Gå til innhold

Noen som kan anbefale en seriøs klarsynt?


søtetulipanen

Anbefalte innlegg

Jeg gikk for noen år til en gammel dame som faktisk var klarsynt. Dro hjem til henne og hun spådde i tarotkort itillegg til at hun var klarsynt. Hun kunne beskrive  ting veldig detaljert, alt fra ting som lå foran meg i fremtiden, ting vedrørende familien og vennene mine. Mange av tingene hun sa har faktisk allerede skjedd. Nå døde dessverre denne fantastiske kvinnen for 2 år tilbake. Og jeg prøver å finne en som er like seriøs som henne. Har prøvd sånn på Tlf, men føler det blir mye generelt og endel synsing. Det blir fort setninger som «det er noe du må legge bak deg» eller av typen «ser det kommer en jobb til deg»... men ingen klarer liksom å si noe mer detaljert en det. Er det noen som kan anbefale en som er seriøs og faktisk er klarsynt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snåsamannen. Hvis han vil.

Anonymkode: ef666...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare humbug og kalles coldreading.

Ikke gi pengene til slike kvakksalvere og sjarlataner.

Anonymkode: b741f...ba8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare humbug og kalles coldreading.

Det vet ikke du, så ikke gjør deg for skråsikker.

Tror der er forskjeller, og ser ingen grunn til å betvile at snåsamannen har visse evner.

Anonymkode: ba04a...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snåsamannen har jeg troen på, men han har sluttet å ta imot folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Augustotejerina skrev:

Mhh Dr. Phil? 

Dr phil? Er ikke det han som har det TV showet? Tenkte på klarsynte jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, søtetulipanen skrev:

Jeg gikk for noen år til en gammel dame som faktisk var klarsynt. Dro hjem til henne og hun spådde i tarotkort itillegg til at hun var klarsynt. Hun kunne beskrive  ting veldig detaljert, alt fra ting som lå foran meg i fremtiden, ting vedrørende familien og vennene mine. Mange av tingene hun sa har faktisk allerede skjedd. Nå døde dessverre denne fantastiske kvinnen for 2 år tilbake. Og jeg prøver å finne en som er like seriøs som henne. Har prøvd sånn på Tlf, men føler det blir mye generelt og endel synsing. Det blir fort setninger som «det er noe du må legge bak deg» eller av typen «ser det kommer en jobb til deg»... men ingen klarer liksom å si noe mer detaljert en det. Er det noen som kan anbefale en som er seriøs og faktisk er klarsynt? 

Nei, for det finnes ikke klarsynte.

Anonymkode: 469b2...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan disse klarsynte kan si ting om hva du tenker og føler/følte som stemmer på en prikk, som de ikke kunne vite? De må jo være gode menneskekjennere? De får tydeligvis opp fortid og nåtid ganske bra, men fremtid er værre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet ikke du, så ikke gjør deg for skråsikker.

Tror der er forskjeller, og ser ingen grunn til å betvile at snåsamannen har visse evner.

Anonymkode: ba04a...e41

Det er riktig som han sier, det er coldreading når det gjøres via tlf. Jeg var sammen med en som drev med tarot kort osv, men selv hun innrømte at det var bullshit og mer en hobby. Skal sies at jeg definitivt tror på at det finnes klarsynte, men disse er i kraftig mindretall og jeg hadde rådet deg, TS, å finne alternative løsninger. Det er en veldig lett bransje å svindle med ren synsing, det er litt som de folka som overbeviser syke mennesker om å gi penger til Gud for helbredelse. Du er ikke tjent med å lete etter en klarsynt i desperasjon, bedre om du prøver mindfulness og yoga. Du skal ikke behøve å være avhengig av sjarlataner for å være lykkelig eller finne roen.

Anonymkode: afdbf...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke i tråden fordi jeg vet hvor du skall få tak i en klarsynt, men bare for å si at jeg støtter deg i at det finnes klarsynte (og nei, dette er ikke en invitasjon til dere som er uenige - jeg skriver ikke til dere men TS). Jeg har registrert svarene du har fått. 

Jeg er en rasjonell, men også emosjonell person, som har hatt utallige opplevelser gjennom årene som jeg ikke kan forklare. Jeg snakker og skriver svært sjelden om dette, fordi jeg vet hva som kommer - sjikanering og krav om dokumentasjon. Jeg tenker for meg selv at det blir for krevende - jeg orker ikke forholde meg til det. Så lenge det jeg tror er bra for meg, min vekst og hvordan jeg forstår meg selv (og andre)  - so be it - det er faktisk viktigere for meg enn å vinne en diskusjon på KG (eller andre steder) 

Men det er en ting jeg føler for å understreke. Denne gruppen "alternative" består altså av så mange folk. Ikke at jeg skal dømme, men for min del så tenker jeg at DISSE kan jeg ikke identifisere meg med. Så ja, jeg støtter deg i at du er selektiv. 

Vær undersøkende og still spørsmål når du leter - for det er jo en gang sånn at de som har brukt penger på ubrukelige folk sjelden vil innrømme at de var dum som gjorde akkurat det. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan Google Elisabeth Lian, hun er veldig flink og hyggelig😊

Anonymkode: 45e42...0fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sol på spådommen.com syns jeg er bra

Anonymkode: 94198...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nooni skrev:

Jeg svarer ikke i tråden fordi jeg vet hvor du skall få tak i en klarsynt, men bare for å si at jeg støtter deg i at det finnes klarsynte (og nei, dette er ikke en invitasjon til dere som er uenige - jeg skriver ikke til dere men TS). Jeg har registrert svarene du har fått. 

Jeg er en rasjonell, men også emosjonell person, som har hatt utallige opplevelser gjennom årene som jeg ikke kan forklare. Jeg snakker og skriver svært sjelden om dette, fordi jeg vet hva som kommer - sjikanering og krav om dokumentasjon. Jeg tenker for meg selv at det blir for krevende - jeg orker ikke forholde meg til det. Så lenge det jeg tror er bra for meg, min vekst og hvordan jeg forstår meg selv (og andre)  - so be it - det er faktisk viktigere for meg enn å vinne en diskusjon på KG (eller andre steder) 

Men det er en ting jeg føler for å understreke. Denne gruppen "alternative" består altså av så mange folk. Ikke at jeg skal dømme, men for min del så tenker jeg at DISSE kan jeg ikke identifisere meg med. Så ja, jeg støtter deg i at du er selektiv. 

Vær undersøkende og still spørsmål når du leter - for det er jo en gang sånn at de som har brukt penger på ubrukelige folk sjelden vil innrømme at de var dum som gjorde akkurat det. 

 

Veldig flott skrevet og takk for de fine rådene. Vet det er useriøse aktører der ute, men hun jeg gikk til før i tiden var seriøs. Og hun visste virkelig hva hun drev med. Prøver å finne en som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan Google Elisabeth Lian, hun er veldig flink og hyggelig😊

Anonymkode: 45e42...0fd

Takk det skal jeg gjøre 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Du kan Google Elisabeth Lian, hun er veldig flink og hyggelig😊

Anonymkode: 45e42...0fd

Hun har jeg vært hos. Ingenting stemte av det hun spådde meg.

Anonymkode: 05fea...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...