Gå til innhold

Har du vært ute å reist i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på en 4 dagers utenlandsreise i april. Ellers kun en helgetur i Norge. Skulle reist mer, men har ikke økonomi til å reise så mye :) . Hva med dere? 

Anonymkode: 3b0b6...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vært på 2 langhelger og to ferieturer, en i Norge, 3 i utlandet. 

Anonymkode: db88f...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Japan. Jeg skal også til et europeisk land på sensommeren. 

Anonymkode: 49d12...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 35 reisedøgn privat hittil i år. Vært i 10 land. Reise er min største hobby og det alle mine sparepenger går til.

Satser på 2-3 land/reiser til i løpet av høsten. Sannsynligvis 1-2 langhelger og forhåpentligvis en uke i varmere strøk.

Anonymkode: 52f52...321

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke i europeisk storby, to uker i syden, en langhelg i en by i Norge er det jeg har rukket foreløbig. Har også booket en uke på fjellet og en uke i Marokko til høsten.  Dette er mye mer enn jeg vanligvis reiser i året, men med to store familiebegivenheter utenlands så ble det sånn i år :) 

Anonymkode: d56ed...992

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To uker i Asia i vinter, langhelg i Polen i juni, og en uke i Hellas i juli. Skal også reise bort i juleferien. Reise er min lidenskap og hobby, så det er en stor prioritering å få reist mest mulig!

Anonymkode: 29bfc...8c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i Myanmar. Det var fantastisk. 

Anonymkode: bf288...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Tenker på CO2-utslipp, så jeg holder meg hjemme.

Anonymkode: fd296...905

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i Hellas og drar igjen til høsten. Forskjellige steder. Jeg lever veldig nøkternt sånn at jeg har råd til å reise.

Anonymkode: 3ce13...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jobbreiser teller så har jeg vært i Oslo et par ganger i år, samt Stavanger, Svolvær og i et par turer til mitt hjemsted men det er en kort reise. Skal på ferie til Kreta og til Spania litt senere i sommer. Og håper på en tur til litt mere eksotiske strøk senere i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en langhelg i Sverige med familien, 14 dager i USA (studierelatert), 14 dager i Bulgaria med familien og venninnehelg i Oslo. Skulle gjerne reist mer, men det koster når en har 4 halvstore barn.

Anonymkode: 1d773...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.7.2019 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på en 4 dagers utenlandsreise i april. Ellers kun en helgetur i Norge. Skulle reist mer, men har ikke økonomi til å reise så mye :) . Hva med dere? 

Anonymkode: 3b0b6...98d

Jepp, var en laaaanghelg i Seefeld i februar i forbindelse med VM på ski. Var en helg i mars i Østersund i forbindelse med VM i Skiskyting. Var på cruise fra Barcelona til Southampton i mai.

Reiser en uke til Nordnorge på mandag. Skal til Gran Canaria i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig to jobbreiser, begge i Norge. Senere i sommer skal jeg til Madrid, og så blir det Danmark og London i høst. Og kanskje noen flere jobbreiser i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rundt i norge, og i Hellas, Santorini. Nydelig sted. Neste reise går til karibien

Anonymkode: 5c034...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra en 5 ukers ferie i går. Var i Tunisia. Herlig med varme.. Blir nok en tur til UK til høsten tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen og Italia her. Blir en tur til Florida i november også, for å besøke familie. 

Anonymkode: f6323...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...