Gå til innhold

Spandere tur på voksne barn u/ partnere. Greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri reist på tur med min mor uten samboeren min. Jeg må ha noen å ventilere til, og det er hans rolle. Jeg er 100% sikker på at broren min heller ikke hadde vært med. 

Bursdagsturer gjør vi, med mamma, men da hele storfamilien. 

Anonymkode: 80561...2c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir en helt annen dynamikk når det bare er de nærmeste som er sammen, så jeg synes det er helt i orden - og til og med lurt - å ha slike opplevelser når man har muligheten til det.

Så lenge man ellers er inkluderende og alle føler seg velkomne der det er naturlig. Aldri slik at man spiller på samvittigheten til noen for at de skal bli med. Dersom alt er bra på forhånd så vil ikke en slik tur være noen belastning for noen, om det er noe som skurrer- så vil en slik tur gjøre det vanskeligere.

Jeg er enig med andre her, du/dere bør vurdere hvor lenge dere drar og når - slik at det passer inn i resten av livet til alle sammen.

 

Anonymkode: f7e05...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgetur - ja. To uker - nei.

Anonymkode: 68549...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt ok å dra på ferietur med bare foreldre og barn. Forventer ikke at mannen min skal bli bedt med på alt, og vice versa. 

Det hadde vært noe annet hvis du inviterte feks et barn med partner, og et annet uten. Da kunne man snakke om å ekskludere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...