Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Jeg synes dere er gode og snille som ser en strek 😅 vanskelig å se på bilde mens en har faktisk farge i seg! 😍 Litt flaut, men hadde dårlig tid i morges så tok med testen på jobb. Er å smugtitter hver pause... Det ER en svak, men lys rosa strek. 

Ber på mine knær at dette er en ekte spire, og at den holder seg fast 😍

Skal teste med make sure i morgen, har god erfaring med de :) den er 25 mlu, men bør slå ut i morgen siden dagens er positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, SUPERMIRI skrev:

Ååå, jeg ser strek!! Håpe håpe håååper så inderlig for dere! ❤️

Ååå takk 😍😍😍 likeså ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Neutral90 skrev:

Litt flaut, men hadde dårlig tid i morges så tok med testen på jobb. Er å smugtitter hver pause...

Det har jeg også gjort en gang :lol: Åh sååååå spennende dette altså!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for spennende! Det KAN da virkelig ikke være??? 

Har mista litt trua utover dagen, men har kjøpt noen flere tidligtest (ikke rfsu) for å være sikker. Tror streken er lurestrek dessverre :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det er sagt, så justerte jeg på verdiene til det ene bildet. Har alltid tenkt det er lite verdi i å gjøre det (fordi er det strek så skal den være synlig osv). Men, streken ble veldig markant når jeg gjorde det, altså...

Åå er så redd for at jeg bare bygger opp til en kjempeskuffelse i morgen 🙈

Screenshot_20200916_185042_com.android.gallery3d.thumb.jpg.e1c01ca2208909a878405da34c262f5f.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så spennende å se her imorgen😃 håper sååå for deg at dette er en babystrek! Det hadde vært så gøy at du får dette til igjen helt naturlig😃🥰 jeg krysser fingrene for deg for at dette er en babystrek nå🤞🏻🤞🏻😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Love90 skrev:

Blir så spennende å se her imorgen😃 håper sååå for deg at dette er en babystrek! Det hadde vært så gøy at du får dette til igjen helt naturlig😃🥰 jeg krysser fingrene for deg for at dette er en babystrek nå🤞🏻🤞🏻😍

Takk 🥰 det er jo nesten for mye å håpe på, men setter stooor pris på gode tanker 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Neutral90 skrev:

Alt for spennende! Det KAN da virkelig ikke være??? 

Har mista litt trua utover dagen, men har kjøpt noen flere tidligtest (ikke rfsu) for å være sikker. Tror streken er lurestrek dessverre :trist:

Det tror jeg bare er for at du håper så veldig, og at det har gått en del timer siden testen. Blir nesten surrealistisk... men det betyr ikke at det ikke er like reellt! Dette tror jeg er begynnelsen på noe magisk! ♥ Blir veldig greit med en test av annet merke i morgen, så blir du kanskje mer sikker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Amatariel skrev:

Det tror jeg bare er for at du håper så veldig, og at det har gått en del timer siden testen. Blir nesten surrealistisk... men det betyr ikke at det ikke er like reellt! Dette tror jeg er begynnelsen på noe magisk! ♥ Blir veldig greit med en test av annet merke i morgen, så blir du kanskje mer sikker selv.

Du er så dyktig til å støtte andre. Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

HERREGUD VI ER GRAVID!!! 

Det er tidlig fortsatt da, men hallo i luken liksom. Hva er det som skjer??? 

IMG_20200917_063126.thumb.jpg.97611c41ef81d74f35ffd0895e878b0e.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh 🙌🤩🤩 Er det mulig?!? 🥰🤩 Gratulerer ❤️🥰 

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Åååh 🙌🤩🤩 Er det mulig?!? 🥰🤩 Gratulerer ❤️🥰 

Saaant??! Å være så heldig en gang er nå fint det, men to ganger på rad med MA mellom?! Hadde aldri i min villeste fantasi tørre å drømt om 😍😍😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, bondekone skrev:

Å dette er så fortjent😍😍 måtte denne klore seg fast💕💕

Takk 😍😍 håpe håpe! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for den er virkelig blå, sant? Blir selvsagt usikker 🙈

Tørket nå og streken er tydelig, men så er er det alltid den frykten for skyggestrek da... 

IMG_20200917_070857.thumb.jpg.3d91f5af17e211bfb54a3ab52bc05c7c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lese gjennom 12 sider siden sist jeg var her inne, det har skjedd så utrolig mye! Jeg rakk jo aldri gratulere deg sist men jeg tar sjansen denne gangen! 

Gratulerer 😍 jeg ser tydelig blå strek og denne gangen skal spiren sitte 💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh! Huurrra😃😃👏🏻👏🏻👏🏻 Dette er jo helt sykt! Er du helt sikker på at du har tette eggledere?😂 Dette er jo helt fantastisk! Uten tvil positiv! Blå og fin🤩 og du har jo fått to positive så dette er nok til å stole på ja🥰 gratulerer så mye! Nå må spiren klore seg godt fast😃😃❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...