Brigid Skrevet 7. august 2020 #521 Del Skrevet 7. august 2020 Etter en lang pause fra KG var dette trist å lese, nå kjenner jeg at jeg at tårene presser på.. 😢💔 Kjempeklem til deg 💜💜💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 12. august 2020 Forfatter #522 Del Skrevet 12. august 2020 På 7.8.2020 den 11.29, Brigid skrev: Etter en lang pause fra KG var dette trist å lese, nå kjenner jeg at jeg at tårene presser på.. 😢💔 Kjempeklem til deg 💜💜💜 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 12. august 2020 Forfatter #523 Del Skrevet 12. august 2020 CD 12 Bare litt rester igjen, ikke noe å ta mer medisin for iaf. Men kroppen har ikke begynt å produsere selv ennå, så er nok langt unna eggløsning dessverre. En rekke blodprøver er tatt, uten at det viste noen avvik. Er derfor henvist til utredning for habituell abort. Noen dager er ok andre er ekstra kjip. Tårene sitter løst. Det altoppslukende mørket har heldigvis lyset, men er livredd for å bli like deprimert igjen. Er redd for at disse ventemånedene blir tunge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 13. august 2020 #524 Del Skrevet 13. august 2020 Så bra du ble henvist til utredning! Håper kroppen kommer seg raskt tilbake til normalen nå👍😊 Viktig at du finner andre lyspunkt i livet akkurat nå, og noe å fylle opp dagene med. Vi går jo desverre mot mørketiden, og den oppleves iallefall tyngre for meg sånn generelt. Du burde skjemme deg bort litt med noe du liker godt🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 13. august 2020 #525 Del Skrevet 13. august 2020 19 timer siden, Neutral90 skrev: CD 12 Bare litt rester igjen, ikke noe å ta mer medisin for iaf. Men kroppen har ikke begynt å produsere selv ennå, så er nok langt unna eggløsning dessverre. En rekke blodprøver er tatt, uten at det viste noen avvik. Er derfor henvist til utredning for habituell abort. Noen dager er ok andre er ekstra kjip. Tårene sitter løst. Det altoppslukende mørket har heldigvis lyset, men er livredd for å bli like deprimert igjen. Er redd for at disse ventemånedene blir tunge... Det var utrolig trist å lese gjennom de siste innleggene dine. Jeg tror ingen som ikke har opplevd dette greier å forstå hvor tungt det er og hvor maktesløs man føler seg. Håper det fortsatt er litt håp. Ønsker deg alt godt. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. august 2020 #526 Del Skrevet 13. august 2020 Ikke vært i denne dagboken før, men vil gjerne følge deg videre. Blir tunge måneder fremover ja, men kanskje ørlitegranne bedre om vi kan ha dem sammen? Livet er fryktelig urettferdig! At folk som sliter med å bli gravide skal oppleve å miste... nei uff. Helt fryktelig. Krysser fingrene alt jeg kan for at du får snarlig EL og blir gravid med en spire som holder løpet ut! Og da lover jeg at denne prøvetiden blir et fjernt minne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 13. august 2020 #527 Del Skrevet 13. august 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #528 Del Skrevet 13. august 2020 11 timer siden, Dovendyr1 skrev: Så bra du ble henvist til utredning! Håper kroppen kommer seg raskt tilbake til normalen nå👍😊 Viktig at du finner andre lyspunkt i livet akkurat nå, og noe å fylle opp dagene med. Vi går jo desverre mot mørketiden, og den oppleves iallefall tyngre for meg sånn generelt. Du burde skjemme deg bort litt med noe du liker godt🥰 Ja, jeg vet at alt du skriver er sant og riktig jeg skal prøve så godt jeg kan. Takk for gode ord ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #529 Del Skrevet 13. august 2020 7 timer siden, Geirfuglen skrev: Det var utrolig trist å lese gjennom de siste innleggene dine. Jeg tror ingen som ikke har opplevd dette greier å forstå hvor tungt det er og hvor maktesløs man føler seg. Håper det fortsatt er litt håp. Ønsker deg alt godt. ❤️ Takk, kjære deg ❤️ det er ikke lett alt dette vi må stå i, hverken jeg eller deg 🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #530 Del Skrevet 13. august 2020 2 timer siden, vegasus skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #531 Del Skrevet 13. august 2020 6 timer siden, Amatariel skrev: Ikke vært i denne dagboken før, men vil gjerne følge deg videre. Blir tunge måneder fremover ja, men kanskje ørlitegranne bedre om vi kan ha dem sammen? Livet er fryktelig urettferdig! At folk som sliter med å bli gravide skal oppleve å miste... nei uff. Helt fryktelig. Krysser fingrene alt jeg kan for at du får snarlig EL og blir gravid med en spire som holder løpet ut! Og da lover jeg at denne prøvetiden blir et fjernt minne. Jeg har lagt merke til deg. Du er veldig omsorgsfull og gir gode, veloverveide svar 🌺 Vet også at du går gjennom en MA. Det gjør meg vondt. Håper det ordner seg raskt for deg Det føles fryktelig, fryktelig urettferdig. Jeg kan faktisk ikke fatte alt vi må gjennom. Det gjør virkelig vondt å tenke på og er umulig å "bare legge fra seg" 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #532 Del Skrevet 13. august 2020 (endret) Tok denne i dag. Vet one step/rfsu ofte gir dårlig strek, men denne er så svak at når den hadde tørket var jeg usikker på om det var skyggestrek eller ekte strek. Håper det snart er over nå Endret 14. august av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 14. august 2020 #533 Del Skrevet 14. august 2020 Tenker på deg, kjære deg ❤️ Jeg var ganske langt nede og hadde mange tunge dager i etterkant da vi mistet i fjor sommer, føltes ut som at vi skulle bli et av de parene som aldri skulle få bli foreldre... Føler sånn med deg 😕 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. august 2020 Forfatter #534 Del Skrevet 15. august 2020 På 14.8.2020 den 16.35, Patriotpaula skrev: Tenker på deg, kjære deg ❤️ Jeg var ganske langt nede og hadde mange tunge dager i etterkant da vi mistet i fjor sommer, føltes ut som at vi skulle bli et av de parene som aldri skulle få bli foreldre... Føler sånn med deg 😕 ❤️ Jeg setter utrolig stor pris på innlegget ditt ❤️ jeg vet hvilken lykkerus du må være i, likevel legger du igjen en melding her. Takk. Håper du har det fint ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. august 2020 Forfatter #535 Del Skrevet 15. august 2020 I dag, eller ved midnatt da, skulle jeg gått inn i den 12 svangerskapsuken 😭 hater alle prøvelsene vi må gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 16. august 2020 #536 Del Skrevet 16. august 2020 14 timer siden, Neutral90 skrev: Jeg setter utrolig stor pris på innlegget ditt ❤️ jeg vet hvilken lykkerus du må være i, likevel legger du igjen en melding her. Takk. Håper du har det fint ❤️ ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. august 2020 #537 Del Skrevet 16. august 2020 14 timer siden, Neutral90 skrev: I dag, eller ved midnatt da, skulle jeg gått inn i den 12 svangerskapsuken 😭 hater alle prøvelsene vi må gjennom. Jeg vet disse "milepælene" vi skulle hatt er tunge å gå igjennom. Men forhåpentligvis vil vi snart ha helt andre datoer og milepæler å se frem til! Erfaringsmessig for min del var det nok det eneste som hjalp for min del. Å bli gravid på nytt igjen. Håper såååå at det ikke tar lang tid for noen av oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissygloss Skrevet 16. august 2020 #538 Del Skrevet 16. august 2020 21 timer siden, Neutral90 skrev: I dag, eller ved midnatt da, skulle jeg gått inn i den 12 svangerskapsuken 😭 hater alle prøvelsene vi må gjennom. 🥺🥺❤️❤️ Hatt to MA i uke 10 selv, helt forferdelig 🌷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 17. august 2020 #539 Del Skrevet 17. august 2020 Tenker så ofte på deg❤️ Håper du får god oppfølging og utredning nå etter sommerferien, og at det finnes en løsning som gir deg ro og trygghet i neste svangerskap🙏🏼 Etter å ha tilbrakt så mye tid med egne bekymringer og alle andres her inne på KG har jeg nesten lurt på om jeg skulle startet å studere igjen, for å kunne bidra innen psykisk helse for ufrivillig barnløshet. Det er altfor lite psykisk støtte å få på dette området..!😣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. august 2020 Forfatter #540 Del Skrevet 22. august 2020 På 17.8.2020 den 16.25, Pillowtalk skrev: Tenker så ofte på deg❤️ Håper du får god oppfølging og utredning nå etter sommerferien, og at det finnes en løsning som gir deg ro og trygghet i neste svangerskap🙏🏼 Etter å ha tilbrakt så mye tid med egne bekymringer og alle andres her inne på KG har jeg nesten lurt på om jeg skulle startet å studere igjen, for å kunne bidra innen psykisk helse for ufrivillig barnløshet. Det er altfor lite psykisk støtte å få på dette området..!😣 Enig i det med psykisk støtte! kan ikke tro at vi har måtte gå igjennom alt det vi har, uten å noen sinne få tilbud om noe type samtale i etterkant 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå