Neutral90 Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #1041 Del Skrevet 14. januar 2021 Noldi skrev (4 minutter siden): Skjønner at denne tiden er veldig vanskelig! Klarer ikke sette meg inn i hvordan dette må være for deg...❤️ Men, det høres ut som du har fått en god plan på hva man skal gjøre videre, så jeg håper det viser seg å være akkurat det dere trenger og at du snart sitter her med et svangerskap som utvikler seg akkurat slik det skal❤️ Skjønner du er sliten nå, det har du veldig lov til❤️ Takk for gode ord, Noldi ❤️ Jeg håper også dette er steg i riktig retning! Håper det går bra med dere 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 14. januar 2021 #1042 Del Skrevet 14. januar 2021 Så vondt dette må være.. ❤️ Jeg sitter her liksom og bare håper på et mirakel; at "tenk om" det kan være håp likevel - men jeg skjønner at man må jo være realistisk også... Nå er det lov å være sliten, og det er lov å synes synd på seg selv. Nå skal du pleie deg selv, kjære deg ❤️ Det er veldig godt å lese at det virker som du nå blir fulgt godt opp fremover av St.Olavs - det skulle bare mangle etter alt dere har vært igjennom. Blir spennende å høre hva denne reumatologen sier. Jeg håper så innmari for deres del at det kommer noe godt ut av det. Jeg har trua på 2021 for dere, dette er året det skal gå. Ble det prat på eventuelle støttemedisiner ved neste svangerskap? Jeg må bare få berømme hvor sterk du er, for makan. Her sitter du og forventer en knusende beskjed i morgen, men evner likevel å se fremover på det positive som skal skje i fremtiden. Lykke til på ultralyden i morgen. Dette er blytungt, @Neutral90. Jeg er med deg i tankene... ❤️ Sender en STOR giga mega klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sibirstjerne Skrevet 14. januar 2021 #1043 Del Skrevet 14. januar 2021 Dette var veldig trist å lese, jeg syns det er så ufattelig urettferdig. Jeg ønsket sånn for dere at det skulle gå veien denne gang. Godt å lese at dere vil få tettere oppfølging fremover. Jeg vet ikke hva annet jeg kan skrive, annet enn at jeg så gjerne skulle gitt dere en klem og sagt at dere også vil få oppleve det å få være foreldre. 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. januar 2021 #1044 Del Skrevet 14. januar 2021 Ja dette er skikkelig urettferdig Og jeg forstår så veldig godt at du er sliten og lei! Finnes liksom grenser for hva man skal igjennom, og bare venting og venting - og da på kjipe ting Jeg syns du er tøff og sterk, men forstår at du tenker at det må man bare være. Det er ikke noe alternativ å gi opp. Du SKAL bli mamma, så da er det fint å se fremover. Høres ut som bra oppfølging av St.Olavs nå! Tenker på deg og håper alt går som det skal heretter. Med en ekstra dose hell og flaks, det syns jeg du fortjener nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1045 Del Skrevet 15. januar 2021 Uff, dette var en veldig vanskelig undersøkelse. 100 slag i minuttet og crl 3 mm. Så det må bli en undersøkelse til neste uke, bare for å være sikker. Dessverre slår hjertet for sakte (skulle vært 120 slag) og spiren måles for liten. Den burde vært minst det dobbelte. Så, legen sa vi ikke skulle ha noe forhåpninger, men at de ikke kan avslutte det ennå før en ny ultralyd er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. januar 2021 #1046 Del Skrevet 15. januar 2021 Uff ja, dette er tungt Skjønner de må være helt sikre før cytotec gir, men er likevel tungt når man innerst inne vet. Var igjennom mye av det samme i sommer. At den lille kanskje lever, men "for dårlig" Utrolig tungt når man må vente på å bli ferdig med det og få lagt det bak seg. Kan ikke si annet enn at du må tillate deg å være lei deg, søk trøst hos mannen og prøv å gjøre noe hyggelig i dagene som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 15. januar 2021 #1047 Del Skrevet 15. januar 2021 Uff.. dette var virkelig trist lesning. Det er liksom ikke måte på hva dere må gjennomgå. 