Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for innsett neste uke 💫🥳🤩 Såå glad på dine vegne 😊❤️

Takk patriotpaula 😍 så herlig med all denne støtten 🎈🎉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to 😍 begynner på progesteron i morgen.

Hodepinen fra progynova har gitt seg heldigvis, men er såååå trøtt og har forferdelige svettetokter etter lunsj. Temmelig flaut på jobb 😝 føler meg veldig gravid allerede, dumme medisiner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Neutral90 skrev:

Takk begge to 😍 begynner på progesteron i morgen.

Hodepinen fra progynova har gitt seg heldigvis, men er såååå trøtt og har forferdelige svettetokter etter lunsj. Temmelig flaut på jobb 😝 føler meg veldig gravid allerede, dumme medisiner.

Jeg fikk hetetokter av progynova 😅 så er vel noe med det når man tilført østrogen 🤷‍♀️🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg fikk hetetokter av progynova 😅 så er vel noe med det når man tilført østrogen 🤷‍♀️🙊

Skal bli interessant å se om du får mindre/andre bivirkninger av plaster 🤞 gleder meg ikke akkurat til overgangsalderen, det må jeg si 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Neutral90 skrev:

Skal bli interessant å se om du får mindre/andre bivirkninger av plaster 🤞 gleder meg ikke akkurat til overgangsalderen, det må jeg si 😂

Enig! 🙊 Tempen falt i dag, så går egentlig bare og venter på mensen 🤷‍♀️ Kjennes ut som noe er på gang liksom 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Enig! 🙊 Tempen falt i dag, så går egentlig bare og venter på mensen 🤷‍♀️ Kjennes ut som noe er på gang liksom 🤭

Helt supert, bra du får komme i gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ruger jeg på en isbjørn 🥰🐣 det er en så euforisk følelse, det føles så lenge siden vi var i samme situasjon. Skal faktisk fortsette med 10mg progynova fram til en evnt graviditetsuke 7, jeg som hadde sett for meg en lavere dose 😅 

Om forsøket blir negativt begynner jeg rett på sprøyter uten opphold, så deilig å ha en plan b klar. 

Endret av Neutral90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du ruger på en liten isbjørn ❤️ Deilig å ha klar en plan b hvis plan a ikke går. Vi går for plan a selvsagt ❤️🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig spennende @Patriotpaula og @bondekone 😍 det er en herlig følelse! Har testdag 12.11, meeen realistisk sett blir det nok å teste mot slutten av neste uke 👍  håper at det sitter og sitter på rett plass nå 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, bondekone skrev:

Så gøy du er ruger igjen😍 når er testdag? Blir en spennende tid fremover☺

Når har du testdag forresten? Vi er vel temmelig likt i løypa? Får du ovitrelle denne gangen? 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Neutral90 skrev:

Når har du testdag forresten? Vi er vel temmelig likt i løypa? Får du ovitrelle denne gangen? 🤞

Jeg tar ovitrelle ja, så må derfor ta blodprøve for testing. De skal tas 12.11 og 15.11, og det føles så leeenge til😅🙈 vil tro jeg og tar noe tester før den tid, kan jo se etter stigning, men blir jo ikke som vanlig, siden de uansett slår ut😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, bondekone skrev:

Jeg tar ovitrelle ja, så må derfor ta blodprøve for testing. De skal tas 12.11 og 15.11, og det føles så leeenge til😅🙈 vil tro jeg og tar noe tester før den tid, kan jo se etter stigning, men blir jo ikke som vanlig, siden de uansett slår ut😉 

Det har jeg full forståelse for, føles langt frem i tid 😬 lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Geirfuglen
15 timer siden, Neutral90 skrev:

Ja veldig spennende @Patriotpaula og @bondekone 😍 det er en herlig følelse! Har testdag 12.11, meeen realistisk sett blir det nok å teste mot slutten av neste uke 👍  håper at det sitter og sitter på rett plass nå 😍

Ble utrolig rørt av å lese gjennom denne tråden, ser at du har en lang reise bak deg! Masse lykke til, krysser fingrene for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Geirfuglen skrev:

Ble utrolig rørt av å lese gjennom denne tråden, ser at du har en lang reise bak deg! Masse lykke til, krysser fingrene for deg ❤️

Tusen takk for lykkeønskninger ❤️ Vi håper på det beste 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg SÅ gravid, samtidig vet jeg det er for tidlig så symptomene er bivirkninger av støttemedisinen 😏 håper likevel det er reelt...🤞 skikkelig ømme pupper, konstipert, såå trøtt (la meg 20.30 i går og sov til 07.30🙈) og kvalm. føler meg temmelig blæ nå, men det er verdt det hvis det blir en mini ut av det ❤️

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var vanskelig å vite hva som var hva før jeg fikk positiv test. Fort gjort å bli lurt av støttebehandlingen. Verdt det hvis det blir en mini ut av det, som du skriver ❤️🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...