Klink Skrevet 6. mai #3021 Del Skrevet 6. mai Nå har jeg forsøkt flere ganger å skrive en oppmuntrende tekst til både deg og den bittelille mageboeren. En av dem ble en sinna kjeftesmelle oppmuntring , av typen nå blir du der du er eller så smeller det!!! Så slår det meg at mageboeren trenger ikke kjeft, det gagner ingen. Og eieren av magen har nok ikke fortjent kjeft hun heller. Så har jeg forsøkt en tekst der jeg ber pent om at vææær så snill lille mageboer kan du bli værende. Og kjære mageeier hold motet oppe. Det ble liksom hverken kraftfullt nok eller rett det heller. Deretter en håpefull en. Jeg håper det ordner seg for dere og at Mageboeren vokser seg stor og sterk. Dessuten så er jeg for krig og fred og sånn…. Så da ble det visst denne teksten i stedet. Jeg mangler liksom de riktige ordene for din situasjon, Neutral. Jeg håper, er sint og ber for dere.❤️ 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. mai Forfatter #3022 Del Skrevet 6. mai Klink skrev (2 timer siden): Nå har jeg forsøkt flere ganger å skrive en oppmuntrende tekst til både deg og den bittelille mageboeren. En av dem ble en sinna kjeftesmelle oppmuntring , av typen nå blir du der du er eller så smeller det!!! Så slår det meg at mageboeren trenger ikke kjeft, det gagner ingen. Og eieren av magen har nok ikke fortjent kjeft hun heller. Så har jeg forsøkt en tekst der jeg ber pent om at vææær så snill lille mageboer kan du bli værende. Og kjære mageeier hold motet oppe. Det ble liksom hverken kraftfullt nok eller rett det heller. Deretter en håpefull en. Jeg håper det ordner seg for dere og at Mageboeren vokser seg stor og sterk. Dessuten så er jeg for krig og fred og sånn…. Så da ble det visst denne teksten i stedet. Jeg mangler liksom de riktige ordene for din situasjon, Neutral. Jeg håper, er sint og ber for dere.❤️ 😭😭😭😭 du er fin du ❤️ det ble litt vått i øyekroken. Jeg håper sånn det er min tur ❤️ Alle her er så fine og det er så utrolig fint å lese alles gode ord, erfaringer og lykkeønsker... jeg vet snart ikke hva jeg skal svare. Eller jo, jeg håper jeg svarer med et fullgått svangerskap eg er redd, men må bare stå i det. No pain, no gain - selv om jeg er litt miljøskadd etter alle årene med prøving og alle abortene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 6. mai #3023 Del Skrevet 6. mai Neutral90 skrev (10 minutter siden): 😭😭😭😭 du er fin du ❤️ det ble litt vått i øyekroken. Jeg håper sånn det er min tur ❤️ Alle her er så fine og det er så utrolig fint å lese alles gode ord, erfaringer og lykkeønsker... jeg vet snart ikke hva jeg skal svare. Eller jo, jeg håper jeg svarer med et fullgått svangerskap eg er redd, men må bare stå i det. No pain, no gain - selv om jeg er litt miljøskadd etter alle årene med prøving og alle abortene. Jeg er så glad på dine vegne 🥰 har fulgt dagboken din over flere år og unner dere dette så inderlig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. mai Forfatter #3024 Del Skrevet 6. mai Lalus skrev (4 minutter siden): Jeg er så glad på dine vegne 🥰 har fulgt dagboken din over flere år og unner dere dette så inderlig ❤️ ❤️❤️ så utrolig hyggelig av deg. Det er tidlig, men det hadde vært så sykt fin avslutning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 6. mai #3025 Del Skrevet 6. mai Krysser fingrene for deg, kjære du ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. mai Forfatter #3026 Del Skrevet 6. mai (endret) 12 dpo / 3+5 Jeg blir kjempenervøs hver gang jeg tester 😂 tenker at NÅ, nå er den negativ. Selv på dårlig urin (av og til er det bare slik at uansett hvor lite jeg drikker eller at jeg ikke har drukket på mange timer så er urinen utvannet) så er det økning 🥰 jeg fortsetter med sammenligningen jeg, det er så betryggende for meg å se det "svart på hvitt" Jeg må bare si at jeg føler meg som verdens heldigste!!! Ikke bare at jeg har en ekte sjanse på en familie nå, men dere er alle så ufattelig gode og overbærende med meg! Jeg har sagt det før og sier det igjen: det er ikke alltid jeg har vist meg fra min beste side inne her. Det har vært mange mørke stunder der trollet har vokst og kommet ut av esken. Takk til alle ❤️ Endret 14. august av Neutral90 1 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 6. mai #3027 Del Skrevet 6. mai Ååh så fin stigning 😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 6. mai #3028 Del Skrevet 6. mai 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. mai #3029 Del Skrevet 6. mai Det er jo kjempefin økning på testene, mye bedre enn det jeg hadde da det endte i baby 😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. mai Forfatter #3030 Del Skrevet 6. mai Nååååååå kom testene som er svakere 🙄🙄🙄🙄🙄 jaja Testene i ettermiddag trodde jeg var på svak urin. Jeg hadde ikke drukket på 6 timer. Håpet i meg er at urinen faktisk var nokså god likevel, og kveldens urin ikke var så god.... I morgen blir spennende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 6. mai #3031 Del Skrevet 6. mai 🤞🏻🤞🏻 Krysser fingrene for at det bare var dårligere urin på kveldens tester! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. mai #3032 Del Skrevet 6. mai Neutral90 skrev (48 minutter siden): Nååååååå kom testene som er svakere 🙄🙄🙄🙄🙄 jaja Testene i ettermiddag trodde jeg var på svak urin. Jeg hadde ikke drukket på 6 timer. Håpet i meg er at urinen faktisk var nokså god likevel, og kveldens urin ikke var så god.... I morgen blir spennende. Hvor mye svakere er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 6. mai #3033 Del Skrevet 6. mai Så fin stigning🤩 jeg ville stolt på den fine stigningen du hadde tidligere idag, ville forholdt meg til testing en gang om dagen, da flere ganger kan bli forvirring fordi det er ulikt urin konsentrasjon, og da kan veksles mellom å være sterk til svakere igjen osv uten at det har en betydning! Vet hvor vanskelig det er, for jeg gjorde det samme og ble mega bekymra selv fordi de ble svakere igjen iløpet av dagen og fikk samme beskjed av noen andre🙈 heier og heier sånn her og så glad på dine vegne❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 7. mai #3034 Del Skrevet 7. mai Håper det går bra med deg og dere! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 7. mai #3035 Del Skrevet 7. mai Masse lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. mai #3036 Del Skrevet 7. mai Den testen må være sterk i dag! Den MÅ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. mai #3037 Del Skrevet 7. mai 🤞🏻🤞🏻🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. mai Forfatter #3038 Del Skrevet 7. mai 13 dpo Den har kanskje hentet seg litt inn? Uff, tankespinn dette her... forskjellig lys så det er litt vanskelig å bedømme. Spørs om jeg ikke får et klart svar før jeg er hjemme og tar en test under samme lys. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. mai #3039 Del Skrevet 7. mai Ser ut som en sterk og fin strek!! ❤️🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. mai #3040 Del Skrevet 7. mai Neutral90 skrev (3 minutter siden): 13 dpo Den har kanskje hentet seg litt inn? Uff, tankespinn dette her... forskjellig lys så det er litt vanskelig å bedømme. Spørs om jeg ikke får et klart svar før jeg er hjemme og tar en test under samme lys. Den syns jeg var betryggende ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå