Gå til innhold

Noen som kan anbefale en seriøs klarsynt?


søtetulipanen

Anbefalte innlegg

Denne tråden vil jeg følge😊

Jeg har absolutt troen på at det fins klarsynte, og vil gjerne ha gode tips selv. Klart det finnes mange useriøse, men også flere med gode evner. Spent på hva som kommer frem av gode tips her i tråden😊

Legger til at jeg syns det er så vanvittig irriterende med alle kommentarene om at klarsynte ikke finnes som skrives både her og i alle lignende tråder rundt omkring på nettet. Det blir som spam i tråden og gjør det vanskeligere å skille ut infoen som trådstarter og alle vi andre er interessert i. Så vær så snill da, folkens, hvis dere ikke tror på det, så kan dere vel finne en annen tråd å skravle i? Vi andre blir ikke påvirket av deres syn på saken uansett😉

Anonymkode: e6bef...c0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wenche Tømmervik

Anonymkode: f1233...385

Går hun i detaljer? Skal sjekke henne ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det finnes klarsynte? Ingen tvil

Om det er lurt å oppsøke klarsynte? Aldri, hold deg unna fristelsen, det leder bare til elendighet den ene veien eller den andre.

Når du søker kontakt og inngår "pakten" hos den klarsynte så fjerner du deg fra guds varme i sekundet dere kommer til enighet og det er ikke sikkert du kommer inn i varmen igjen, og det vil du angre på den dagen det er forsent.

Når du inngår "pakten" vil du være åpen for mørke krefter som verken du eller den klarsynte har kontroll på.

Dette er den største synden av dem alle, forbundet med åndemaning og djeveldyrkelse. Det er en like stor synd i alle de 3 store tros retningene i verden.

Vær forsiktig og ikke inngå avtaler med de som har evnen til å spå fremtiden din slik den blir eller slik de vil den skal bli med eller uten ytre påvirkninger, for de vil ikke la de tvilsomme og de troende noe godt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 19.7.2019 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Hun har jeg vært hos. Ingenting stemte av det hun spådde meg.

Anonymkode: 05fea...682

Kan du fortelle hva hun spådde? Jeg leste anbefalingene på nettsiden hennes og fikk inntrykk av at hun er ganske treffsikker på tid, men at det også kan være noe når frem i tid. Hvor lenge siden er det du var der? 

Anonymkode: 7132a...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vill man bli spådd når uvitenhet er en av de største gavene man kan få i denne verden🤔

 

Anonymkode: e2035...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...