herzeleid Skrevet 19. juli 2019 #81 Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så da er vi alle enige om at TS er good, mens når det gjelder denne jenta ingen av oss egentlig vet noe om, der lener vi oss på kjæresten til TS sitt ord som gjenfortalt gjennom TS og konkluderer med at hun er en eneste stor hore og en slut. Ironi. Anonymkode: 88d96...209 Nei vi er, om noe, enige i at TS sin opplevelse virker som en mye bedre opplevelse enn å være hun som to gutter hadde trekant med på "lættis" og nå går og ler av. Jeg synes ikke det er en veldig drøy konklusjon. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #82 Skrevet 19. juli 2019 4 minutter siden, herzeleid skrev: Nei vi er, om noe, enige i at TS sin opplevelse virker som en mye bedre opplevelse enn å være hun som to gutter hadde trekant med på "lættis" og nå går og ler av. Jeg synes ikke det er en veldig drøy konklusjon. Kanskje hun hadde en fantastisk opplevelse og tenker tilbake på det hver eneste gang hun legger seg alene på kvelden. Med et stort smil om munnen. Vi vet ingenting, vi trenger ikke vite noenting, det er uansett en privatsak som ligger fortiden til og som ingen andre har rett eller grunn til å vurder på noen som helst måte. Det er en ikke-diskusjon og det er hva TS og kjæresten hennes trenger å vite. Anonymkode: 88d96...209 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #83 Skrevet 19. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er vi alle enige om at TS er good, mens når det gjelder denne jenta ingen av oss egentlig vet noe om, der lener vi oss på kjæresten til TS sitt ord som gjenfortalt gjennom TS og konkluderer med at hun er en eneste stor hore og en slut. Ironi. Anonymkode: 88d96...209 Jeg sier ikke at hun var det. Jeg tror hun ville akkurat det samme som meg og bli behandlet og sett på som jeg gjorde. Kanskje det var fremgangsmåten, guttene eller måten hun oppførte seg på men ett eller annet gjorde at disse to opplevelsene var helt forskjellig. Noe som er veldig synd. Jeg vet ikke hvem hun er og var der ikke så jeg vet ikke så mye. Det jeg vet er at min kjæreste ser på en jente i en sånn trekant som veldig drøy. Fordi det var han og kompisens syn på henne. ts Anonymkode: a0f3c...aac
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #84 Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at hun var det. Jeg tror hun ville akkurat det samme som meg og bli behandlet og sett på som jeg gjorde. Kanskje det var fremgangsmåten, guttene eller måten hun oppførte seg på men ett eller annet gjorde at disse to opplevelsene var helt forskjellig. Noe som er veldig synd. Jeg vet ikke hvem hun er og var der ikke så jeg vet ikke så mye. Det jeg vet er at min kjæreste ser på en jente i en sånn trekant som veldig drøy. Fordi det var han og kompisens syn på henne. ts Anonymkode: a0f3c...aac Nei, jeg vet at du ikke har sagt det, sorry. Mitt poeng er at alt det her er totalt uinteressant, at det eneste kjæresten din egentlig kan vurdere er hvordan han selv var og følte seg i situasjonen, han er ikke noen dommer over hva handlingene hennes gjorde henne til bare fordi han var delaktig. Anonymkode: 88d96...209
herzeleid Skrevet 19. juli 2019 #85 Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun hadde en fantastisk opplevelse og tenker tilbake på det hver eneste gang hun legger seg alene på kvelden. Med et stort smil om munnen. Vi vet ingenting, vi trenger ikke vite noenting, det er uansett en privatsak som ligger fortiden til og som ingen andre har rett eller grunn til å vurder på noen som helst måte. Det er en ikke-diskusjon og det er hva TS og kjæresten hennes trenger å vite. Anonymkode: 88d96...209 Selvfølgelig har andre både rett og grunn til å vurdere andres adferd, særlig om en skal gå inn i et seriøst forhold med hverandre. For mange er det uattraktivt med en som lar fremmede menn, som ler av og ser ned på henne, ha sex med henne, særlig om situasjonen er en "lættis" trekant. Det må en ha en selvfølgelig rett til å føle, på samme måte som en har en selvfølgelig rett til å hoppe til sengs med menn som ikke respekterer en. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #86 Skrevet 19. juli 2019 Akkurat nå, herzeleid skrev: Selvfølgelig har andre både rett og grunn til å vurdere andres adferd, særlig om en skal gå inn i et seriøst forhold med hverandre. For mange er det uattraktivt med en som lar fremmede menn, som ler av og ser ned på henne, ha sex med henne, særlig om situasjonen er en "lættis" trekant. Det må en ha en selvfølgelig rett til å føle, på samme måte som en har en selvfølgelig rett til å hoppe til sengs med menn som ikke respekterer en. Man har lett til å føle og tenke hva man vil om hva som er attraktivt ja, men med to forbehold: Ikke lat som at det er en moralsk vurdering, for det er det ikke, det er en smakssak. Og ikke tro at du er i posisjon til å gjøre disse vurderingene i det hele tatt, for det er du ikke før du er i personen det gjelder sine sko og der kommer du aldri. Ydmykhet med tanke på disse to punktene ville gjort veldig mange mennesker veldig mye klokere. Anonymkode: 88d96...209 1
Gjest Tamsi Skrevet 19. juli 2019 #87 Skrevet 19. juli 2019 23 minutter siden, herzeleid skrev: Poenget er vell at han ser på kvinner som brukes av menn, som kvinner som brukes av menn. Ikke at han ser på kvinner generelt slik? Da må han også anerkjenne seg selv som en som bruker kvinner.
