AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #21 Skrevet 18. juli 2019 3 minutter siden, Tamsi skrev: Hva mener han om trekant med to damer da? Det har han ikke gjort men er noe han kunne tenkt seg. Han mener at dette ikke er like ille overhode. Men når jeg sa jeg hadde gjort det OGSÅ ble han litt furt fordi jeg hadde gjort så mye mer «drøye» ting om han. Nå skal det sies at han har ligget med ca 80 stk og jeg ligger litt under 20. Anonymkode: a0f3c...aac 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #22 Skrevet 18. juli 2019 TS, ditt navn må jo nesten begynne på M, og din kjærestes navn på T? Anonymkode: 88d96...209
Gjest Tamsi Skrevet 18. juli 2019 #23 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har han ikke gjort men er noe han kunne tenkt seg. Han mener at dette ikke er like ille overhode. Men når jeg sa jeg hadde gjort det OGSÅ ble han litt furt fordi jeg hadde gjort så mye mer «drøye» ting om han. Nå skal det sies at han har ligget med ca 80 stk og jeg ligger litt under 20. Anonymkode: a0f3c...aac Her var det mye jeg ikke hadde giddet å forholde meg til...
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #24 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS, ditt navn må jo nesten begynne på M, og din kjærestes navn på T? Anonymkode: 88d96...209 Hvor får du det fra? 🤣 Anonymkode: a0f3c...aac 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #25 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, Tamsi skrev: Her var det mye jeg ikke hadde giddet å forholde meg til... Hva tenker du da? Jeg kan jo på en rar måte skjønne manne tankegangen om hvor kult det er med to damer i senga (selvom jeg aldri ville delt han med noen) så skjønner denne fantasien og at det er kjipt for han å se for seg meg slik. Men skjønner ikke bare hvorfor han skal komme med denne «du er verre enn meg» og «du har vært drøyere enn meg» tallet hans plager meg ikke da han er 7 år eldre enn meg og jeg har alltid vært veldig kresen på mine utvalgte 😝 Noe jeg ikke tror han har vært Anonymkode: a0f3c...aac 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #26 Skrevet 18. juli 2019 Dere høres nøyaktig like trashy og horete ut begge to. En god match vil jeg tro. Anonymkode: ba933...272 9
I Grosny Skrevet 18. juli 2019 #27 Skrevet 18. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann:) Havnet i en diskusjon men typen her om dagen og var litt interessert i å høre andres synspunkt på dette. Plutselig fredag kveld kom jeg og kjæresten inn på en diskusjon om trekant, noe vi begge har gjort. Jeg har hatt sex med to menn samtidig og han har hatt sex med en kompis og en dame samtidig. (Vi har ikke gjort noe sånt sammen) Det jeg trenger deres synspunkt på er: 1. Han mener at dette er en manne fantasi fordi det handler om dominans over kvinnen og at det er veldig få kvinner som fantaserer om dette og som faktisk hadde gjort det. 2. Han mener at en jente er mye mer «slutty» dersom hun har trekant med to menn en det mennene er fordi det er kvinnen som blir «brukt av mennene» 3. Det er verre at jeg har gjort det enn at han har gjort det. Jeg mener det er helt likt for oss begge og at det blir veldig dobbeltmoral å si noe sånt. Og jeg ser ikke på det som å bli brukt men mer å bli forgudet at to menn😇 Anonymkode: a0f3c...aac Typen din med hans holdninger fortjener ikke en sexgudinne. Om det er manne- eller kvinnefantasi kommer vel an på om det er en mann eller kvinne som fantaserer. Hvem som er mest slutty? Egentlig en tullekonkurranse, men her er det dødt løp. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #28 Skrevet 18. juli 2019 26 minutter siden, Carrot skrev: ja for en mann og to kvinner er mer "rent" da eller? Det høres jo ut som en drøm for mange. Men 2 staker inn samtidig.. Må jo være enig at det høres litt slut ut Anonymkode: eec5c...3fc
Gjest Tamsi Skrevet 18. juli 2019 #29 Skrevet 18. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva tenker du da? Jeg kan jo på en rar måte skjønne manne tankegangen om hvor kult det er med to damer i senga (selvom jeg aldri ville delt han med noen) så skjønner denne fantasien og at det er kjipt for han å se for seg meg slik. Men skjønner ikke bare hvorfor han skal komme med denne «du er verre enn meg» og «du har vært drøyere enn meg» tallet hans plager meg ikke da han er 7 år eldre enn meg og jeg har alltid vært veldig kresen på mine utvalgte 😝 Noe jeg ikke tror han har vært Anonymkode: a0f3c...aac Nettopp dette, det skal godt gjøres å ligge med så mange og samtidig være bittelitt kritisk til hvem man ligger med. Så mens han har vært innmari løs, prøver han å legge det over på deg. Jeg hadde ikke klart å være sammen med en med et slikt kvinnesyn. Ikke giddet å være venn med engang.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #30 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, Tamsi skrev: Nettopp dette, det skal godt gjøres å ligge med så mange og samtidig være bittelitt kritisk til hvem man ligger med. Så mens han har vært innmari løs, prøver han å legge det over på deg. Jeg hadde ikke klart å være sammen med en med et slikt kvinnesyn. Ikke giddet å være venn med engang. Tullete menneskesyn. Man treffer da mer enn 80 mennesker i løpet av ganske kort tid som er "verdt" å ligge med selv om man er kritisk. Det dreier seg om lyst og hvis noen har lyst til å pule så mange får det være deres egen sak. Anonymkode: 88d96...209
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #31 Skrevet 18. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får du det fra? 🤣 Anonymkode: a0f3c...aac 2+2. Eller skal jeg si 1+2? 😁 Anonymkode: 88d96...209
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #32 Skrevet 18. juli 2019 Greit at dere fant hverandre tenker jeg, med det antallet sexpartnere. 100 tilsammen 😕 Anonymkode: d54f9...558 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #33 Skrevet 18. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Greit at dere fant hverandre tenker jeg, med det antallet sexpartnere. 100 tilsammen 😕 Anonymkode: d54f9...558 Legger man til alle disse som de også har har hatt sex med, blir tallet fort tusen stk. La oss si at de 100 de har hatt sex med alle hadde 10 partnere hver i snitt, blir det nøyaktig 1000 stk. Anonymkode: b1f9f...31a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #34 Skrevet 18. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo ut som en drøm for mange. Men 2 staker inn samtidig.. Må jo være enig at det høres litt slut ut Anonymkode: eec5c...3fc Er du nøyaktig 13 år gammel? Anonymkode: 5bdae...ac0 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #35 Skrevet 18. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit at dere fant hverandre tenker jeg, med det antallet sexpartnere. 100 tilsammen 😕 Anonymkode: d54f9...558 Altså vi lever i 2019 her. Vi har regnet ut at han har hatt ett snitt på 3-4 stk i året for å nå det ca nr han har satt. Vi er voksene mennesker og kondom har vi begge vært flinke å bruke. jeg er selv 26 og i underkant av 20 stk synes jeg ikke er så ille og ekkelt som du skal ha det til. Anonymkode: a0f3c...aac 3
Trolltunge Skrevet 18. juli 2019 #36 Skrevet 18. juli 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke så rart? Han blir ikke gravid, det kan hun bli. Anonymkode: 49671...047 Hun kan bli gravid, og ha full kontroll på å ta abort. Han kan gjøre en kvinne gravid, men har ingen kontroll på om barnet bæres frem eller ikke. Hvorfor er det siste best? Barn skapt av utro menn er ikke helt uvanlig, og en ting er å finne ut at mannen har vært utro, som er ille nok, men å takle at det ble barn ut av det også... 8
Carrot Skrevet 18. juli 2019 #37 Skrevet 18. juli 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo ut som en drøm for mange. Men 2 staker inn samtidig.. Må jo være enig at det høres litt slut ut Anonymkode: eec5c...3fc tja, to tunger samtidig, to sett hender - fire pupper - hvor går grensen? 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #38 Skrevet 18. juli 2019 4 minutter siden, Trolltunge skrev: Hun kan bli gravid, og ha full kontroll på å ta abort. Han kan gjøre en kvinne gravid, men har ingen kontroll på om barnet bæres frem eller ikke. Hvorfor er det siste best? Barn skapt av utro menn er ikke helt uvanlig, og en ting er å finne ut at mannen har vært utro, som er ille nok, men å takle at det ble barn ut av det også... Hvis hun blir gravid og later som om barnet er hans så er det så ille at ingenting han gjør vil være så ille som nettopp det. Anonymkode: 49671...047
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #39 Skrevet 18. juli 2019 5 minutter siden, Carrot skrev: tja, to tunger samtidig, to sett hender - fire pupper - hvor går grensen? Ja det høres digg ut og man er god hvis man får til det. 2 staker derimot, hadde ikke blitt like imponert om noen fortalte de hadde tatt med det hjem. Litt lettere på en måte? Anonymkode: eec5c...3fc 1
Carrot Skrevet 18. juli 2019 #40 Skrevet 18. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det høres digg ut og man er god hvis man får til det. 2 staker derimot, hadde ikke blitt like imponert om noen fortalte de hadde tatt med det hjem. Litt lettere på en måte? Anonymkode: eec5c...3fc fodommer altså - ikke noe annet.. og det er selvsagt greit da - NOT.. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå