Gå til innhold

Er tatoveringer nåtidens hockeysveis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, mange av de som er barn nå kommer til å være flaue over mødrene og fedrene sine når de vokser opp, for da kommer det til å bli veldig synlig for dem hvem sine foreldre som har klasse og ikke. "Mamma, kan du ikke dekke deg til for jeg får vennene mine på besøk i dag".

Anonymkode: afd7f...1c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåtidens hockeysveis blant kvinner er brede, overdrevent opptegnede øyenbryn og feite løsvipper.

Nåtidens hockeysveis blant menn er nok sikkert manbun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipster-skjegg er nåtidens hockeysveis, mens full sleeve tattoo er nåtidens kinesisk tegn/trampstamp/keltisk-inspirert mønster. 

Lurer på hvor det ble av alle de med kinesisk tegn, tror laser klinikkene har gjort god business der. 

Anonymkode: e48a9...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tattoo_removal

"Typically, black and other darker-colored inks can be removed completely using Q-switched lasers while lighter colors such as yellows and greens are still very difficult to remove."

Det er jo fargete tatoveringer de fleste tar nå om dagen.

Anonymkode: 27d7f...7ff

jeg fikk vite at det røde i min nok ville vise etterpå, men som sagt gikk det bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La-,oss-dømme-tråd. 

Hva er vitsen? Har ingen tatovering, men jeg vil ha en. Alle trender går over. Og når trenden er over, vil jeg ta en. Bare på trass 😅 what ever. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mange av de som er barn nå kommer til å være flaue over mødrene og fedrene sine når de vokser opp, for da kommer det til å bli veldig synlig for dem hvem sine foreldre som har klasse og ikke. "Mamma, kan du ikke dekke deg til for jeg får vennene mine på besøk i dag".

Anonymkode: afd7f...1c7

Aldri opplevd og mine unger er fra slutten av tyve årene til starten på tenåra pluss fosterbarna som er litt yngre.. Holdninger arves ;)

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hipster-skjegg er nåtidens hockeysveis, mens full sleeve tattoo er nåtidens kinesisk tegn/trampstamp/keltisk-inspirert mønster. 

Lurer på hvor det ble av alle de med kinesisk tegn, tror laser klinikkene har gjort god business der. 

Anonymkode: e48a9...483

Jeg har mine, har en kinesisk venninne som hjalp meg, mine har betydning - sønnen, datteren, familien osv og de står der pent på rekke i dag som de gjorde den dagen jeg tok dem. Men det er klart, de som gikk inn i sjappa og plukket fra veggen typ "love" osv har nok et annet forhold til dem.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bare folk som elsker tatoveringer ta det, og folk som ikke liker det la være å klage på folk som gjør det? Alle har vær sin smak! Hadde vært kjedelig om vi alle var like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBrukerrr skrev:

Kan ikke bare folk som elsker tatoveringer ta det, og folk som ikke liker det la være å klage på folk som gjør det? Alle har vær sin smak! Hadde vært kjedelig om vi alle var like.

Enkelt og greit. Men så enkelt er der tydeligvis ikke. Folk elsker å dømme og å latterliggjøre. Det bunner bare i usikkerhet. Så... mye å henge seg opp i om man kjeder seg. Hm

Må ta med at det fins unntak 😄 for det er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Carrot said:

Aldri opplevd og mine unger er fra slutten av tyve årene til starten på tenåra pluss fosterbarna som er litt yngre.. Holdninger arves ;)

Jeg har mine, har en kinesisk venninne som hjalp meg, mine har betydning - sønnen, datteren, familien osv og de står der pent på rekke i dag som de gjorde den dagen jeg tok dem. Men det er klart, de som gikk inn i sjappa og plukket fra veggen typ "love" osv har nok et annet forhold til dem.. :)

Grøss. Nå kjenner jeg plutselig på litt barnevernangst, og det selv om jeg ikke har barn.

Anonymkode: 27d7f...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBrukerrr said:

Kan ikke bare folk som elsker tatoveringer ta det, og folk som ikke liker det la være å klage på folk som gjør det? Alle har vær sin smak! Hadde vært kjedelig om vi alle var like.

I prinsippet, jo. Det er bare det at det er mange mennesker under 25 som tar tatoveringer, og de skjønner ikke helt hva det er de gjør.

Anonymkode: 27d7f...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tramp stamp og kinesiske tegn har vel aldri vært noe annet enn harry selv på 90-tallet og starten av 200-tallet da det var det store...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Grøss. Nå kjenner jeg plutselig på litt barnevernangst, og det selv om jeg ikke har barn.

Anonymkode: 27d7f...7ff

mener du at jeg er en dårlig fostermor og at vi er dårlige fosterforeldre basert på at jeg har tattoos? Eller hva prøvde du si her egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, herzeleid skrev:

 

Hvordan er huden etter en slik operasjon? Synes det eller merkes på noen måte at dere har hatt en tatovering der eller er huden helt lik som ellers på kroppen? 

Huden min er helt vanlig nå :) avsluttet den siste for 2-3 mnd siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det såkalt "man bun" som er nåtidens hockeysveis. Mye sært og gyselig på 80-tallet, men mannebunnen tar kaka synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...