Jeeeeeeea Skrevet 29. april 2020 #261 Del Skrevet 29. april 2020 42 minutter siden, Gunvald skrev: En «sjukt produktiv dag» er å dra til byen og handle masse fint til hjemmet? 😂 Og folk sier blogging er hardt arbeid 🤦♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klemen10na Skrevet 29. april 2020 #262 Del Skrevet 29. april 2020 2 hours ago, Jeeeeeeea said: 😂 Og folk sier blogging er hardt arbeid 🤦♀️ For de større bloggerne vil jeg tro det er litt mer jobb enn det er for henne, den bloggen hennes kan umulig kreve mye jobb. Så lite innhold, og samme innlegg hele tiden. Aldri noe nytt, og så lite personlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 29. april 2020 #263 Del Skrevet 29. april 2020 4 timer siden, Maydis8 skrev: Tror ikke Kristina taklet at Maren gjorde det bra med blogg, treningen, studier osv. De henger ikke sammen lenger. Husker Kristina skrev i kommentarfeltet til en leser som hadde sett at de hadde mye av det samme interiøret, at Maren hermet etter henne og at hun ikke var overrasket over noe hun gjorde.. Stilen til Kristina er langt fra unik... På den tiden kopierte KA slavisk EK, så den påstanden fant jeg litt morsom husker jeg 🙂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 29. april 2020 #264 Del Skrevet 29. april 2020 24 minutter siden, frukrines skrev: På den tiden kopierte KA slavisk EK, så den påstanden fant jeg litt morsom husker jeg 🙂 Hun har kopiert mye, slavisk. Til og med blogginnlegg. Husker hun postet en nesten identisk blogginnlegg av en annen blogger, husker ikke helt hvem det var. Jeg var så sjokkert at jeg måtte kommentere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. april 2020 #265 Del Skrevet 29. april 2020 34 minutter siden, frukrines skrev: På den tiden kopierte KA slavisk EK, så den påstanden fant jeg litt morsom husker jeg 🙂 Husker at KA beskyldte EK for å kopiere stilen hennes😅 My drama rundt en gul jakke de hadde kjøpt som var helt lik, noen bilder på veggen osv. Hun skrev passive aggressive svart om EK til lesere i kommentarfeltet. Mye drama rundt KA dessverre. Så, jeg er ikke overrasket over det Belinda sier. Dette er godt kjent her nede på Sørlandet... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajaaaaaa Skrevet 29. april 2020 #266 Del Skrevet 29. april 2020 5 timer siden, Gunvald skrev: En «sjukt produktiv dag» er å dra til byen og handle masse fint til hjemmet? Sir jo bare litt om hva KA legger i jobb og arbeid når det har vært en sjukt produktiv dag og hun har shoppet interiør liksom... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. april 2020 #267 Del Skrevet 29. april 2020 4 timer siden, Kajaaaaaa skrev: Sir jo bare litt om hva KA legger i jobb og arbeid når det har vært en sjukt produktiv dag og hun har shoppet interiør liksom... Skjønner ikke hvordan bloggen overlever... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 29. april 2020 #268 Del Skrevet 29. april 2020 30 minutter siden, Maydis8 skrev: Skjønner ikke hvordan bloggen overlever... Det er fordi hun har vært lenge i gamet, hadde hun startet nå med denne elendige blogginga så hadde hun ikke fått så mye som en leser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 29. april 2020 #269 Del Skrevet 29. april 2020 6 timer siden, Maydis8 skrev: Husker at KA beskyldte EK for å kopiere stilen hennes😅 My drama rundt en gul jakke de hadde kjøpt som var helt lik, noen bilder på veggen osv. Hun skrev passive aggressive svart om EK til lesere i kommentarfeltet. Mye drama rundt KA dessverre. Så, jeg er ikke overrasket over det Belinda sier. Dette er godt kjent her nede på Sørlandet... Historien om den gule kåpa fra zara tar kaka 😂 Da var det EK som ble irritert på KA fordi KA endte opp med å kjøpe den samme jakka som EK hadde hatt planer om å kjøpe seg på turen til London, så bitchet KA rundt om det i ettertid. Nei, er nok greit å unngå å hisse på seg henne 😅🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruByråkrat Skrevet 29. april 2020 #270 Del Skrevet 29. april 2020 EK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 29. april 2020 #271 Del Skrevet 29. april 2020 5 minutter siden, FruByråkrat skrev: EK? Eirin Kristiansen ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. april 2020 #272 Del Skrevet 29. april 2020 1 time siden, frukrines skrev: Historien om den gule kåpa fra zara tar kaka 😂 Da var det EK som ble irritert på KA fordi KA endte opp med å kjøpe den samme jakka som EK hadde hatt planer om å kjøpe seg på turen til London, så bitchet KA rundt om det i ettertid. Nei, er nok greit å unngå å hisse på seg henne 😅🙈 Var mye drama rundt den jakka😜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 29. april 2020 #273 Del Skrevet 29. april 2020 44 minutter siden, Maydis8 skrev: Var mye drama rundt den jakka😜 En JAKKE 🙉 Det er helt sprøtt 😂 Hvordan får man til å lage drama ut av noe sånn? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. april 2020 #274 Del Skrevet 30. april 2020 9 timer siden, Rosewood skrev: En JAKKE 🙉 Det er helt sprøtt 😂 Hvordan får man til å lage drama ut av noe sånn? KA er av den oppfatningen at alle hermer etter henne og prøver å være henne. Da blir det drama med venninner, bekjente og andre bloggere. Hun virker mye misunnelig og sjalu på andre. Hun har skrevet lite hyggelige ting om EK og Maren Erdvik. Hun er lite sammen med hun Marthe Borge, som hun skrev mye om før. Tydelig at det har skjedd noe der også. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara1234 Skrevet 30. april 2020 #275 Del Skrevet 30. april 2020 Har dere hørt siste episode av Snikksnakk podden av Kristin Gjelsvik og Belinda Jakobsen? Tror dere Belinda snakker om KA i den episoden? De var jo bestevenninner og hadde podd sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 30. april 2020 #276 Del Skrevet 30. april 2020 33 minutter siden, Clara1234 skrev: Har dere hørt siste episode av Snikksnakk podden av Kristin Gjelsvik og Belinda Jakobsen? Tror dere Belinda snakker om KA i den episoden? De var jo bestevenninner og hadde podd sammen. Flere som har lurt på det samme, se forrige side i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klemen10na Skrevet 30. april 2020 #277 Del Skrevet 30. april 2020 Noen sa at de snakket om noe lignende i podden til KA og Belinda også, så da er det kanskje ikke Kristina? Husker ikke selv at det ble tatt opp i podden deres. Det merkes jo at vennskapet deres har gått litt nedover, men det virker som flere av vennskapene til Kristina har gått nedover etter hun fikk seg samboer.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 30. april 2020 #278 Del Skrevet 30. april 2020 24 minutter siden, Klemen10na skrev: Noen sa at de snakket om noe lignende i podden til KA og Belinda også, så da er det kanskje ikke Kristina? Husker ikke selv at det ble tatt opp i podden deres. Det merkes jo at vennskapet deres har gått litt nedover, men det virker som flere av vennskapene til Kristina har gått nedover etter hun fikk seg samboer.. Det stemmer! Husker også dette. Men da var det Kristina som var blitt baksnakka av to av sine bestevenner. Det ble veldig synlig på bloggen, for KA kutta tilsynelatende all kontakt med disse to. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. april 2020 #279 Del Skrevet 30. april 2020 2 timer siden, Clara1234 skrev: Har dere hørt siste episode av Snikksnakk podden av Kristin Gjelsvik og Belinda Jakobsen? Tror dere Belinda snakker om KA i den episoden? De var jo bestevenninner og hadde podd sammen. Tror du må bla deg bakover i tråden en side. Det ble diskutert for to dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 30. april 2020 #280 Del Skrevet 30. april 2020 Jaja, da skal hun selge alle de uuutrolig fine klærne fra NAKD som hun har reklamert for.. hverdens BESTE gensere, som nå selges som ubrukt... begynner det å bli lite penger i kassa?!😏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå