Neutral90 Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #901 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg blir så rørt over hvor gode dere alle sammen er 🥰🥰 Det er et flott samhold her! Ønsker kun det beste for alle som en 🌺 Jeg maktet ikke vente til julaften, så jeg gjorde slik som @Noldigjorde, kjøpte en body, et par sko og la den digitale testen nedi esken med klærne.Mannen tok opp skoen først og bare snudde seg mot meg og ga meg den bjørneklemmen ❤️ og lurte på hvordan jeg hadde holdt meg en hel arbeidsdag fra å si det til han 😂 Jeg har bestemt meg for at angsten ikke skal ødelegge dette. Jeg skal prøve å være positiv og ikke la frykten ta overhånd. Vi har bare negative erfaringer, men OM dette viser seg å være spiren som holder, da vil jeg ikke tenke tilbake på svangerskapet som bare fylt av frykt for å miste. Tror faktisk ikke jeg kommer til å be om hcg måling engang. Det hjelper på at det er jul og rare åpningstider, men en god hcg stigning sist gang ga ingen garanti. Så da er det best å la det være tenker jeg. Jeg har svevd på en sky i dag 🥰 jeg har 6 make sure tester igjen, kommer nok til å bruke opp disse før jeg tar neste digital. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 21. desember 2020 #902 Del Skrevet 21. desember 2020 (endret) Så utrolig koselig, @Neutral90 ❤️ Jeg unner deg/dere dette så innmari. Neutral90 skrev (41 minutter siden): Jeg har bestemt meg for at angsten ikke skal ødelegge dette. Jeg skal prøve å være positiv og ikke la frykten ta overhånd. Vi har bare negative erfaringer, men OM dette viser seg å være spiren som holder, da vil jeg ikke tenke tilbake på svangerskapet som bare fylt av frykt for å miste. Tror faktisk ikke jeg kommer til å be om hcg måling engang. Det hjelper på at det er jul og rare åpningstider, men en god hcg stigning sist gang ga ingen garanti. Så da er det best å la det være tenker jeg. Huff, du sier noe der... Jeg går jo rundt som et konstant nervevrak, i en egen boble uten noen form for glede innabords over graviditeten. Tenk om dette blir en baby, og jeg sitter igjen med den opplevelsen og minnene etter svangerskapet? Nei, guri, så stusselig! Veldig kloke ord du kommer med der altså - de gikk litt innpå meg - i positiv mening selvfølgelig ❤️ Hvordan oppfølging får du fremover, vet du det? Sender deg en stor klem! Endret 21. desember 2020 av SUPERMIRI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #903 Del Skrevet 21. desember 2020 SUPERMIRI skrev (10 minutter siden): Så utrolig koselig, @Neutral90 ❤️ Jeg unner deg/dere dette så innmari. Huff, du sier noe der... Jeg går jo rundt som et konstant nervevrak, i en egen boble uten noen form for glede innabords over graviditeten. Tenk om dette blir en baby, og jeg sitter igjen med den opplevelsen og minnene etter svangerskapet? Nei, guri, så stusselig! Veldig kloke ord du kommer med der altså - de gikk litt innpå meg - i positiv mening selvfølgelig ❤️ Hvordan oppfølging får du fremover, vet du det? Sender deg en stor klem! Det er selvsagt mye enklere å skrive enn å gjennom føre men, intensjonen er god ❤️ De aller aller fleste roer seg nok når de bikker 12 uker. Håper du får bekreftelsen du behøver og greier å nyte det snart 🥰 Det er ultralyd i uke 7. Skal prøve å ordne meg legetime i morgen så jeg får henvisning til lokalsykehuset. Litt langt å kjøre til Trondheim bare for en ultralyd. Kommer også til å fortsette å gå til "damen min" hos psykisk helseteam. Og ikke minst, vil jeg kjøpe angelsound doppler hvis det er liv ved ultralyd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #904 Del Skrevet 21. desember 2020 Her er forresten gaven til mannen 🥰 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 21. desember 2020 #905 Del Skrevet 21. desember 2020 Neutral90 skrev (13 minutter siden): Her er forresten gaven til mannen 🥰 Så nydelig 🥰 Synes det var en veldig fin måte å gjøre det på 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 21. desember 2020 #906 Del Skrevet 21. desember 2020 Sååå koselig😍 Er nok absolutt lurt å prøve å holde angsten litt unna, og prøve så godt man kan å nyte denne tiden❤️ Gratulerer så mye igjen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 21. desember 2020 #907 Del Skrevet 21. desember 2020 Ååå himmel, gratulerer så mye🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 21. desember 2020 #908 Del Skrevet 21. desember 2020 Gratulerer. Så flott julegave. 2021 blir året ditt 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 21. desember 2020 #909 Del Skrevet 21. desember 2020 Åååh, gratulerer såååå mye 🥰❤️🌟😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 21. desember 2020 #910 Del Skrevet 21. desember 2020 Tidenes gåsehud!!! 😭😭Så fantastisk💖 Gratulerer så mye!! Det gir så håp og motivasjon for meg, det handler om å ikke gi seg😭💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 22. desember 2020 #911 Del Skrevet 22. desember 2020 Åh, herregud 😭♥️ Gratulerer! Nå må det gå, det blir baby 2021 ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 22. desember 2020 #912 Del Skrevet 22. desember 2020 Så sinnsykt hyggelig nyhet å klikke seg inn på, gratulerer! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2020 Forfatter #913 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) Jeg blir så glad når jeg går inn hit og leser, dere er verdifulle ❤️ takk så mye for gratulasjoner, jeg håper så at spiren blir der inne til september! En liten bakgrunnshistorie; 10 dpo mandag testet jeg 05 på morgenen, svakt positiv. Testet på nytt ca kl 08, mye sterkere test. Fikk da positiv digital test. I dag, tirsdag 11 dpo. Testet når jeg våknet kl 06. Testen ble ca som i går, til og med svakere 😭 prøvde å roe meg selv ned, det var jo liksom 22 t siden sist test og så tidlig er det jo vanskelig å se tydelig økning. Så såg jeg på bildene fra testene sist jeg var gravid i juni, og der var jo kjempestigninger fra dag til dag. Jeg friiiika ut 🙈 Så, måtte jeg på do igjen kl 07.30. Tok da ny test. Den var myeee sterkere! Kjempegod stigning! Så, to dager på rad har urin nr to gitt markant sterkere tester! Har ikke opplevd slikt før 🤔 I helga som var byttet vi ut garderoben vår. Jeg kjøpte jo ny på IKEA når jeg var i Trondheim for innsett. Søndag så lastet vi opp hengeren med rot og rask. Endel tunge greier. Så i dag har jeg lurt svigerfar til å hjelpe meg på renovasjonstasjonen. Jeg har visst så vondt i ryggen jeg må ha hjelp til å tømme hengeren Kanskje jeg er litt hysterisk når jeg vil verne meg mot tunge løft, men jeg vil ikke gjøre noe som i verste fall kan skade noe. Når jeg var gravid i sommer så gikk vi en temmelig hard fjelltur. Type makspuls i 2 sammenhengende timer. Har tenkt i ettertid at det kanskje var den dagen utviklingen stoppet... Det passer med datoen iaf. Kanskje en tilfeldighet, men vil ikke gjøre noe som kan gjøre at jeg sitter i ettertid å tenker "det var da det døde fordi jeg gjorde X". Ja, hvis det ikke går denne gangen vel og merke Endret 22. desember 2020 av Neutral90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 22. desember 2020 #914 Del Skrevet 22. desember 2020 Sterke fine strekar du har der 🥰 Det er ingen eksakt vitenskap det der med styrke på strekane. Då eg var gravid med nr 2 fekk eg svak men tydelig positiv test 12 dpo, heilt negativ test 13 dpo, men så positiv igjen 14 dpo 🤷🏼♀️ Alle testane med samme merke. Eg forstår godt at du tar det litt kuli no ❤️ Digg med ny garderobe då! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 22. desember 2020 #915 Del Skrevet 22. desember 2020 Fantastiske nyheter, gratulerer uendelig masse!! 💗🎉👍👏! Dette blir jo tidenes jul🎁. For en gave!! Så glad jeg ble av å lese her nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. desember 2020 #916 Del Skrevet 22. desember 2020 Perfekt at det blir jul nå, så kan du forhåpentligvis la roen synke heeelt inn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 22. desember 2020 #917 Del Skrevet 22. desember 2020 For en koselig overraskelse til den kommende pappaen 🥰 Støtter deg i å være forsiktig, så slipper du å bli usikker 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. desember 2020 Forfatter #918 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg er jo litt kontrollfreak og vil gjerne visst i går at dette går veien. Er litt usikker på stigningen? Det er jo god stigning fra 10 dpo til 12 dpo, men ikke fra 11 dpo til 12 dpo. Blir selvsagt nervøs da, spesielt siden progesteron gjør at mensen ikke kommer heller 😒 med det @Ilmimoskriver i bakhodet - er dette grei øke eller er jeg i faresonen? 10 dpo øveret 12 dpo nederst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. desember 2020 Forfatter #919 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg blir litt forvirra jeg. Mens jeg postet forrige innlegg, så tok jeg een test til. Lovte at jeg ikke skulle gjøre det, men blir io helt testegal 😬😬 Da fikk jeg igjen en mye sterkere strek. Så forvirrende! Og usikker på om det er betryggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 23. desember 2020 #920 Del Skrevet 23. desember 2020 (endret) Det ser bra ut, helt normalt å ikke se økning fra dag til dag, så sånn sett er det nok bedre å teste bare annenhver dag. Men så er det noe med det å se at den streken dukker opp i dag også. Det er noe betryggende med det. Så jeg skjønner godt at du tester hver dag, og gjerne et par ganger daglig, for det gjorde jo jeg også. Men ha i bakhodet at du ikke kan forvente å se økning fra dag til dag, og sammenlign heller derfor annenhver dag. 💕 Edit: Det kan også være litt forskjell på mengden fargestoff i testene. Endret 23. desember 2020 av vegasus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå