Gå til innhold

Gruer meg til å jobbe igjen, kommer til å få spørsmål om ferien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg gruer meg til jeg skal starte å jobbe igjen, ikke fordi ferien er over men fordi jeg ikke har gjort noe i år. Jeg har bare sitter hjemme i snart tre uker, kanskje vært en tur på senteret men det er det. Gruer meg til jeg skal svare når kollegaer spør om jeg har gjort noe i ferien, for jeg har ikke noe å fortelle. 

 

Anonymkode: 6e88e...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at du fikk slappet av hjemme og gjort ting du ellers ikke har tid til.

Anonymkode: a7a05...290

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil egentlig bare dra langt vekk og drite i alt og alle. Drittsommer. 

Anonymkode: 6e88e...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke gjort noe da? 

Anonymkode: 331ea...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor har du ikke gjort noe da? 

Anonymkode: 331ea...a2a

Har ikke hatt noen å finne på ting med. Enten har de jobbet eller vært på tur med kjæresten sin. 

Anonymkode: 6e88e...9dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke alltid gjøre noe og fortelle og overdrive feriene sine. Mye er oppskrytt. Når jeg har ferier sover jeg lenge, loker med tiden og netflixer. Har ikke ork til å drasse med folk og familie. Digg å være hjemme. Så lenge du trives med det så gi f i folk. 

Anonymkode: 005d8...32c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er min drømmesommer😍 elsker å bare være hjemme og slappe av og drive på med hus-prosjekter. Ønsker man noe annet er det mat/skuespill/musikk Festivaler over alt, shopping. Dagstur til Sverige eller Danmark om man har overskudd. Besøke venner. Besøke fritidspark, dyrepark, badepark om man ønsker. Herlig!! 

«I sommerferien fikk jeg slappet skikkelig av. Traff masse venner og fikk ferdigstilt mange prosjekter jeg har utsatt tidligere i år. Kjempedeilig.» mer trenger du vel ikke å si? Ingenting å være flau over? 

Anonymkode: 7cb52...086

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt noen å finne på ting med. Enten har de jobbet eller vært på tur med kjæresten sin. 

Anonymkode: 6e88e...9dc

Det er ingenting i veien for å reise et sted alene :) jeg har vært ute alene to kvelder på rad og har kommet i kontakt med så interessante mennesker. Kan anbefales:) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som du har hatt drømmeferien i mine øyne😂 

Jeg er kjempemisunnelig. Vi reiser alltid på ferie og allerede på flyet, sitter jeg med hjemlengsel😬 

Du har ingenting å være flau over. 

Anonymkode: ff94d...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt noen å finne på ting med. Enten har de jobbet eller vært på tur med kjæresten sin. 

Anonymkode: 6e88e...9dc

Man kan jo finne på ting alene. :) Det er uansett ikke noe galt i å si at man har hatt en rolig ferie, og bare vært hjemme. 

Anonymkode: 331ea...a2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier bare å si at jeg har kosa meg skikkelig hjemme, tida har gått så sakte og ferien har virket så lang fordi jeg bare har brukt dagene til å slappe av. Folk pleier å bli misunnelige 😊

Anonymkode: 542fc...822

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare si at du har slappet av hjemme og ordnet noen småting? Hadde ikke stusset hvis noen av kollegene mine hadde sagt det

Anonymkode: 9a7bf...bd0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare si at du har slappet av hjemme og ordnet noen småting? Hadde ikke stusset hvis noen av kollegene mine hadde sagt det

Anonymkode: 9a7bf...bd0

Det hadde ikke jeg heller. 

Anonymkode: c4dcc...5b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, er forsåvidt sant som dere sier. Greia er bare at jeg har følt meg så enorm ensom i ferien når jeg ser alle andre er og koser seg på feks stranda eller på tur. Det har vært en utrolig kjedelig og meningsløs sommer for meg. 

Setter pris på svarene deres❤️

Ts. 

