Gå til innhold

Er tatoveringer nåtidens hockeysveis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer barna til alle tatoverte mennesker til å se på de tatoverer foreldrene sine på samme måte som barn fra 90-tallet så på sine foreldre. 

 

Anonymkode: fbdcb...b65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😂

Forskjellen er at en hockeysveis kan klippes av på et blunk. Har du først tatovert deg er du en harrytass resten av livet 

Anonymkode: 51661...f92

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! SKJEGG er nåtidens hockeysveis!

Anonymkode: ac727...e8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både hipster-skjegg og Tattis er våre dagers hockeysveis.

Nå har så mange tatt tattoo at det GARANTERT blir svært harry og ukult innen kort tid...

Men alle tattiser er jo sååå personlige og betyr såååå mye at det gjør sikkert ikkeno 🙄🤣

Anonymkode: a4e06...a35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stort og rungende JA!!! Det er samtidens harrysymbol numero uno. 

Jeg føler meg så unik og fresh med min ubesudlede kropp, og synes menn uten tatoveringer blir ekstra hotte ved siden av menn med tattiser...

Anonymkode: dcdd3...8bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om grunnen til at det er så få som syns tatoveringer er harry i denne tråden er at de fleste som leser dem har dem 😆

Anonymkode: ec71f...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja, tatoveringer er harry og white trash. Hadde en periode på videregående jeg lurte på å tatovere kinesisk tegn på ankelen, for en del jenter hadde det. Jeg takker nå Gud for at jeg ikke gjorde noe permanent på VGS. 

Anonymkode: 4400e...e57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror nok barn kommer til å se på tatoveringstrenden i dag på samme måte som vi nå ser på platåsko og hockeysveis. Det sørgelige er at i motsetning til klein mote er det ikke så lett å kvitte seg med tatoveringene. 

Hvor mange synes i dag at "tramp stamp" er noe annet enn harry?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke allerede sett på som litt harry, da? Det rare er at det virker som de fleste som sitter der med sleeven sin rett ved siden av en annen med sleeve likevel tror det gjør dem unike og edgy. Det er noe litt komisk og selvhøytidelig over det. 

Anonymkode: d1628...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/23/2019 at 2:44 PM, AnonymBruker said:

Nope! SKJEGG er nåtidens hockeysveis!

Anonymkode: ac727...e8e

Skjegg har vært in siden tidenes morgen. Jeg skal aldri fjerne det!

Anonymkode: e27f8...082

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke allerede sett på som litt harry, da? Det rare er at det virker som de fleste som sitter der med sleeven sin rett ved siden av en annen med sleeve likevel tror det gjør dem unike og edgy. Det er noe litt komisk og selvhøytidelig over det. 

Anonymkode: d1628...0fc

De fleste av oss synes nok det er temmelig harry allerede ja, men jeg tror det tar litt tid før vi er der at det er "allment" anerkjent som nettopp dette. Jeg tenker "tramp stamp" er der i dag, og dagens tatoveringsmote kommer nok dit om ikke så alt for lenge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fullt mulig å fjerne en tatovering helt i dag da, merkelig hvordan folk ser ut til å glemme at det finnes svært gode laserbehandlinger nå der hele tatoveringen kan fjernes i løpet av 6-8 behandlinger. Dyrt og vondt ja, men tatoveringen forsvinner i hvert fall. 

Anonymkode: af89c...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo fullt mulig å fjerne en tatovering helt i dag da, merkelig hvordan folk ser ut til å glemme at det finnes svært gode laserbehandlinger nå der hele tatoveringen kan fjernes i løpet av 6-8 behandlinger. Dyrt og vondt ja, men tatoveringen forsvinner i hvert fall. 

Anonymkode: af89c...d51

Det er jo det det ikke er.

Anonymkode: 27d7f...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎07‎.‎2019 den 14.38, AnonymBruker skrev:

😂

Forskjellen er at en hockeysveis kan klippes av på et blunk. Har du først tatovert deg er du en harrytass resten av livet 

Anonymkode: 51661...f92

harrytass og stolt av det jeg da, fikk min første på 90 tallet og min siste for noen mnd siden og kommer til å fortsette så lenge jeg ønsker å ta så mange jeg vil.. :laugh: man tenker mer over en tattoo enn man gjør mote for å si det slik, de fleste i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det det ikke er.

Anonymkode: 27d7f...7ff

joda, jeg har fjernet en jeg - viser ikke arr eller noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det det ikke er.

Anonymkode: 27d7f...7ff

Eh jo? Har fjernet 2 stk. Riktignok har det tatt 1,5 år. Mangler kun 1 behandling til på den ene, men den andre synes ikke i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carrot skrev:

joda, jeg har fjernet en jeg - viser ikke arr eller noe :)

 

Akkurat nå, Absurdah skrev:

Eh jo? Har fjernet 2 stk. Riktignok har det tatt 1,5 år. Mangler kun 1 behandling til på den ene, men den andre synes ikke i det hele tatt. 

Hvordan er huden etter en slik operasjon? Synes det eller merkes på noen måte at dere har hatt en tatovering der eller er huden helt lik som ellers på kroppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid skrev:

 

Hvordan er huden etter en slik operasjon? Synes det eller merkes på noen måte at dere har hatt en tatovering der eller er huden helt lik som ellers på kroppen? 

Huden min er helt lik resten men det er klart det tok tid, jeg fikk flere bahdnlinger med laser den gang jeg fjernet min og i starten var huden lysere på en måte men nå ser du ikke at det har vært noe der om du ikke vet det og ser etter - jeg må i allefall påpeke hvor dersom jeg skal vise det frem..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tattoo_removal

"Typically, black and other darker-colored inks can be removed completely using Q-switched lasers while lighter colors such as yellows and greens are still very difficult to remove."

Det er jo fargete tatoveringer de fleste tar nå om dagen.

Anonymkode: 27d7f...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...