Jeeeeeeea Skrevet 15. april 2020 #101 Del Skrevet 15. april 2020 22 timer siden, Jeeeeeeea skrev: Jeg kommenterte dette til hun. Hvorfor hun bevisst valgte og ikke følge retningslinjene. Skrev også at hun ikke bare kan være influencer når det passer henne, at hun også er det når hun gjør slike ting. Kommentaren ble utrolig nok ikke godkjent... Men ser at hun har godkjent flere slike kommentarer på siste innlegg. Jeg prøvde meg på en ny kommentar til henne. Skrev at jeg synes det var veldig rart at ingen andre har hørt om denne 10 personers regelen og at jeg selv følger nøye med på retningslinjene og har ikke sett noe til dette. 5 eller 10 personer, de holdt uansett ikke 1-2 meters avstand. Skrev videre at det er vanvittig provoserende at helsepersonell ofrer liv og helse for denne sykdommen ved og hjelpe andre og at det minste hun og vi andre kan gjøre er og følge retningslinjene. Men gjett hva! Kommentaren ble ikke godkjent! Dette blir bare for dumt. Nå har hun i tillegg stengt kommentarfeltet på innlegget hvor hun har lagt ut disse påskemåltidene hvor hun bryter retningslinjene. Kan hun ikke bare innrømme at hun har gjort noe hun absolutt ikke skulle gjort, legge seg flat og beklage seg... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klemen10na Skrevet 15. april 2020 #102 Del Skrevet 15. april 2020 Hun kommer ikke til å unnskylde seg. Hun mener selv hun ikke har gjort noe feil, og da sitter det langt inne og beklage seg for det. Enkelt å bare stenge kommentarfeltet og late som ingenting. Eneste gangen hun kanskje kommer til å unnskylde seg er hvis firmaet avhenger av det, at hun må gjøre det for å redde ryktet. Det er så feigt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 15. april 2020 #103 Del Skrevet 15. april 2020 Er det noen som gidder å lese den bloggen? Hun er nitrist og kjedelig. Makan til lat kjærring skal du lete lenge etter 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. april 2020 #104 Del Skrevet 15. april 2020 (endret) 3 timer siden, Kajaaaaaa skrev: Kristina er jo ikke kjent for å verken ta til seg kritikk, og heller ikke veldig flink til å svare kritikk. Og i dette tilfelle, har hun tydeligvis fått en egen regel som bare hun og hennes familie kan leve etter, selv om resten av landet må følge maks 5 personers regler.. Det blir bare for dumt.. Hun gjør jo bare hva hun vil så lenge det gagner seg selv.. Nå har hun attpåtil stengt kommentarfeltet på den aktuelle posten i tillegg til å fjerne enkelte kommentarer. Snakk om å takle kritikk ekstremt dårlig! Må være deilig å leve i en sånn boble hun lever i, hvor man ikke trenger å tenke på andre enn seg selv. Endret 15. april 2020 av Maydis8 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. april 2020 #105 Del Skrevet 15. april 2020 30 minutter siden, Jeeeeeeea skrev: Jeg prøvde meg på en ny kommentar til henne. Skrev at jeg synes det var veldig rart at ingen andre har hørt om denne 10 personers regelen og at jeg selv følger nøye med på retningslinjene og har ikke sett noe til dette. 5 eller 10 personer, de holdt uansett ikke 1-2 meters avstand. Skrev videre at det er vanvittig provoserende at helsepersonell ofrer liv og helse for denne sykdommen ved og hjelpe andre og at det minste hun og vi andre kan gjøre er og følge retningslinjene. Men gjett hva! Kommentaren ble ikke godkjent! Dette blir bare for dumt. Nå har hun i tillegg stengt kommentarfeltet på innlegget hvor hun har lagt ut disse påskemåltidene hvor hun bryter retningslinjene. Kan hun ikke bare innrømme at hun har gjort noe hun absolutt ikke skulle gjort, legge seg flat og beklage seg... Kristina gjør aldri noe feil må vite... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 15. april 2020 #106 Del Skrevet 15. april 2020 Og så kjører hun bare på med et nytt innlegg om helt andre ting som om ingenting hadde skjedd... her kunne hun i det minste startet innlegget med å legge seg flat og beklage, men neeeida!!