Anonymkode: 6e88e...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staycation kaller de det, kan være mange grunner til det 👌🏻 Både at man ikke har noen å finne på ting med og økonomi. Husk at alt du ser i sosiale medier er ett bilde el ti sekunder med film der de virkelig koser seg. Ellers kan det være kjefting, krangling og dårlig humør på barn og voksne som man ikke deler med andre :)

Når vi er på ferie er jeg mer sliten når jeg kommer hjem, enn før vi dro, så vi reiser ikke hvert år 👍🏻

Anonymkode: e0911...580

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg hjemme og Gud det har vært deilig.

Anonymkode: 8973c...af8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, er forsåvidt sant som dere sier. Greia er bare at jeg har følt meg så enorm ensom i ferien når jeg ser alle andre er og koser seg på feks stranda eller på tur. Det har vært en utrolig kjedelig og meningsløs sommer for meg. 

Setter pris på svarene deres❤️

Ts. 

Anonymkode: 6e88e...9dc

Off da, høres ut som om du er litt ensom ellers også? Jeg var det i en periode, og meldte meg på noen forskjellige kurs. På kursagenten finnes det mye forskjellige og spennende kurs. Da møter du mennesker med de samme interessene som deg, lærer noe, og får utvidet horisonten. Det var bra for meg ihvertfall.

Anonymkode: d77ef...70c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare si at du har kost deg hjemme, fått slappet av og at det har vært dødsdeilig.

Men jeg synes ikke du skal la det stoppe deg at du ikke har hatt noen å gjøre ting sammen med. Gå en fjelltur alene (eller lån en hund for å ta med), besøk venner/slektninger som bor andre steder, ta deg noen dager i en by eller land du alltid har drømt om å se, oppsøk et varmt land hvis du liker varme, finn ut hvor favorittartisten din har konsert når du har fri, reis dit og planlegg oppholdet rundt det. Hvis du bare planlegger litt, kan du ha verdens beste feriereise alene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg gruer meg til jeg skal starte å jobbe igjen, ikke fordi ferien er over men fordi jeg ikke har gjort noe i år. Jeg har bare sitter hjemme i snart tre uker, kanskje vært en tur på senteret men det er det. Gruer meg til jeg skal svare når kollegaer spør om jeg har gjort noe i ferien, for jeg har ikke noe å fortelle. 

 

Anonymkode: 6e88e...9dc

Hvor  gammel er du da? 🙂

Ikke tenk så mye på dette, du må jo heller ikke brette ut hva du har gjort på friukene dine.

"ikke noe spesielt, slappet av"

Det er jo himmelsk deilig å ha 3-4 uker der man kan slappe helt av! Gjøre som man vil selv. Ikke bli styrt av arbeidslivet, selv elsker jeg det da 🙂 Pleier ta meg en liten reise uke 2, uke 3 slapper jeg av helt. Trening, turer osv.

Anonymkode: 80f76...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor  gammel er du da? 🙂

Ikke tenk så mye på dette, du må jo heller ikke brette ut hva du har gjort på friukene dine.

"ikke noe spesielt, slappet av"

Det er jo himmelsk deilig å ha 3-4 uker der man kan slappe helt av! Gjøre som man vil selv. Ikke bli styrt av arbeidslivet, selv elsker jeg det da 🙂 Pleier ta meg en liten reise uke 2, uke 3 slapper jeg av helt. Trening, turer osv.

Anonymkode: 80f76...044

Jeg er i starten av 30-årene. Hadde det ikke vært for at hver dag er lik for meg hadde det ikke gjort noe, men jeg har en deltidsjobb og dagene jeg ikke jobber bare ligger jeg her. 

Hadde et håp om at denne sommeren her skulle jeg gjøre mye hyggelig men slik ble det ikke. Det er godt å være hjemme, men jeg er hjemme så mye alene så det ble litt tung ferie for meg i år. 

Anonymkode: 6e88e...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...