herzeleid Skrevet 19. juli 2019 #88 Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man har lett til å føle og tenke hva man vil om hva som er attraktivt ja, men med to forbehold: Ikke lat som at det er en moralsk vurdering, for det er det ikke, det er en smakssak. Og ikke tro at du er i posisjon til å gjøre disse vurderingene i det hele tatt, for det er du ikke før du er i personen det gjelder sine sko og der kommer du aldri. Ydmykhet med tanke på disse to punktene ville gjort veldig mange mennesker veldig mye klokere. Anonymkode: 88d96...209 Jeg har aldri påstått at det er en moralsk vurdering. Tvert imot pleier jeg å understreke at det overhodet ikke handler om moral, og at det dermed er en avsporing å snakke om dobbeltmoral, som mange ofte gjør. At en må være i en annen persons situasjon for å vurdere personen og handlingene er jeg uenig i. En kan fint vurdere det dithen at en synes noe er ekkelt, at en person er uattraktiv osv. uten å være i den personens situasjon. Strengt tatt forutsetter ofte disse vurderingene at en er en person som nettopp ikke velger slik.
herzeleid Skrevet 19. juli 2019 #89 Skrevet 19. juli 2019 2 minutter siden, Tamsi skrev: Da må han også anerkjenne seg selv som en som bruker kvinner. Han er en person som bruker kvinner som velger å bli brukt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #90 Skrevet 19. juli 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg trenger deres synspunkt på er: 1. Han mener at dette er en manne fantasi fordi det handler om dominans over kvinnen og at det er veldig få kvinner som fantaserer om dette og som faktisk hadde gjort det. 2. Han mener at en jente er mye mer «slutty» dersom hun har trekant med to menn en det mennene er fordi det er kvinnen som blir «brukt av mennene» 3. Det er verre at jeg har gjort det enn at han har gjort det. Jeg mener det er helt likt for oss begge og at det blir veldig dobbeltmoral å si noe sånt. Og jeg ser ikke på det som å bli brukt men mer å bli forgudet at to menn😇 Anonymkode: a0f3c...aac 1. Jeg er kvinne og kan fantasere om sex med to menn. Men da har jeg dominansen, de dominerer ikke meg og i fantasien har de to sex med hverandre også😂 Kjæresten din kan vel ikke uttale seg noe om kvinners fantasier når han er mann?? 2. Trenger det være slik da? Kan ikke alle ha en likeverdig rolle i sexen? Herregud for en gammeldags måte å tenke på. Så om en mann har sex med to kvinner, blir han brukt da eller?? Mannen din bør virkelig snu om tankegangen litt. Anonymkode: a0ef2...a4b 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #91 Skrevet 19. juli 2019 Nå fikk jeg vondt av deg, ts 😕 det er alltid et slag i magen når ens kjære viser seg å være dobbeltmoralsk, umoden, dømmende, sjalu, kunnskapsløs, en smule uintelligent, lite reflektert og fullstendig usexy. Håper du kommer over han fort. Anonymkode: 0eca1...86a 3
Gjest Tamsi Skrevet 19. juli 2019 #92 Skrevet 19. juli 2019 Akkurat nå, herzeleid skrev: Han er en person som bruker kvinner som velger å bli brukt. Akkurat. Det anser iallefall ikke jeg som en god egenskap.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #93 Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, herzeleid skrev: Jeg har aldri påstått at det er en moralsk vurdering. Tvert imot pleier jeg å understreke at det overhodet ikke handler om moral, og at det dermed er en avsporing å snakke om dobbeltmoral, som mange ofte gjør. At en må være i en annen persons situasjon for å vurdere personen og handlingene er jeg uenig i. En kan fint vurdere det dithen at en synes noe er ekkelt, at en person er uattraktiv osv. uten å være i den personens situasjon. Strengt tatt forutsetter ofte disse vurderingene at en er en person som nettopp ikke velger slik. Jada, jeg tenker ikke på deg på det første punktet. Der er vi helt enige. På det andre punktet forblir vi nok uenige, for vi må ganske dypt i materien for å diskutere videre på det. Anonymkode: 88d96...209
herzeleid Skrevet 19. juli 2019 #94 Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, Tamsi skrev: Akkurat. Det anser iallefall ikke jeg som en god egenskap. Hva mener du er negativt med det?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #95 Skrevet 19. juli 2019 1 time siden, herzeleid skrev: Skjønner igrunn hva han mener. Trekant, der to kompiser finner en tilfeldig jente på byen, handler jo ofte om at det er "lættis" og mange vil nok tenke at en jente som er med på det ikke akkurat er forholdsmateriell (sier ikke at dette gjelder deg). Akkurat det tror jeg det er veldig få kvinner som fantaserer om. Er det snakk om at en har avtalt med noen å ha en trekant og gjennomfører på en mer "ordentlig" måte fordi dette er noe en tenner spesielt på vil jeg synes det er litt annerledes. Men om jeg og venninnen min finner en skikkelig digg fyr på byen da, som vi har sex med? Han er altså ikke forholdsmateriale han heller? Situasjonen er helt lik. For noen gammeldagse holdninger folk har. Sex er sex, både for kvinner og menn. Da vet jeg det, at en mann som har hatt trekant med to jenter ikke er forholdsmateriale. Anonymkode: a0ef2...a4b 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #96 Skrevet 19. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men om jeg og venninnen min finner en skikkelig digg fyr på byen da, som vi har sex med? Han er altså ikke forholdsmateriale han heller? Situasjonen er helt lik. For noen gammeldagse holdninger folk har. Sex er sex, både for kvinner og menn. Da vet jeg det, at en mann som har hatt trekant med to jenter ikke er forholdsmateriale. Anonymkode: a0ef2...a4b Da er dere crazy sluts må du vite! Anonymkode: 88d96...209
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #97 Skrevet 19. juli 2019 1 time siden, herzeleid skrev: Akkurat det tror jeg det er veldig få kvinner som fantaserer om. Herregud hva tror du kvinner fantaserer om, trekant med en kvinne og en mann? Nei. Jentegjengen her har snakket om det og de som har tort å si noe fantaserer om to menn, ikke en kvinne og en mann. Vi er hetero alle sammen så hvorfor skulle vi fantasere om kvinner i trekant? Anonymkode: a0ef2...a4b 1
Gjest Tamsi Skrevet 19. juli 2019 #98 Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, herzeleid skrev: Hva mener du er negativt med det? Angående menn som ikke har noe problem med å bruke damer som "lar seg bruke" ? Da tenker jeg også på menn som er villige til å betale for seksuelle tjenester og thaikoner og slike ting. Og da begynner dette å spore veldig av fra trådens tema.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #99 Skrevet 19. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud hva tror du kvinner fantaserer om, trekant med en kvinne og en mann? Nei. Jentegjengen her har snakket om det og de som har tort å si noe fantaserer om to menn, ikke en kvinne og en mann. Vi er hetero alle sammen så hvorfor skulle vi fantasere om kvinner i trekant? Anonymkode: a0ef2...a4b Fordi kvinner har en mer flytende seksualitet og synes kvinner også er sexy og vakre. Anonymkode: 49671...047
herzeleid Skrevet 19. juli 2019 #100 Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men om jeg og venninnen min finner en skikkelig digg fyr på byen da, som vi har sex med? Han er altså ikke forholdsmateriale han heller? Situasjonen er helt lik. For noen gammeldagse holdninger folk har. Sex er sex, både for kvinner og menn. Da vet jeg det, at en mann som har hatt trekant med to jenter ikke er forholdsmateriale. Anonymkode: a0ef2...a4b Du beskriver jo en situasjon der dere synes han er kjempedigg og antagelig gir ham en kjempekveld. Det som skisseres over er en jente som to menn tar med hjem fra fest på "lættis" har sex med og ler av. Akkurat det fremstår veldig trist, og veldig nedverdigende. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud hva tror du kvinner fantaserer om, trekant med en kvinne og en mann? Nei. Jentegjengen her har snakket om det og de som har tort å si noe fantaserer om to menn, ikke en kvinne og en mann. Vi er hetero alle sammen så hvorfor skulle vi fantasere om kvinner i trekant? Anonymkode: a0ef2...a4b Du må nesten lese igjen. Jeg skriver at jeg tror få kvinner fantaserer om å være en "lættis" opplevelse for to kompiser. Særlig ikke en de har null respekt for, ser ned på og ler av. 2 minutter siden, Tamsi skrev: Angående menn som ikke har noe problem med å bruke damer som "lar seg bruke" ? Da tenker jeg også på menn som er villige til å betale for seksuelle tjenester og thaikoner og slike ting. Og da begynner dette å spore veldig av fra trådens tema. De aller fleste menn tror jeg, gitt at de er single og heterofile, vil være villige til å bruke kvinner som er med på det. Lettvint sex står generelt temmelig mye høyere i kurs hos menn enn hos kvinner. Mulig vi legger noe ulik betydning i det å "bruke". Jeg tenker da å benytte seg av en person som har den ene funksjonen i ditt liv, i dette tilfelle lettvint sex, på samme måte som en frisøren og butikkmedarbeideren har en ganske begrenset funksjon i de flestes liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå