Gå til innhold

Ukjent enhet på Bluetooth-listen i bilen. Mistenksom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være ansatt i bilbutikken som sjekket om den virket før bilen ble levert dere?

Anonymkode: 7b927...56e

Nei, bilen kjøpte vi for flere år siden. Det er nå nylig dette navnet kom opp

På 17.7.2019 den 17.48, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte prostituert hadde fått koblet seg til. Men skjønner ikke helt hvorfor i så fall..

Anonymkode: 7d50f...927

Ja, det var faktisk det første jeg tenkte også- i underbevisstheten, da jeg først så navnet 😅 Men det hadde vært veldig rart om han hadde tatt familiebilen, som jeg primært bruker (full av barnestoler) og ikke en av sine egne for å plukke opp en hore...

På 17.7.2019 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan det er en logisk forklaring på dametruse i mannens skuff jeg...

Anonymkode: 6a18e...5ba

La oss bare si at min stedatter hadde en idé om at stringtruse var tingen i en alder av 12 år..

 

ts

Anonymkode: fe541...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, bilen kjøpte vi for flere år siden. Det er nå nylig dette navnet kom opp

Ja, det var faktisk det første jeg tenkte også- i underbevisstheten, da jeg først så navnet 😅 Men det hadde vært veldig rart om han hadde tatt familiebilen, som jeg primært bruker (full av barnestoler) og ikke en av sine egne for å plukke opp en hore...

La oss bare si at min stedatter hadde en idé om at stringtruse var tingen i en alder av 12 år..

 

ts

Anonymkode: fe541...ca0

Også en smule rart om han hadde latt en prostituert koble seg på bilen. Hva skulle hun det for? Styre musikken under akten..?

Anonymkode: b6683...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er ikke tenåringsdatteren sin telefon da? 

I så fall ville jeg vært veldig skeptisk til at ei ung jente bruker et slikt navn på telefonen sin...

Anonymkode: c8785...47d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nina1975 skrev:

I ett innlegg skriver du at bilen er splitter ny, og i ett annet at bilen er flere år gammel?

Altså, den var splitter ny da vi kjøpte den hos forhandler ergo det var ingen andre som hadde brukt Bluetooth da vi kjøpte den. Hele lista var tom. Skjønner? Nå er bilen et par år gammel.

ts

Anonymkode: fe541...ca0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det er ikke tenåringsdatteren sin telefon da? 

I så fall ville jeg vært veldig skeptisk til at ei ung jente bruker et slikt navn på telefonen sin...

Anonymkode: c8785...47d

Det er en mulighet, men da har hun i såfall brukt en annen enhet, da telefonen hennes fortsatt ligger på lista. Jeg endret navn på min enhet, og da kom det gamle navnet bort fra lista og ble erstattet med det nye.

ts

Anonymkode: fe541...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I vår bil kan andre koble seg til, bare de slår på Bluetooth og får opp f. Eks "Ford Transit". Og med ganske stor avstand, typ om vi står parkert utenfor et hus, og mobilen er inni huset. 

Må ikke godkjenne noe, kun slå inn firesiftet kode som vises i displayet på spilleren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snabeltann said:

I vår bil kan andre koble seg til, bare de slår på Bluetooth og får opp f. Eks "Ford Transit". Og med ganske stor avstand, typ om vi står parkert utenfor et hus, og mobilen er inni huset. 

Må ikke godkjenne noe, kun slå inn firesiftet kode som vises i displayet på spilleren. 

Dette her😊 selv om det er ganske usannsynlig, finnes det en mulighet. Som regel er denne koden 1234, og mtp hvor skrudde enkelte mennesker kan være, så kan noen ha laget dette navnet på sin enhet, bare for å koble seg på andres spillere for å lage rabalder og røre🙈 synes liksom navnet blir for obvious, men det er bare min tanke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 23.18, mae1234 skrev:

Dette her😊 selv om det er ganske usannsynlig, finnes det en mulighet. Som regel er denne koden 1234, og mtp hvor skrudde enkelte mennesker kan være, så kan noen ha laget dette navnet på sin enhet, bare for å koble seg på andres spillere for å lage rabalder og røre🙈 synes liksom navnet blir for obvious, men det er bare min tanke.

Hos oss lager spilleren en random kode hver gang. Men likevel, om ikke den ukjentes tlf får koblet seg på, vil den vises på spilleren vår. Tror TS at dette er en ikke sak. Om du konfronterer eller spør manne. Din og han virker uforstående hadde jeg trodd han. Hva om han plutselig er kjempesint på deg, "hvem er hotboy 75???er du utro??? Få sjekke mobilen O g PCen din, jeg tror deg ikke!!!" 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på at kanskje mannen er bifil og har laget seg en bruker på div datingside og koblet seg på og endret e-posten sin på Bluetooth også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 17.48, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte prostituert hadde fått koblet seg til. Men skjønner ikke helt hvorfor i så fall..

Anonymkode: 7d50f...927

Lage god stemning i bilen.....

Anonymkode: 00942...347

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke din datters enhet hvis hennes gamle fortsatt ligger der. Da er det en annen enhet. 

Jeg synes det virker mystisk at han reagerer med sinne, samtidig som jeg ikke ser det som et naturlig brukernavn for en kvinne han kunne hatt i bilen. Selv om hun er ung. Jeg er en del år yngre enn kjæresten min, og selv min enhet kommer opp som QREI5076 eller noe slikt på hans bluetooth. Hotgirl69 høres mer ut som spam.

Uansett er det jo et problem at dere a) ikke stoler på hverandre, og b) ikke kan prate skikkelig om ting.

Hadde jeg spurt min kjæreste om noe slikt hadde han nok ledd og spurt "hva i helvete kan det være!". Evt. spøket med det. Men jeg hadde nok heller ikke spurt i en anklagende tone.

Anonymkode: ad43f...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...