😢 Sender mange varme tanker og klemmer din vei ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 15. januar 2021 #1048 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg har ikke ord... 😢 Varme tanker og en god klem til deg... ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. januar 2021 #1049 Del Skrevet 15. januar 2021 Dette er virkelig ikke enkelt... sender deg en god, varm styrkeklem❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 15. januar 2021 #1050 Del Skrevet 15. januar 2021 Kjære, kjære deg 😢 Har ikke ord på dette, hva dere må gjennomgå... De beste tanker sendes deres vei ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1051 Del Skrevet 15. januar 2021 Amatariel skrev (9 timer siden): Uff ja, dette er tungt Skjønner de må være helt sikre før cytotec gir, men er likevel tungt når man innerst inne vet. Var igjennom mye av det samme i sommer. At den lille kanskje lever, men "for dårlig" Utrolig tungt når man må vente på å bli ferdig med det og få lagt det bak seg. Kan ikke si annet enn at du må tillate deg å være lei deg, søk trøst hos mannen og prøv å gjøre noe hyggelig i dagene som kommer. ❤️ Samme skjedde meg i fjor sommer også, det er fryktelig vanskelige ventedager 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1052 Del Skrevet 15. januar 2021 vegasus skrev (6 timer siden): Uff.. dette var virkelig trist lesning. Det er liksom ikke måte på hva dere må gjennomgå. 😢 Sender mange varme tanker og klemmer din vei ❤️ Det føles nokså urettferdig, for å være litt barnslig. Men skal ikke la oss knekke takk for gode tanker ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1053 Del Skrevet 15. januar 2021 SUPERMIRI skrev (4 timer siden): Jeg har ikke ord... 😢 Varme tanker og en god klem til deg... ❤️ Takk, god klem tilbake ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1054 Del Skrevet 15. januar 2021 Noldi skrev (4 timer siden): Dette er virkelig ikke enkelt... sender deg en god, varm styrkeklem❤️ Takk så mye Noldi ❤️ det varmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 15. januar 2021 #1055 Del Skrevet 15. januar 2021 ❤️❤️ Kunne ønske det var noe jeg kunne si for å få deg til å føle deg bedre. Men håper at det vil bli bra til slutt. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1056 Del Skrevet 15. januar 2021 Patriotpaula skrev (1 time siden): Kjære, kjære deg 😢 Har ikke ord på dette, hva dere må gjennomgå... De beste tanker sendes deres vei ❤️ Det er fryktelig tungt, føles helt meningsløst og urettferdig, for å være litt barnslig. Vi gir oss ikke så lett ❤️ takk, klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1057 Del Skrevet 15. januar 2021 babycodex skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Kunne ønske det var noe jeg kunne si for å få deg til å føle deg bedre. Men håper at det vil bli bra til slutt. Klem. Det håper jeg også, klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 15. januar 2021 #1058 Del Skrevet 15. januar 2021 Er så vondt å lese. Sender deg mange klemmer. Selv om jeg ikke vet hvem du er tenker jeg mye på deg. Du har min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1059 Del Skrevet 15. januar 2021 Mumlehumle skrev (17 minutter siden): Er så vondt å lese. Sender deg mange klemmer. Selv om jeg ikke vet hvem du er tenker jeg mye på deg. Du har min dypeste medfølelse. God klem til deg også Mumlehumle. Har tenkt på deg også. Jeg håper du har det greit, selv om jeg har ingen problemer med å forstå at de siste månedene ikke har vært noe greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 15. januar 2021 #1060 Del Skrevet 15. januar 2021 💖 stor klem til deg! Jeg synes ikke det er barnslig at det kjennes urettferdig, for det er urettferdig. Tenker masse på dere og håper alt snart er klart for en ny start. Håper dere tar vare på hverandre i disse ukene 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå