Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

snurk skrev (14 timer siden):

Så utrolig leit å høre 😭 men du har ka kanskje ikke fått snakket med legen? Du er jo rundt 6 uker, er det fortsatt vanlig at hcg fordobler seg annen hver dag? Stigningen faller jo litt jo lengre ut man kommer 🤷‍♀️ jeg kan ingenting om hcg verdier og sånn, men jeg krysser alt jeg har for at det allikvel skal gå veien for dere nå!! ❤

Jo, du har rett, men for at hcg skal flate ut må hcg være høyere,minst 6000. Så, det er nok ikke en forklaring for meg, dessverre :( takk uansett ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cd 1, PP ørtenognoe

Da ordner heldigvis kroppen opp selv. Jeg har ikke fått friskt blod ennå, men velger å sette i dag som cd1 likevel. Smertene tar seg opp og div hinner har begynt å bli støtt ut, så det er bare snakk om tid før det blir full carnage her. 

Klokken min viste 397 steg ila gårsdagen. Jeg gikk fra senga til sofaen, avbrutt av 3-4 toaletturer. Før det til slutt ble sengen igjen. Hadde stort behov for en slik dag. Den var mildt sagt dritt, for å si det på en barnslig måte. 

Er lyspunkt er forholdet med mannen min. Han er en god ektemann og forholdet vårt er solid. Det er en god betryggelse når vi må gjennom så mye som vi må ❤️

Jeg må velge å gå inn i krigermodus for å holde motet oppe. Kommer til å bestille eggløsningstester og gravidtester nå. Skal også skrive en mld til st Olavs. Jeg mener jeg må få mer oppfølging/støttemedisin nå. Vi har mistet 4 ganger, 5 om jeg teller den kjemiske i september. 

Håper alle har en god søndag. Jeg setter stor pris på dere som legger igjen spor og spesielt alle som har delt erfaringer som tross alt ga meg mye håp mens det enda var mulig å ha håp ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære neutral❤️ Det var ikke nyhetene vi ville høre... Håper med tiden at det vil gå bra igjen❤️ Veldig godt å høre at du har et solid ekteskap og en god ektemann. Og jeg er helt enig! Det høres ut som du trenger med støtte og oppfølging i starten av en graviditet, spesielt med din historie med aborter. Håper du får det du trenger snart❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så vondt av deg...😭💔 Man kan si mye om det man selv har opplevd, men jeg kan ikke se for meg å ha gått igjennom det dere har vært igjennom. Jeg beundrer ditt og deres pågangsmot så enormt! ❤️ Nå MÅ du følges tettere opp, det er ikke snakk om annet! Jeg krysser alt av lemmer om at 2021 skal bli deres år. 

Sender deg en styrkeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neii 💔 Tenker mye på deg.. Kjenner meg godt igjen i det du skriver om støtte fra partner, og hvor mye det har å si med et stabilt forhold når man skal gjennom prøvingen. Det er gull verdt Og trøsten får være at dagen dere sitter der med barnet i armene, har dere hverandre å støtte dere på også da, og i alle tider fremover. For det er ingen selvfølge uten et skikkelig stabilt forhold. 

Jeg synes du gjør veldig lurt i å kontrakt st Olavs. Håper du får all den hjelpen du trenger derfra nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg ❤️ 

Det er så bra at dere har hverandre oppi alt dette. Dere er så utrolig sterke. ❤️ Håper så inderlig at dere blir hørt på St. Olavs angående støttemedisin uten å måtte kjempe nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem i dag, og tenker masse på deg 💖 det er absolutt lov med noen slike dager hvor man ikke tar hensyn til noen andre enn seg selv. Jeg blir veldig glad i å lese om støtten du har i ektemannen din - det er virkelig gull verdt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg heier så på deg og dere, så dette var kjipe nyheter.. Godt å høre dere står stødig sammen i dette❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, så trist å lese her💗. Absolutt grusomt. Det burde ikke være lov! De må gi deg mer støttemedisin og oppfølging. Det er jo grusomt å gå gjennom dette. Sender deg mange mange varme tanker og klemmer 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit å høre, forstår godt du har hatt behov for en lat dag. Det er mer enn lov! Sender gode tanker❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei dette var virkelig ikke det jeg ville lese nå :(  får så utrolig vondt inni meg og sender deg alle gode tanker ❤️ Håper du får all den oppfølgingen du trenger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff, så trist💕 Sender deg en varm klem, du er en skikkelig fighter som jeg krysser alt jeg kan for at skal lykkes snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, alle ❤️

Det er temmelig kjipt! I tillegg har jeg symptomer, som hele tiden minner meg på hva som skjer. Dessverre har jeg ikke mistet ennå. 

Begynte å blø litt søndag. Så ga det seg. Samme skjedde mandag og tirsdag også. 

Mandag hadde hcg økt til 5300,noe som er en dobling på hver 4.8 døgn eller noe. Bare så sykt irriterende at det ikke bare kan avsluttes på egen hånd... 

Har ultralyd i morgen, regner med det blir konstantert MA igjen og ny cytoteckur. Kunne vurdert å vente til det kommer av seg selv, men jeg vil jo egentlig bare bli ferdig med det. 

Hadde en god samtale med ene legen på st Olavs i dag. De er helt enige i at vi må være proaktiv. To år siden hadde jeg en reumatisk sykdom. Jeg har hele tiden følt at det kanskje er noe der. Så jeg har gitt fullmakt for at en reumatolog på st Olav, som også er god på fertilitet, skal se på meg. Håper hun har noen gode vinklinger. 

I tillegg skal det tas noen flere prøver av mannen. 

Jeg fikk i tillegg tommel opp til å bruke letrozol for å korte ned syklus som kommer. Hadde hatet å måtte vente 50-60 dager på ny mens 😬 

Har i bakhodet at vi vurderer å flytte embryo til en privatklinikk, men føler meg virkelig hørt og sett av legen i dag, så vi gir dem en sjanse til. 

Bah! Lang post. Er bare så utrolig sliten av dette. Sliten av å vente på syklus. Sliten av å vente på eggløsning. Sliten av å vente på innsett. Sliten av å vente på abort. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at denne tiden er veldig vanskelig! Klarer ikke sette meg inn i hvordan dette må være for deg...❤️ Men, det høres ut som du har fått en god plan på hva man skal gjøre videre, så jeg håper det viser seg å være akkurat det dere trenger og at du snart sitter her med et svangerskap som utvikler seg akkurat slik det skal❤️ Skjønner du er sliten nå, det har du veldig lov til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...