt merke til det med kommentarer på bloggen, men det har vært veldig få "negative" kommentarer den siste tiden ja! Husker hun skrev at hun blokkerte enkelte som var "negative". Har ikke fått med meg at hun snakker om dette på insta... Må nesten følge henne for å få det med meg, men vil samtidig ikke at hun skal ha flere følgere! Haha 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

«Jeg har null lyst på å bruke penger på designervesker.. den tid er forbi» bla bla bla.

Og stelleveska til den kommende babyen? En Gucci til 10 000,- 🙄

En leser kommenterer at det va litt dyrt til en veske til bleier. Og hun svarer «Og dette påvirker deg på hvilken måte?» 😅 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kajaaaaaa skrev (3 minutter siden):

Og stelleveska til den kommende babyen? En Gucci til 10 000,-

Seriøst? Jeg hadde en sekk med reklame på, den samme til begge ungene. Tror den var gratis. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baldrian skrev (3 timer siden):

Seriøst? Jeg hadde en sekk med reklame på, den samme til begge ungene. Tror den var gratis. 

Høyner med stelleveske med Ole Brumm fra Jysk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kajaaaaaa skrev (13 timer siden):

«Jeg har null lyst på å bruke penger på designervesker.. den tid er forbi» bla bla bla.

Og stelleveska til den kommende babyen? En Gucci til 10 000,- 🙄

En leser kommenterer at det va litt dyrt til en veske til bleier. Og hun svarer «Og dette påvirker deg på hvilken måte?» 😅 

.....svarte influenceren/påvirkeren. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 7/27/2019 at 2:33 PM, Liljeb said:

Altså, hvor mange ganger har hun vist frem bassenget utenfor den nye kjærestens hus nå? 

Hvis det ikke er hennes hus men kjæresten sitt så synes jeg det er kleint om hun presenterer det som sitt eget

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten1 skrev (1 minutt siden):

Hvis det ikke er hennes hus men kjæresten sitt så synes jeg det er kleint om hun presenterer det som sitt eget

Hun har vel sagt flere ganger at hun har kjøpt seg inn, så det er begges. 

Men det ble jo bygget av han før hun kom inn i bildet, så hun kan absolutt ikke ta æren for alt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navani skrev (18 timer siden):

Hun har vel sagt flere ganger at hun har kjøpt seg inn, så det er begges. 

Men det ble jo bygget av han før hun kom inn i bildet, så hun kan absolutt ikke ta æren for alt.

Ta æren? Hvis hun har kjøpt seg inn er det like mye hennes hus, og da har hun selvsagt lov til og presentere det som sitt eget og skryte av det. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
Måne Rampelyset skrev (På 6.3.2021 den 16.27):

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Hei! Vil du informere ytterligere om hvorfor mine kommentarer om Kristina Andersen blir slettet? Er det fordi de blir rapportert? Jeg kan ikke se det blir gjort når det diskuteres om Caroline Berg Eriksen og Sophie Elise. Det står verre ting om de, enn om Kristina Andersen. Kristina Andersen er også et AS og en offentlig person. Jeg stiller spørsmålstegn ved at man hverken kan stille kritiske spørsmål og tanker om Kristina Andersen på hennes blogg eller instagram, men ei heller her. Det beviser jo mye av det jeg skriver om henne nå og da. Dette er ikke ment som kritikk av admin, men jeg er bare nysgjerrig over hvorfor mye blir slettet om henne, men ikke av andre bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...