AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Heisann:) Havnet i en diskusjon men typen her om dagen og var litt interessert i å høre andres synspunkt på dette. Plutselig fredag kveld kom jeg og kjæresten inn på en diskusjon om trekant, noe vi begge har gjort. Jeg har hatt sex med to menn samtidig og han har hatt sex med en kompis og en dame samtidig. (Vi har ikke gjort noe sånt sammen) Det jeg trenger deres synspunkt på er: 1. Han mener at dette er en manne fantasi fordi det handler om dominans over kvinnen og at det er veldig få kvinner som fantaserer om dette og som faktisk hadde gjort det. 2. Han mener at en jente er mye mer «slutty» dersom hun har trekant med to menn en det mennene er fordi det er kvinnen som blir «brukt av mennene» 3. Det er verre at jeg har gjort det enn at han har gjort det. Jeg mener det er helt likt for oss begge og at det blir veldig dobbeltmoral å si noe sånt. Og jeg ser ikke på det som å bli brukt men mer å bli forgudet at to menn😇 Anonymkode: a0f3c...aac 18
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heisann:) Havnet i en diskusjon men typen her om dagen og var litt interessert i å høre andres synspunkt på dette. Plutselig fredag kveld kom jeg og kjæresten inn på en diskusjon om trekant, noe vi begge har gjort. Jeg har hatt sex med to menn samtidig og han har hatt sex med en kompis og en dame samtidig. (Vi har ikke gjort noe sånt sammen) Det jeg trenger deres synspunkt på er: 1. Han mener at dette er en manne fantasi fordi det handler om dominans over kvinnen og at det er veldig få kvinner som fantaserer om dette og som faktisk hadde gjort det. 2. Han mener at en jente er mye mer «slutty» dersom hun har trekant med to menn en det mennene er fordi det er kvinnen som blir «brukt av mennene» 3. Det er verre at jeg har gjort det enn at han har gjort det. Jeg mener det er helt likt for oss begge og at det blir veldig dobbeltmoral å si noe sånt. Og jeg ser ikke på det som å bli brukt men mer å bli forgudet at to menn😇 Anonymkode: a0f3c...aac Da er kjæresten min slut. Hun ble gruppeknullet av fire gutter i syden😅 Ser ikke på henne som horete av den grunn. Begge var jo med på det. Hun elsket å bli knullet av flere på rad som ventet på tur.😋 Anonymkode: b1f9f...31a 3
Commander Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 Misunnelse?? 2 menn og ei dame regnes vel som fattigmann trekant siden 2 damer er "drømmen". Du har lekt deg med 2, han har lekt seg med 1. Du vinner. 32
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Veldig morsomt at han kan påberope seg å definere dette som en mannefantasi. Han vet faktisk hva alle damer fantaserer om? Anonymkode: b8448...503 24
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Er helt enig med deg. At han mener en kvinnes nytelse er horete er jo på viddene. Det er like vanlig at kvinner fantaserer om slikt. Jeg ville definitivt prøvd det om sjansen bøy seg. Anonymkode: 35057...4bf 18
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 1. Jeg tenker at han svært lite innsikt i kvinnelig seksualitet når han tror at én av de mest utbredte kvinnefantasiene er en mannefantasi. 2. For moderne, likestilte mennesker er sex en likestilt greie der ingen bruker og ingen blir brukt, men der alle nyter. Skulle ønske jeg kunne spørre om han er grodd fast i 1960, men det er dessverre mange som tenker som han. 3. Det er kult at begge to har gjort det, det gir ikke mening å snakke om "verre" og "bedre". Anonymkode: 88d96...209 25
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 Det er sånn menn fungerer. De skal kontrollere og føre skam over kvinners seksualitet. At de er utro er liksom greit men ikke hvis en kvinne er det osv. Anonymkode: 5f4d8...a06 27
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er sånn menn fungerer. De skal kontrollere og føre skam over kvinners seksualitet. At de er utro er liksom greit men ikke hvis en kvinne er det osv. Anonymkode: 5f4d8...a06 Dette er så spot on. Anonymkode: 88d96...209 1
Carrot Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 hmm, hva om man har trekant og er tre av samme kjønn da? Hvem er mest slutty da? 9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #10 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sånn menn fungerer. De skal kontrollere og føre skam over kvinners seksualitet. At de er utro er liksom greit men ikke hvis en kvinne er det osv. Anonymkode: 5f4d8...a06 Det er jo ikke så rart? Han blir ikke gravid, det kan hun bli. Anonymkode: 49671...047 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #11 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sånn menn fungerer. De skal kontrollere og føre skam over kvinners seksualitet. At de er utro er liksom greit men ikke hvis en kvinne er det osv. Anonymkode: 5f4d8...a06 Bare tull. Noen få menn gjør dette, på samme måte som noen kvinner kaller menn horebukker og players. Noen elsker bare å sette merkelapper på folk.. Anonymkode: b1f9f...31a 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #12 Skrevet 18. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke så rart? Han blir ikke gravid, det kan hun bli. Anonymkode: 49671...047 Da vil du også si deg enig i at menn ikke har noe de skulle ha sagt ifm graviditet og abort? Dessuten lever vi i 2019 og kan bruke noe som preventerer graviditet. Anonymkode: 5f4d8...a06 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #13 Skrevet 18. juli 2019 Jeg kunne ikke vært sammen med en sånn mann. For det første mener han at menn "bruker" og dominerer damer når begge er med på sexen, og for det andre kaller han kjæresten sin slutty når han har gjort akkurat det samme selv. Herlighet for en ekkel fyr! Anonymkode: 97423...594 30
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #14 Skrevet 18. juli 2019 Det der sier mer om ham enn om deg. Jeg hadde ikke likt å være sammen med en som har et sånt syn på kvinner/ kvinners seksualitet. Er helt enig i din tolkning av trekant med 2 menn! Heldigvis har jeg en mann som er enig med oss 😉 Anonymkode: 97b5a...68b 14
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #15 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da vil du også si deg enig i at menn ikke har noe de skulle ha sagt ifm graviditet og abort? Dessuten lever vi i 2019 og kan bruke noe som preventerer graviditet. Anonymkode: 5f4d8...a06 Jeg vil si meg enig i at hvis hun er utro og blir gravid og ikke sier noe til han hun er sammen med så er det så umoralsk at det ikke finnes noe han kan gjøre som kan måle seg med hvor umoralsk det er. Anonymkode: 49671...047
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #16 Skrevet 18. juli 2019 Hvis jeg hadde blitt slutshamet sånn av min egen kjæreste tror jeg at jeg hadde fått en ekstrem trang til å bare være enda mer slutty, øse av meg alle mine opplevelser og erfaringer og la han få kjenne på psyken at dama hans har levd og forlengst frigjort seg fra det ekle tankesettet han er en del av. Anonymkode: 88d96...209 14
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #17 Skrevet 18. juli 2019 1 dame med 2 menn høres jo litt slutty ut da 😊 Anonymkode: eec5c...3fc
Carrot Skrevet 18. juli 2019 #18 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 dame med 2 menn høres jo litt slutty ut da 😊 Anonymkode: eec5c...3fc ja for en mann og to kvinner er mer "rent" da eller? 18
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #19 Skrevet 18. juli 2019 Trådstarter her:) tror det er viktig å få med seg dette at han sa dette etter en opphetet diskusjon og at han aldri behandler meg eller kaller meg en hore.jeg er prinsessen hans og vi har ett fantastisk sexliv hvor han bryr seg masse om min nytelse. Tror bare han har ett ganske rart syn på akkurat trekant med to men og en kvinne. Kanskje det sårer han å se for seg akkurat meg i en sånn setting. Men ja jeg ble såra når det ble kaldt horete og slutty. (Aner ikke hvorfor) og han sa selv at han ga blanke i den damen han hadde trekant med og det bare var «lættis» med han og en kompis Så vet ikke helt hva det sier. Anonymkode: a0f3c...aac
Gjest Tamsi Skrevet 18. juli 2019 #20 Skrevet 18. juli 2019 Hva mener han om trekant med to damer da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå