LoveMoschino Skrevet 29. desember 2020 #641 Del Skrevet 29. desember 2020 Kartoffel skrev (12 timer siden): Hyggelig at hun er gravid, men syns det er noe barnslig å legge de ut akkurat slik Ida gjorde. Først et innlegg om dårlig blogging og sykdom som er nærmest identisk Ida sitt. Så svarer hun faktisk på spørsmål i kommentarfeltet om graviditeten akkurat slik Ida svarte.. (tror du virkelig jeg hadde sagt det om jeg var gravid!! Osv) Blir litt for dumt når det er så åpenbart hvem hun tar etter, og så til de grader også😅 Amen!!!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 29. desember 2020 #642 Del Skrevet 29. desember 2020 Kartoffel skrev (15 timer siden): Hyggelig at hun er gravid, men syns det er noe barnslig å legge de ut akkurat slik Ida gjorde. Først et innlegg om dårlig blogging og sykdom som er nærmest identisk Ida sitt. Så svarer hun faktisk på spørsmål i kommentarfeltet om graviditeten akkurat slik Ida svarte.. (tror du virkelig jeg hadde sagt det om jeg var gravid!! Osv) Blir litt for dumt når det er så åpenbart hvem hun tar etter, og så til de grader også😅 Pluss screenshot av bilde på iphonen, der hun maser på kjæresten om mat 😅 også slik Ida gjorde.. 😭😅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 31. desember 2020 #643 Del Skrevet 31. desember 2020 Er det flere her som opplever at Kristina har blitt veldig frekk i kommentarfeltet etter at hun fikk seg kjæreste? Jeg observerer også at hun godkjenner svært få kritiske kommentarer og spørsmål, svarer kun på det hun ønsker å svare på, og connecter svært lite med leserne. Jeg har forstått det slik at hun ønsker å være mer privat, spesielt nå som hun er bonusmamma, men jeg synes hun har endret seg veldig de siste par årene. I tillegg var det flere som mistenkte hun var gravid, men som hun nektet for. Jeg forstår hun vil dele det med familie og venner først, men likevel liker jeg ikke helt hvordan hun kommuniserer i blant. Noen flere som føler på dette? Hun lever jo av oss lesere, og det ser hun til å glemme i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 31. desember 2020 #644 Del Skrevet 31. desember 2020 Synes hu har vært frekk hele veien, ikke noe som har endret seg i senere tid. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 31. desember 2020 #645 Del Skrevet 31. desember 2020 Kefalinia skrev (6 timer siden): Er det flere her som opplever at Kristina har blitt veldig frekk i kommentarfeltet etter at hun fikk seg kjæreste? Jeg observerer også at hun godkjenner svært få kritiske kommentarer og spørsmål, svarer kun på det hun ønsker å svare på, og connecter svært lite med leserne. Jeg har forstått det slik at hun ønsker å være mer privat, spesielt nå som hun er bonusmamma, men jeg synes hun har endret seg veldig de siste par årene. I tillegg var det flere som mistenkte hun var gravid, men som hun nektet for. Jeg forstår hun vil dele det med familie og venner først, men likevel liker jeg ikke helt hvordan hun kommuniserer i blant. Noen flere som føler på dette? Hun lever jo av oss lesere, og det ser hun til å glemme i blant. Hun har vært frekk fra dag en! Tålt kritikk dårlig og kun godkjent kommentarer hun selv «liker». Rart hun har en mann egentlig.. 🙄 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 1. januar 2021 #646 Del Skrevet 1. januar 2021 Hun har alltid hatt kort lunte og svart lesere ufint ved antydning til kritikk. Det som er nytt de siste årene er at hun virker drittlei av å blogge. Jeg var sikker på at hun kom til å legge ned bloggen snart, men nå som hun er gravid ombestemmer hun seg kanskje. Sikkert mye penger i å blogge om gravidutstyr. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 1. januar 2021 #647 Del Skrevet 1. januar 2021 Fju skrev (8 timer siden): Hun har alltid hatt kort lunte og svart lesere ufint ved antydning til kritikk. Det som er nytt de siste årene er at hun virker drittlei av å blogge. Jeg var sikker på at hun kom til å legge ned bloggen snart, men nå som hun er gravid ombestemmer hun seg kanskje. Sikkert mye penger i å blogge om gravidutstyr. Ekstremt mye penger i å blogge/instagramme babyutstyr. Kristin Gjelsvik vil tilbudt 200 000 for å reklamere for en bilstol feks. Så karrieren får seg definitivt en topp med å bli gravid i den bransjen:) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 2. januar 2021 #648 Del Skrevet 2. januar 2021 Å sensurere kritiske spørsmål eller kommentarer er litt barnslig, men hun bestemmer jo over sin egen blogg. Blir litt falsk om alt skal være så positivt hele tiden, for alle skjønner jo at det finnes lesere der ute som har spørsmål eller ønsker å si sin mening som ikke er helt lik hennes. Min venninne hadde kun spurt om hvordan hun så på dette med mine, dine, og våre barn, og hvordan det er å være bonusmor. Jeg vet hun er oppvokst med en bonusfar, og har aldri hørt noe om biologisk far. Denne kommentaren ble ikke godkjent 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 6. januar 2021 #649 Del Skrevet 6. januar 2021 Skulle ønske hun så sin egen skjønnhet uten all sminken. Feil farge til huden, ser kakete ut og ser tydelig fargeforskjell i hårfestet. Øyenbryna ser ut som de er tegnet på med linjal inn mot øynene, utrolig kantete. Håper virkelig hun får et bedre selvbilde etter hun blir mor og ser hvor mye vakrere hun er med mindre sminke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 15. januar 2021 #650 Del Skrevet 15. januar 2021 Leste siste innlegg på bloggen om at instagram er den største inntektskilden og at også dette krever mindre arbeid. Hun var så glad hun fikk frigjort tid. Dette er bra for henne som har det så travelt 😂 Må si jeg gleder meg til bloggopplegget til folk tar slutt og de må ha vanlige jobber. Da snakker vi wake up call. De blir jo som toppidrettsutøvere utrolig selvsentrerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 15. januar 2021 #651 Del Skrevet 15. januar 2021 s.h skrev (8 timer siden): Leste siste innlegg på bloggen om at instagram er den største inntektskilden og at også dette krever mindre arbeid. Hun var så glad hun fikk frigjort tid. Dette er bra for henne som har det så travelt 😂 Må si jeg gleder meg til bloggopplegget til folk tar slutt og de må ha vanlige jobber. Da snakker vi wake up call. De blir jo som toppidrettsutøvere utrolig selvsentrerte. Bare venttil hun får baby 😅 Kanskje den får kolikk 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 21. januar 2021 #652 Del Skrevet 21. januar 2021 Noen andre som syns det er litt rart at hun ikke viser frem (og kanskje til og med prøver å skjule?) babymagen? 😟 Katten er jo ute av sekken, og hun har delt mange oppdateringer angående graviditeten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 21. januar 2021 #653 Del Skrevet 21. januar 2021 50 minutter siden, esmer said: Noen andre som syns det er litt rart at hun ikke viser frem (og kanskje til og med prøver å skjule?) babymagen? 😟 Katten er jo ute av sekken, og hun har delt mange oppdateringer angående graviditeten. Kanskje hun vil unngå å få kommentarer som går på størrelsen, «så stor» eller «så liten» mage? Virker iallefall som om det er typiske kommentarer som gravide får når de begynner å vise frem magen, og syns vel slike kommentarer er ganske unødvendige pga det der er så individuelt og unødvendig å kommentere str.! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepersille123 Skrevet 22. januar 2021 #654 Del Skrevet 22. januar 2021 lysestake skrev (På 2.12.2020 den 18.23): Tror hun tar en Ida 😅 med vilje. Hvem ida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 22. januar 2021 #655 Del Skrevet 22. januar 2021 esmer skrev (8 timer siden): Noen andre som syns det er litt rart at hun ikke viser frem (og kanskje til og med prøver å skjule?) babymagen? 😟 Katten er jo ute av sekken, og hun har delt mange oppdateringer angående graviditeten. Hun har vel ikke noe særlig mage enda, de fleste får vel ikke mage før uke 16-22 et sted? Kommer jo an på hvordan man bærer osv hun tar jo generelt lite bilder i helfigur bortsett fra speil-selfies av klær så syns ikke det er rart at hun ikke har delt magen. Det må også være lov å ikke gjøre det kommer vel etterhvert om hun vil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 22. januar 2021 #656 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) esmer skrev (11 timer siden): Noen andre som syns det er litt rart at hun ikke viser frem (og kanskje til og med prøver å skjule?) babymagen? Hun skrev i kommentarfeltet i forgårs at det snart kommer bilder. De var på UL i går, så hun ville kanskje vite at alt så OK ut først. Endret 22. januar 2021 av baldrian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 22. januar 2021 #657 Del Skrevet 22. januar 2021 esmer skrev (20 timer siden): Noen andre som syns det er litt rart at hun ikke viser frem (og kanskje til og med prøver å skjule?) babymagen? 😟 Katten er jo ute av sekken, og hun har delt mange oppdateringer angående graviditeten. De fleste får vel ikke babymage før de er godt over halvveis, så det er nok ikke så mye å vise frem enda. Hun er ca rundt 18 uker, og da veier barnet bare ca 230 gram (!) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 23. januar 2021 #658 Del Skrevet 23. januar 2021 Kjønn skal drøyes i det lengte, ja 😅 Visste jo egentlig det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørpå Skrevet 23. januar 2021 #659 Del Skrevet 23. januar 2021 Jolanda skrev (3 timer siden): Kjønn skal drøyes i det lengte, ja 😅 Visste jo egentlig det, da. Helt ærlig burde det drøyes for evig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 23. januar 2021 #660 Del Skrevet 23. januar 2021 Sørpå skrev (1 minutt siden): Helt ærlig burde det drøyes for evig. Ja, det hadde vært det beste. Men det kommer jo uansett ikke til og skje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå