Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Ilmimo skrev (På 16.12.2022 den 11.09):

Masse lykke til!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

(ang podcasten: det blei donor-egg og lykkelig slutt, men dette var vel før det blei lov i Norge, så ho måtte ut av landet. )

Veldig fint at du skriver, da vil jeg lytte til den på vei til Trondheim i morgen :D ikke for å være kjip eller smålig, men jeg blir trigget av disse "vond og lang historie som ender skikkelig fint". Bra for de, men sannheten er at det mirakelet vi har håpet på ikke kommer til å skje. Ikke med egne egg iaf. Og alle historier i media og IG er generelt av den typen "veien var tøff men se hvor bra det endte for oss". 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har et embryo flyttet inn i magehulen min og jeg håper den vil bli der frem til høsten :-) 

• Liker 3
  • Hjerte 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også 😊 

God jul og godt nyttår når den tid kommer, håper det neste året behandler dere bedre enn de siste ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så gode og fine alle sammen, tusen takk ❤️❤️❤️ mange gode ønsker for en god høytid ❤️

Jeg våknet til friskt blod i dag tidlig. Freaket ut og ble kjempelei meg fordi 7 dpo er alt for tidlig for mensen å komme! Men det ga seg med en gang (🤞🤞🤞) så nå håper jeg det var en festeblødning!

• Liker 1
  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo

Yiiiiikes! Vi har fått verdens fineste romjulsgave 🥰 positiv test! Tenk da, om det skal gå på vårt aller siste forsøk? Jeg tør nesten ikke tenke tanken. Eller jo, selvsagt gjør jeg det, men jeg er samtidig så utrolig redd for å bli knust igjen at jeg vil ikke innrømme at det er det jeg drømmer om.

Jeg har vært skikkelig syk da. Oppkast nesten hele i går, og mye av det også. Varte i flere timer og jeg er i ulage enda :( satser på bedre dager fremover :)

slm alltid synes den mye bedre i ekte liv, tydelig rosa strek på 25 mlu babyplan 😄

20221226_143458.thumb.jpg.a1d7d6fa5041f787145cc866ab481dce.jpg

• Hjerte 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 time siden):

9 dpo

Yiiiiikes! Vi har fått verdens fineste romjulsgave 🥰 positiv test! Tenk da, om det skal gå på vårt aller siste forsøk? Jeg tør nesten ikke tenke tanken. Eller jo, selvsagt gjør jeg det, men jeg er samtidig så utrolig redd for å bli knust igjen at jeg vil ikke innrømme at det er det jeg drømmer om.

Jeg har vært skikkelig syk da. Oppkast nesten hele i går, og mye av det også. Varte i flere timer og jeg er i ulage enda :( satser på bedre dager fremover :)

slm alltid synes den mye bedre i ekte liv, tydelig rosa strek på 25 mlu babyplan 😄

Gratulerer! ❤️ Nå må den sitte!!! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (3 timer siden):

9 dpo

Åååå hurraaa😁😁😁 nå ble jeg såå glad! Sånn begynte mine tester også på 9 dpo babyplan vanlig😁 enn hvis den nå faktisk sitter på deres aller siste forsøk🤩🤩 det må bare være en mening i alt du har vært igjennom nå🥰 at nettopp denne lille spiren skal bli til akkurat den babyen som er meningen dere ska få! La oss håpe og tro det♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhhh se der!😭 Fantastiske lille 🌱, nå må du vokse og gro!🥹 Gratulerer så mye med den mest fantastiske julegaven💖 Håper så utrolig mye for dere nå!❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, dere gode 🥰 det er litt surrealistisk. Vanskelig også, spesielt for mannen, å føle glede fordi eneste erfaringer vi har er å ha håp som blir knust på ultralyd en mnd senere. Men, plutselig kan det gå ❤

Jeg tester "alltid" sterkere på ettermiddagen, men greide ikke la være å ta test I dag tidlig. Vanskelig å ta bilder i lysforholdene her vi er på juleferie (savner badet hjemme av flere grunner 😅), men det er en helt klar økning fra i går :)

20221227_090249.thumb.jpg.31c8bc9959a9fd9065c3ed6dd483e64f.jpg

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for en nydelig førjulspresang :strix: 

Denne må virkelig klore seg fast altså :opplyser: Håper dere koselig dere på juleferie. Og deilig å se at den stiger allerede :rodmer:

Forstår godt mannen din, men høres ut som du har mer håp. Skal krysse alt for dere 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (6 minutter siden):

Å for en nydelig førjulspresang :strix: 

Denne må virkelig klore seg fast altså :opplyser: Håper dere koselig dere på juleferie. Og deilig å se at den stiger allerede :rodmer:

Forstår godt mannen din, men høres ut som du har mer håp. Skal krysse alt for dere 🤞🏼

Ja, jeg er nok mer naiv, kanskje? 😅 nei, jeg går høyere opp enn han, men også lavere ned enn han. I alle fall på utsiden. Men jeg må jo håpe? Hvis ikke hadde vi ikke gjort dette :-) 

takk 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...