Gå til innhold

Har du vært ute å reist i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var en tur med Kielferga i slutten av februar og i juni var jeg fire dager i Roma. Håper å få til en Kieltur til i løpet av høsten. :) 

Anonymkode: 9eb12...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg "bare" vært i USA (Nevada og Arizona), men har faktisk reist en del det siste året. Har to små barn (tette), så har vært mye hjemme de siste årene.. Skal til Spania i august og planlegger tur til USA (Florida) til høsten igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2019 at 1:48 PM, AnonymBruker said:

Jeg har vært på en 4 dagers utenlandsreise i april. Ellers kun en helgetur i Norge. Skulle reist mer, men har ikke økonomi til å reise så mye :) . Hva med dere? 

Anonymkode: 3b0b6...98d

Ingen reiser på meg i år, for mye jobb å gjøre og det sliter meg totalt ut. Neste år satser jeg på USA tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FantasDick said:

I år har jeg "bare" vært i USA (Nevada og Arizona), men har faktisk reist en del det siste året. Har to små barn (tette), så har vært mye hjemme de siste årene.. Skal til Spania i august og planlegger tur til USA (Florida) til høsten igjen. 

Hvor i Arizona var dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

Hvor i Arizona var dere?

Vi bodde i Las Vegas og skulle bare kjøre en tur til Hoover Dam, men vi kjørte laaangt innover Arizona før vi oppdaget at vi hadde kjørt for langt. :hoho: Så egentlig var vi bare i ødemarken og små towns, Kingman feks :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, FantasDick said:

Vi bodde i Las Vegas og skulle bare kjøre en tur til Hoover Dam, men vi kjørte laaangt innover Arizona før vi oppdaget at vi hadde kjørt for langt. :hoho: Så egentlig var vi bare i ødemarken og små towns, Kingman feks :biggrin:

Ahah, men var vel en fin strekning å kjøre feil på da i vertfall? 😄 Tenker meg en sommertur til phoenix neste år, tenker da mest på varmen 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

Ahah, men var vel en fin strekning å kjøre feil på da i vertfall? 😄 Tenker meg en sommertur til phoenix neste år, tenker da mest på varmen 😄 

Ja, det var kjempefine veier og spennende landskap, derfor kjørte vi litt til! :) Det er vel ganske varmt der om sommeren, vi reiste i januar og jeg gikk i kjole hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært i utlandet på 6,5 år, med mindre Strömstad teller...

Anonymkode: acf11...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Asora skrev:

Jeg har ikke reist noe. Jeg har ingen å reise sammen med.

Hvorfor ikke reise alene? Jeg gjør det.

Har vært i Portugal og på høsten drar jeg til Hellas. 

Anonymkode: 3ce13...537

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var to uker på øyhopping sør i Thailand i vinter. Så reiser vi straks avgårde 3 uker til Spania. Til jul blir det tre uker i Asia. Ellers har det vært helgeturer innlands/Sverige. Mye fjellturer.

Hele familien elsker å reise, så vi prioriterer det foran alt.

Anonymkode: 7b5ea...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt tidenes halvår med reising mens jeg har studert. Vietnam og Kambodjsa i samme tur, Paris, Barcelona, Marrakech, Roma, Florida, Istanbul, Strømstad og en MC-tur rundt i Telemark og Hardangervidda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnmark + Sverige og Finland. Alltid moro å få praktisert turistfinsken min som blir bedre for hvert år. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var i Berlin i påsken. Skulle gjerne reist mer i løpet av et år, men det ble bare med den turen i år dessverre... :( 

Anonymkode: 39871...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt en del reiser - ski i Japan i februar, New Zealand og Australia i mars, Vietnam og Singapore i april, Malaysia i juni, Førøyene og Thailand i juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to turer på /mot Sørlandet i vår og i sommer. Måtte avlyse en tur, vurderer hvor jeg skal dra for å komme bort fra varmen hvis den vedvarer, enten til Danmark, Island eller til Nord-Norge. Først må jeg saumfare værvarsel for de ulike stedene. 

Anonymkode: afa72...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...