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. april 2020 #107 Del Skrevet 15. april 2020 (endret) 24 minutter siden, frostrøyk skrev: Og så kjører hun bare på med et nytt innlegg om helt andre ting som om ingenting hadde skjedd... her kunne hun i det minste startet innlegget med å legge seg flat og beklage, men neeeida!!! Hun gjør aldri noe feil visstnok. Og slipper unna med det meste. Endret 15. april 2020 av Maydis8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. april 2020 #108 Del Skrevet 15. april 2020 39 minutter siden, LoveMoschino skrev: Er det noen som gidder å lese den bloggen? Hun er nitrist og kjedelig. Makan til lat kjærring skal du lete lenge etter Det er tydeligvis en del. Utrolig merkelig spør du meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. april 2020 #109 Del Skrevet 15. april 2020 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 15. april 2020 #110 Del Skrevet 15. april 2020 Jeg blir så irritert på måten hun møter kritikk på! Helt oppgitt. Stenger kommentarfelt, godkjenner ikke kritiske kommentarer, og later som ingenting i et nytt innlegg. Alvorlig talt. Hun er ikke en 17 år gammel rosablogger som blogger for moro - hun er en forretningskvinne på snart 30 år som lever av dette og eier et aksjeselskap. Det er på tide å vokse opp! Møt kritikk på en saklig måte, vær ydmyk og gi rom for at folk kan være uenig med en - ikke bare stikk hodet under sanden og overse det, eller svare passivt aggressivt (Takk for at du delte din mening 🙂). Det kunne man tilgitt henne for hadde hun vært 18-20 kanskje, muligens 23 hvis man skal tøye det litt - men 30 år? Nei, da er det bare flaut, trassig og barnslig. Hun kunne bare ha lagt til et lite avsnitt i det nyeste innlegget hvor hun legger seg litt flat og skjønner at folk reagerer. Det kunne jeg lettere ha tilgitt - nå blir hun bare en del av de andre barnslige bloggerne som ikke gidder å ta ansvar for noen ting. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 15. april 2020 #111 Del Skrevet 15. april 2020 Tror rett og slett ikke folk som blogger fra de er i tenårene, og fra det tidpunktet kan leve av det, blir voksne i hodene sine. Det stopper opp, kontakten med bakken og den virkelige verden er visket ut. De lever i en boble, rart noen faktisk kan relatere seg til den hverdagen de forteller om. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 16. april 2020 #112 Del Skrevet 16. april 2020 9 timer siden, Gunvald skrev: Tror rett og slett ikke folk som blogger fra de er i tenårene, og fra det tidpunktet kan leve av det, blir voksne i hodene sine. Det stopper opp, kontakten med bakken og den virkelige verden er visket ut. De lever i en boble, rart noen faktisk kan relatere seg til den hverdagen de forteller om. Ida Wulff synes jeg faktisk er ganske oppegående for det meste, men hun har sine feil hun også så klart. Hvis man sammenligner de to så er det tydelig at KA henger litt igjen. Ida Wulff skriver faktisk bra, formulerer seg bra, få skrivefeil, og hun tar master. Hun er lur som tar utdannelse slik at hun ikke står helt tomhendt når blogging ikke lenger lønner seg. Noe jeg tror vil skje en eller gang, ikke helt enda, men snart. KA sin blogg er rett og slett for kjedelig, hun skriver ikke særlig bra, mye basic som: «I dag har jeg trent på tredemølle, drukket kaffe, bestilt ny sofa til ca den 17. stuen i gigahuset som aldri blir ferdig innredet. Nå skal jeg straks ta med hundene en tur rundt Baneheia. I kveld skal vi ha spicy kyllingsuppe med rundstykker lagd på cottege cheese til middag - vil dere ha oppskriften selv om jeg har lagd ut oppskriften 20 ganger før og er ganske enkel å lage sånn egentlig? 😀» Så mye tomt og gjentakende! Skriver hun om noe annet? Og det til tross for alle tipsene hun får etter å ha spurt etter hva folk vil lese, det er sånn.... Hvorfor gidder du å spørre i det hele tatt hvis du helst vil skrive om LIVETS suppe? Ida har i det minste litt varierende innhold, mer tilfeldige innlegg her og der, random tanker som dukker opp i hodet, paraplyer, og det synes jeg er gøy. Ikke bare et sammendrag av hva hun har gjort og skal gjøre den og den dagen. Hvorfor jeg leser bloggen? Gammel vane, og jeg leser ikke hver dag - jeg hopper innom et par ganger i mnd kanskje og skummer gjennom. Nå om dagen blir det litt oftere. I «disse dager» - hva annet skal man ta seg til når man er i karantene og er ferdig med å ødelegge håret med hjemmebleking og elendig manikyr? 🤪🤪 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajaaaaaa Skrevet 16. april 2020 #113 Del Skrevet 16. april 2020 1 time siden, Rosewood skrev: Ida Wulff synes jeg faktisk er ganske oppegående for det meste, men hun har sine feil hun også så klart. Hvis man sammenligner de to så er det tydelig at KA henger litt igjen. Ida Wulff skriver faktisk bra, formulerer seg bra, få skrivefeil, og hun tar master. Hun er lur som tar utdannelse slik at hun ikke står helt tomhendt når blogging ikke lenger lønner seg. Noe jeg tror vil skje en eller gang, ikke helt enda, men snart. KA sin blogg er rett og slett for kjedelig, hun skriver ikke særlig bra, mye basic som: «I dag har jeg trent på tredemølle, drukket kaffe, bestilt ny sofa til ca den 17. stuen i gigahuset som aldri blir ferdig innredet. Nå skal jeg straks ta med hundene en tur rundt Baneheia. I kveld skal vi ha spicy kyllingsuppe med rundstykker lagd på cottege cheese til middag - vil dere ha oppskriften selv om jeg har lagd ut oppskriften 20 ganger før og er ganske enkel å lage sånn egentlig? 😀» Så mye tomt og gjentakende! Skriver hun om noe annet? Og det til tross for alle tipsene hun får etter å ha spurt etter hva folk vil lese, det er sånn.... Hvorfor gidder du å spørre i det hele tatt hvis du helst vil skrive om LIVETS suppe? Ida har i det minste litt varierende innhold, mer tilfeldige innlegg her og der, random tanker som dukker opp i hodet, paraplyer, og det synes jeg er gøy. Ikke bare et sammendrag av hva hun har gjort og skal gjøre den og den dagen. Hvorfor jeg leser bloggen? Gammel vane, og jeg leser ikke hver dag - jeg hopper innom et par ganger i mnd kanskje og skummer gjennom. Nå om dagen blir det litt oftere. I «disse dager» - hva annet skal man ta seg til når man er i karantene og er ferdig med å ødelegge håret med hjemmebleking og elendig manikyr? 🤪🤪 Dette her er det jeg også tenker! Man kan sammenligne KA og Ida i den forstand at de er like gamle, har blogget nesten like lenge osv. Men Ida er jo utrolig mye bedre på å skrive, tar til seg tips om ønsket innlegg osv. og har humor. Mens KA skriver samme gamle driten om og om igjen.. Og samme sofabilder, eller kjøkkenbilder igjen og igjen... Leser også KA sin blogg av gammel vane.. og litt for å se om hun virkelig har tenkt å skrive enda ett nytt serietips eller reposte en kyllingsuppe man har sett 10 ganger før.. Klarer liksom ikke å slutte å gå innom for å irritere meg over alt.. 😛 Syns det er rart at hun ikke skjønner at uten lesere og interessante innlegg så kan hun ikke være en egen sjef... Trudde alle bloggere skrev FOR lesere.. altså engasjere.. Men hun er jo veldig tydelig i siste kommentarfelt at hun skriver kun for egen del og det hun ønsker.. Driter mye i leserne much? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 16. april 2020 #114 Del Skrevet 16. april 2020 Det jeg ikke skjønner er at hun klarer å leve av den?? Det er ikke ofte hun har reklame, så hva betaler lønna hennes? Lever hun på sin nye samboer? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 16. april 2020 #115 Del Skrevet 16. april 2020 5 timer siden, Rosewood skrev: Ida Wulff synes jeg faktisk er ganske oppegående for det meste, men hun har sine feil hun også så klart. Hvis man sammenligner de to så er det tydelig at KA henger litt igjen. Ida Wulff skriver faktisk bra, formulerer seg bra, få skrivefeil, og hun tar master. Hun er lur som tar utdannelse slik at hun ikke står helt tomhendt når blogging ikke lenger lønner seg. Noe jeg tror vil skje en eller gang, ikke helt enda, men snart. KA sin blogg er rett og slett for kjedelig, hun skriver ikke særlig bra, mye basic som: «I dag har jeg trent på tredemølle, drukket kaffe, bestilt ny sofa til ca den 17. stuen i gigahuset som aldri blir ferdig innredet. Nå skal jeg straks ta med hundene en tur rundt Baneheia. I kveld skal vi ha spicy kyllingsuppe med rundstykker lagd på cottege cheese til middag - vil dere ha oppskriften selv om jeg har lagd ut oppskriften 20 ganger før og er ganske enkel å lage sånn egentlig? 😀» Så mye tomt og gjentakende! Skriver hun om noe annet? Og det til tross for alle tipsene hun får etter å ha spurt etter hva folk vil lese, det er sånn.... Hvorfor gidder du å spørre i det hele tatt hvis du helst vil skrive om LIVETS suppe? Ida har i det minste litt varierende innhold, mer tilfeldige innlegg her og der, random tanker som dukker opp i hodet, paraplyer, og det synes jeg er gøy. Ikke bare et sammendrag av hva hun har gjort og skal gjøre den og den dagen. Hvorfor jeg leser bloggen? Gammel vane, og jeg leser ikke hver dag - jeg hopper innom et par ganger i mnd kanskje og skummer gjennom. Nå om dagen blir det litt oftere. I «disse dager» - hva annet skal man ta seg til når man er i karantene og er ferdig med å ødelegge håret med hjemmebleking og elendig manikyr? 🤪🤪 Hahaha, LIVETS suppe! De gangene hun ber om innspill på bloggen så svarer jeg at oppskrifter og serietips er uinteressant, og at jeg vil lese flere innblikk fra hverdagen. Vil anta at flere gjør det samme. Men neida, hun pøser på med disse identiske innleggene uke etter uke. Jeg synes det er rart at hun ikke henter mer inspirasjon fra Ida. Hun klarer jo å blogge personlig uten å være utleverende. Men det som skiller dem er vel at Ida er en dyktig skribent, mens Kristina i beste fall er middelmådig (hun sier at hun ville ha blitt journalist hvis hun ikke hadde vært blogger, men det tror jeg ikke hun hadde klart særlig bra). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. april 2020 #116 Del Skrevet 16. april 2020 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 16. april 2020 #117 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Liker henne ikke. Synes det virker rart at det plutselig var lov med 10 stykker. Er hun ikke redd får å smitte eldre foreldre og svigerforeldre? Hun kan jo ikke vite om hun bærer på smitte. Endret 16. april 2020 av LaptopPute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajaaaaaa Skrevet 17. april 2020 #118 Del Skrevet 17. april 2020 11 timer siden, LaptopPute skrev: Liker henne ikke. Synes det virker rart at det plutselig var lov med 10 stykker. Er hun ikke redd får å smitte eldre foreldre og svigerforeldre? Hun kan jo ikke vite om hun bærer på smitte. Tror ikke foreldre eller svigerforeldre er redde for smitte selv, da de alle var på påskelunsj hos foreldrene til KA også.. Så ser ut som at det er samme "regler" over hele linja hos begge familiene... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 17. april 2020 #119 Del Skrevet 17. april 2020 21 minutter siden, Kajaaaaaa said: Tror ikke foreldre eller svigerforeldre er redde for smitte selv, da de alle var på påskelunsj hos foreldrene til KA også.. Så ser ut som at det er samme "regler" over hele linja hos begge familiene... Det er helt idiotisk. Bryr de seg ikke om at det da er større sjanse for at de kan smitte andre for eksempel på butikken når så mange mennesker har samlet seg? Om de så velger å leve så utrolig egoistisk så ta for guds skyld ikke å skriv om det på bloggen som om det er en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 17. april 2020 #120 Del Skrevet 17. april 2020 Det kan umulig være lang tid igjen av den bloggen, noe mer kjedelig og intetsigende skal du lete lenge etter! Synes jeg har det mer spennende selv her jeg sitter på hjemmekontor enn hun har... Et langt innlegg om at hunden har tisset i sengen så hun må vaske sengetøy? What? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå